Cleanse magic of een Vaccine gebruiken.quote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef Ixnay het volgende:
Is er geen magick waarmee ik "Disease" kan removen?
Dat is echt de meest lullige status ailment die je kan hebben.
En maakt het in die Pharos toren wat uit of je zonder wapens, magic, items of kaart speelt.
Als je het zonder wapens haalt moet je toch wel iets speicaals krijgen.
Dat is een Dark Aeon. Dark Valefor is de makkelijkste hiervan. Je zult echt de Celestial Weapons nodig hebben om hem te verslaan. De makkelijkste manier is Yojimbo summonen en hopen dat je Zanmato krijgt.quote:Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef Twarres het volgende:
Mensen vraagje.. In FF X heb ik gelezen dat je Valefor's 2e overdrive kan krijgen van een dame bij de Temple in Besaid. Maar als ik daar naartoe probeer te gaan, komt er een of andere knakker die me een "infadel" noemt en dan komt er zo'n Valefor kloon en die ramt me hele party plat.
Hulp anyone??
Je kunt altijd nog Yojimbo proberen. Alle Dark Aeons droppen ook Ribbon armor, dus het is eigenlijk best het proberen waard.quote:Op maandag 2 april 2007 11:24 schreef Twarres het volgende:
Da's lekker but dan.. Ik heb geen Celestial Weapons. Nou ja, dan maar zonder die 2e overdrive.
Ik heb geen zin om zwaar ingewikkeld te doen.
Da's een beetje het probleem. Ik heb Yojimbo ook niet. Ik heb namelijk alle FF games gespeeld, maar nog geen enkele uitgespeeld, en met deze (omdat'ie lekker makkelijk was) wilde ik eigenlijk erg graag het einde zien en ben dus niet op zoek gegaan naar extra aeons en equipment enzo.. Dus ik vrees dat ik alles zal moeten oplossen zonder de hulp van die overdrive. Ach maakt niet uit. Ik kom er wel.quote:Op maandag 2 april 2007 11:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog Yojimbo proberen. Alle Dark Aeons droppen ook Ribbon armor, dus het is eigenlijk best het proberen waard.
Ik hoop wel dat je genoeg Gill hebt, want Zanmato krijgen tegen een Dark Aeon is niet goedkoop.![]()
FF3 natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 11:33 schreef xienix84 het volgende:
En celestial weapons krijgen bij FF10 vond ik best leuk. Soms ontzettend frustrerend(ik noem een thunder plains en chocoborace),..maar leukOeh, moeilijke keuze, na FF12, wordt het FF10, FF9, OF pak ik de DS uit de kast voor FF5 en in mei FF3.... En dan loop ik nog stage ook nog....
![]()
Dark Valefor dus.quote:Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef Twarres het volgende:
Mensen vraagje.. In FF X heb ik gelezen dat je Valefor's 2e overdrive kan krijgen van een dame bij de Temple in Besaid. Maar als ik daar naartoe probeer te gaan, komt er een of andere knakker die me een "infadel" noemt en dan komt er zo'n Valefor kloon en die ramt me hele party plat.
Hulp anyone??
Om FFX uit te spelen heb je al die celestial weapons echt niet nodig.quote:Op maandag 2 april 2007 11:36 schreef Twarres het volgende:
[..]
Da's een beetje het probleem. Ik heb Yojimbo ook niet. Ik heb namelijk alle FF games gespeeld, maar nog geen enkele uitgespeeld, en met deze (omdat'ie lekker makkelijk was) wilde ik eigenlijk erg graag het einde zien en ben dus niet op zoek gegaan naar extra aeons en equipment enzo.. Dus ik vrees dat ik alles zal moeten oplossen zonder de hulp van die overdrive. Ach maakt niet uit. Ik kom er wel.
Nee, je kan Valefors 2e attack zelfs al krijgen op het begin van het spel, je moet wat rondlopen in de shop en dan praten en dan is er iets met een hond, dan naar buiten en de hond zoeken en die heeft dan wat in zn bek (dan krijg je dus wat ie in zn bek heeft en dat unlocked valefors attack.)quote:Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef Twarres het volgende:
Hulp anyone??
Waar kan ik Yojimbo vandaan krijgen dan? En als ik begin tegen die Dark Aeon, dan begint hij toch? En als hij dan een aanval doet die 9999 damage doet, is het snel afgelopen.quote:Op maandag 2 april 2007 12:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Haal Yojimbo (super belangrijk voor wel meer trouwens, deze aeon moet je echt hebben)
Save voor de Dark aeon, geef yojimbo en hoop op "Zantetsuken" Doet ie dat niet reset dan en probeer weer.
(200k geld (200.000 ja) is 30% kans op Zantetsuken, en de limiet voor de kansverhoging)
Yojimbo vind je in de calm lands, ik stel voor om veel geld mee te nemen want dan buff je zn stats (als je 2x het hoogst gevraagde bedrag betaald)quote:Op maandag 2 april 2007 12:45 schreef Twarres het volgende:
[..]
Waar kan ik Yojimbo vandaan krijgen dan? En als ik begin tegen die Dark Aeon, dan begint hij toch? En als hij dan een aanval doet die 9999 damage doet, is het snel afgelopen.
Dan ga je er hard aan tenzij je een overkill aan phoenix downs, megaelixers en vooral STATS hebt, met andere woorden... heb je niet al je stats max, dan ga je doodquote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef Twarres het volgende:
Hmm.. Ik ga het toch zonder Yojimbo proberen, maar zeker leuk om nog eens een keertje te proberen denk ik. Toch bedankt voor de info!
Ik doelde eigenlijk meer op de game uitspelen, want die dark aeons zijn volgens mij idd onmogelijk zonder Yojimbo, want ik neem aan dat dat toch nog wel prima te doen is zonder die dingen? Toch?quote:Op maandag 2 april 2007 15:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan ga je er hard aan tenzij je een overkill aan phoenix downs, megaelixers en vooral STATS hebt, met andere woorden... heb je niet al je stats max, dan ga je dood
(dark valefor mept namelijk 9999 per klap en kan ook zn overdrive doen = alle characters 9999
alle andere Dark aeons doen 99999 damage, ja dat is 100.000 damage
good luck enzo he
(ik heb wel eens Dark valefor maar ook Dark ifrit helemaal zelf verslagen, duurde wel een uur ofzo tho)
Penance is dat, ik heb hem zelf ook nog nooit op de normale manier verslagen. Ik heb het toen maar met Zanmato gedaan. Ik ga het zeker nog eens proberen om hem 'legaal' te verslaan.quote:Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Met de meeste van die Dark Aeons heb ik nooit echt veel moeite gehad. Alleen in m'n eerste game want daar was ik die Crest vergeten voor Tidus' sterkste wapen, op die plek waar je later Dark Bahamut tegen komt. Dus in m'n eerste game kon ik de Dark Aeons wel vergeten.
Volgende game Pwnde ik ze best wel, alleen Dark Yojimbo is zwaar kut. Met de Dark Magus Sisters had ik weer helemaal geen moeite. Dat geval dat je tegen komt als je alle Dark Aeons hebt verslagen, op 't airship, is gewoon vet moeilijk.
quote:VAAN
I want to be a sky pirate! Wait, scratch that.
PENELO
Hi. I'm Penelo.
DALAN
The Empire has taken over our town. Go look for magic rocks.
VAYNE
Let us all live together in peace and harmony.
VAAN
Never!
VAAN
Hey, a magic rock!
BALTHIER
Give me that. I'm cooler than you.
VAAN
Right you are.
VAAN
You! You killed my brother!
BASCH
No, no, that was my evil twin. Here, watch this flashback.
VAAN
Oh, okay.
ASHE
I am now in charge. You will all do naught but follow me around from this day forward.
BALTHIER
Even if you don't know where you're going?
VAAN
What do you mean, "if"?
BALTHIER
We've been captured.
VAAN
We escaped!
ASHE
Let's go recover the Dawn Shard. It's proof of my ancestry.
PENELO
Hi. I'm Penelo.
VAAN
We've been captured.
ASHE
We escaped!
MAGIC ROCK GUY
Do you have any proof of your ancestry?
ASHE
No.
PLAYER
What about the Dawn-
ASHE
Silence, peasant!
FRAN
We've been captured.
VAAN
Ah! ...Sorry, I forgot you were there. Um, yeah, we escaped.
JUDGE DRACE
Hi, I'm Ju-- (dies)
GABRANTH
I've just killed a trusted comrade as a step toward Vayne's tragic but inexorable rise to power.
ASHE
Let's go ask around about magic rocks.
VAYNE
I've just killed my father as a step toward my tragic but inexorable rise to power.
ASHE
Anybody know about magic rocks?
BASCH
Dusk Shard, Dusk Shard, magicite, Dynast King.
ASHE
Nethecite, Dawn Shard, Nethecite, manufactured Nethecite.
BALTHIER
Anybody want to go hike to the Empire?
PARTY
Sure, whatever.
LOCKED DOOR
I'm a locked door. Go talk to some Moogles.
LOCKED DOOR #2
I'm a locked door. Go wander off and find the key.
GUARD
I'm a guard. Go talk to NPCs until you find the one who lets you get past me.
TAXI DRIVER
Go bring me nine chops.
SQUARE ENIX
This is AWESOME!
CID
I'm incredibly entertaining.
PLAYER
Where were you when we were bored out of our skulls?
BALTHIER
Oh, I'm his son, by the way.
PARTY
'Kay.
REDDAS
I come from nowhere to steal your thunder! Excelsior!
PENELO
Hi. I'm Penelo.
REDDAS
I'm an ex-Judge who resigned after witnessing the Empire's cruelty.
BALTHIER
You're kidding! I'M an ex-Judge who resigned after witnessing the Empire's cruelty!
REDDAS
I became a sky pirate!
BALTHIER
No way! I became a sky pirate!
REDDAS
I'm cooler than five of the party members combined!
BALTHIER
Seriously? I'M-
GABRANTH
Behold! I betrayed and murdered Ashe's father and Vaan's brother!
VAAN
I had a brother?
ASHE
I had a father?
BASCH
I got this.
CID
Sorry I couldn't stay longer. *dies*
BALTHIER
Take it easy, Pop. Hey, who's hungry?
ASHE
Vayne! At last, we come to our final battle!
VAYNE
I'm sorry; do I know you?
GABRANTH
I've decided to stop betraying people. By betraying you, Vayne!
VAYNE
Ha! You're no match for me. I'm the most complex, intellectual overlord in the history of Ivalice! (turns into the Hulk) (dies)
ASHE
I am victorious! Begone, my underlings!
VAAN
Wow, I didn't do anything.
BASCH
You did more than me.
FRAN
And me.
EVERYONE
(looks at Penelo)
PENELO
Hi. I'm Penelo.