Anyway, ik heb 538 interview opgenomen, buzz radio interview opgenomen, newbusiness of what-the-fuck-ever radio opgenomen, maar deze mis ik.
Iemand opgenomen toevallig ? (lijkt me sterk, but you never know).
Ben vooral benieuwd wat ie vooraf zei over mij en de site.
Ermmm.... http://nl.viewstat.nedstatbasic.net/cgi-bin/viewstat?name=tel_nacht
irc.xs4all.nl bijv.
er was verder geen intro voor je interview, hij begon opeens van laat ik die gozer eens bellen.. had eerst je antw apparaat (waar ie intrapte daarna jouzelf..
overigens noemde hij niet de url, hij had het alleen over foksign (moeilijk uitspreken ja)
Zal ik nog een shameless plug toepassen???
Jaaaah...doet DAnny tenslotte ook op de radio http://katemoss.dhs.org
ps.
Danny als je er 't niet mee eens bent haal je 'm maar weg
Anyway, blijkt dat ie me eergisteren al had gemaild, toen heb ik 'm 't nummer teruggemaild. Vanmiddag had ie al gebeld, maar toen zat ik dus in Amsterdam. Vinnut nog steeds vaag dat ie niet ff zei van welke zender die was, maar goed. No hard feelings hiero. Gesprek op zich vonnik best grappig
(behalve die pokkeherrie op de achtergrond)
Geinig dat 'ie in die voicemail trapte trouwens
LOL !
[Dit bericht is gewijzigd door Gooly (Datum 28 September 1999).]
quote:
op 09-28-1999 om 01:48 AM schreef Danny het volgende:
Hmm, midden in de nacht gaat de telefoon. Ik neem op, een of andere schreeuwlelijk van de radio ofzo.. Begint ineens vragen te stellen zonder te zeggen waar ie van is ofzo. Allemaal prima. Ga ik luisteren zijn ze gewoon al m'n fragmenten aan het uitzenden op Radio 3 !
Natuurlijk luistert er op dit moment geen normaal mens, maar goed, die gast klonk zelf ook niet al te helder dus bereikt 'ie precies het juiste publiek![]()
Anyway, ik heb 538 interview opgenomen, buzz radio interview opgenomen, newbusiness of what-the-fuck-ever radio opgenomen, maar deze mis ik.
Iemand opgenomen toevallig ? (lijkt me sterk, but you never know).
Ben vooral benieuwd wat ie vooraf zei over mij en de site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |