Dank je welquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef DikkeHemaWorst het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cK2hGzR63I0
En natuurlijk: Wanneer komt de videoclip!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:20 schreef tong80 het volgende:
Is de singel al uit ?
Heeft iemand het filmpje ?
én het houd asielzoekers weg van nederlandquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:25 schreef tong80 het volgende:
Ik weet zeker dat het nummer één kan worden.
En de doodstraf erin!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef Stippel het volgende:
[..]
én het houd asielzoekers weg van nederland
Hij gaat vrijdag de macarena zingen en dansen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef Biancavia het volgende:
Mag hij morgen trouwens weer een liedje doen?
Hoewel ik vorige week met plaatsvervangende schaamte heb zitten kijken vond ik het toch wel vermakelijk.
Inderdaad. Gisteren bij Jensen. Wat een land leven we ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij gaat vrijdag de macarena zingen en dansen.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:39 schreef Dodecahedron het volgende:
Daar heeft Hilbrand Nawijn nou altijd al van gedroomd. Leuzen in gebiedende wijs van een podium schreeuwen voor een uitzinnige aanbiddende menigte met rood-wit-blauwe vlaggetjes.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:39 schreef Dodecahedron het volgende:
Daar heeft Hilbrand Nawijn nou altijd al van gedroomd. Leuzen in gebiedende wijs van een podium schreeuwen voor een uitzinnige aanbiddende menigte met rood-wit-blauwe vlaggetjes.
Bij Peter Koelewijn ja, die ook de toonsoort beter trofquote:
Vind t juist humor! Zie je es een andere kant van m. Toch leuk? Waarom is dat meteen 'zakken'?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:53 schreef Tware het volgende:
Nawijn; hoe erg kan je zakken. Van minister en directeur tot DIT![]()
ja, je weet niet hoe het eraan toe ging tijden s de kabinetzittingen onder Balkenende I...quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef Stippel het volgende:
[..]
Bij Peter Koelewijn ja, die ook de toonsoort beter trof
Nawijn edoch zingt alsof hij slachtoffers van een overstroming die op het dak gekropen zijn moedwillig wil overtuigen toch in het kolkende en vrieskoude water te springen, om zo een pijnlijke en snelle dood te sterven.... dan maken bijwoordelijke vervoegingen niet meer uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |