Gaat het ook ok met jou ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt wel weer goed, was gewoon ff onder de indruk van de gebeurtenissen van vanavond![]()
En heb ondertussen een SMSje gehad dat dinnetje veilig op dr logeeradres aangekomen is, dus dat is ook weer een zorg minder![]()
Dat is ook niet gek na zo'n dagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik zit me net te realiseren dat dat het niet meer gaat worden vandaag.... misschien nog 1 sigaret maar dan heb ik het denk ik wel gehad, ik zit pats boem ineens in te storten hier (lichamelijk)
En god wat was ik blij dat ik nog een warme jas in de auto had liggen.... we hebben de hele avond immers buiten zitten wachten op wat er verder moest gebeuren.quote:
*Ahum*quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik zit me net te realiseren dat dat het niet meer gaat worden vandaag.... misschien nog 1 sigaret maar dan heb ik het denk ik wel gehad, ik zit pats boem ineens in te storten hier (lichamelijk)
De COS wordt een beetje met rust gelaten door bepaalde die-hards op het moment...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
Is de halve COS trouwens inmiddels dyslectisch?? Of valt het op andere momenten minder op omdat er dan meer taalnazi's posten???
Er staat nog een fles in de koelkast.... en ik heb nog 2 sigaretten in m'n pakje... maar doe me dan een lol, ga me verder negeren vanaf 02.15 uur ofzo... voor t geval ik een opleving onder invloed krijgquote:
Ik denk dat ze heel blij is met een vriendin als jij, je lijkt me echt een topwijfquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En god wat was ik blij dat ik nog een warme jas in de auto had liggen.... we hebben de hele avond immers buiten zitten wachten op wat er verder moest gebeuren.
Dat zei ik toch, lieve Prosperaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leandra mag alle sigaretjes die ze wil vanavond
![]()
Echt niet, onder invloed ben je hilarisch!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat nog een fles in de koelkast.... en ik heb nog 2 sigaretten in m'n pakje... maar doe me dan een lol, ga me verder negeren vanaf 02.15 uur ofzo... voor t geval ik een opleving onder invloed krijg![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt niet, onder invloed ben je hilarisch!![]()
Ik?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik denk niet dat het een echt feestelijke dronk zou worden als die fles leeg zou gaan (en dat gaat ie niet, hoewel het er iig wel naar smaakt dat ie rap leeg moet.... morgen uiterlijk ofzo)
Of zit je op rellen te wachten??![]()
Nope, ik ben gewoon zelf een zeikwijf als t om taal gaatquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
Als half COS dyslectisch is... was jouw moeder ook onderwijzeres![]()
Welk nummer mogen we bellen als het laminaat te glad wordt voor jequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat nog een fles in de koelkast.... en ik heb nog 2 sigaretten in m'n pakje... maar doe me dan een lol, ga me verder negeren vanaf 02.15 uur ofzo... voor t geval ik een opleving onder invloed krijg![]()
heb je geen Vacu Vin?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik denk niet dat het een echt feestelijke dronk zou worden als die fles leeg zou gaan (en dat gaat ie niet, hoewel het er iig wel naar smaakt dat ie rap leeg moet.... morgen uiterlijk ofzo)
Of zit je op rellen te wachten??![]()
Natuurlijk ga jij niet tegen mij rellen.... je weet wel beterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik?
Hoe komt u daar nou bij?![]()
Ik zou toch nooit tegen u gaan rellen?![]()
Mét u rellen is overigens een heel ander verhaal![]()
Ik ben hier van de taalpolitie, is al een keer gezegdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ben gewoon zelf een zeikwijf als t om taal gaat![]()
Uhuh...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk ga jij niet tegen mij rellen.... je weet wel beter![]()
Ik heb geen sokken aan en als het laminaat zelfs op blote voeten al glad wordt... hebben we een probleem van een andere ordequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welk nummer mogen we bellen als het laminaat te glad wordt voor je![]()
Maar neem je flesje en die karige 2 sigaretjes.
Over een half uurtje ben ik ook vertrokken, dusen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |