abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 01:48:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192311
Hmm, midden in de nacht gaat de telefoon. Ik neem op, een of andere schreeuwlelijk van de radio ofzo.. Begint ineens vragen te stellen zonder te zeggen waar ie van is ofzo. Allemaal prima. Ga ik luisteren zijn ze gewoon al m'n fragmenten aan het uitzenden op Radio 3 !
Natuurlijk luistert er op dit moment geen normaal mens, maar goed, die gast klonk zelf ook niet al te helder dus bereikt 'ie precies het juiste publiek

Anyway, ik heb 538 interview opgenomen, buzz radio interview opgenomen, newbusiness of what-the-fuck-ever radio opgenomen, maar deze mis ik.
Iemand opgenomen toevallig ? (lijkt me sterk, but you never know).
Ben vooral benieuwd wat ie vooraf zei over mij en de site.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_192312
Gaaap sorry nie geluisterd ben hieroo veeeel te druk met alles aan het volgen....maar er was nog een gek wakker.... ikkes dus
Hop, Hop......till you drop....

dinsdag 28 september 1999 @ 01:52:00 #3
248 CAT
World Traveller
pi_192313
Danny wordt bekende nederlander,
YEAHHHHHHHH
-=***One nation under a groove***=-
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 01:54:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192314
Krijg net zelfs een e-mail van een in Amerika vertoevende hollander die 't via internet had gehoord
Zelfs overseas ben ik beroemd man !

pi_192315
Ik zei het al eerder:

go DANNY go DANNY go!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192316
Go Danny Go.......
pi_192317
2 zielen 1 gedachte. Ook dat is mogelijk!
pi_192318
ja in dit geval toevallig wel ja

dinsdag 28 september 1999 @ 02:09:00 #9
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_192319
Zeg eh Danny...je krijgt toch hopelijk geen ster-alures he
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 02:10:00 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192320
bdw: vraagt 'ie of m'n site druk bezocht is. Ik zeg "vandaag dik 10,000 unieke bezoekers"
Hij zegt "ik weet niet of dat veel is"..
ermm, ik kijk naar de stats van de page van dat programma van 'm...

Ermmm.... http://nl.viewstat.nedstatbasic.net/cgi-bin/viewstat?name=tel_nacht

pi_192321
volgens mij nijgt her daar idd naar JW, slechte zaak, moeten we Danny straks ook nog in het BB-huis laten plaatsen...hehehe geintje!
pi_192322
hij zit nu in #big-brother op IRCnet met de nick Giel, danny..

irc.xs4all.nl bijv.

er was verder geen intro voor je interview, hij begon opeens van laat ik die gozer eens bellen.. had eerst je antw apparaat (waar ie intrapte daarna jouzelf..

overigens noemde hij niet de url, hij had het alleen over foksign (moeilijk uitspreken ja)

dinsdag 28 september 1999 @ 02:22:00 #13
45 SiGNe
pi_192323
OK, 180 totaal aantal bezoekers van die page is idd niet erg veel, die van mij heeft er alleen al bijna 17.000

Zal ik nog een shameless plug toepassen???
Jaaaah...doet DAnny tenslotte ook op de radio http://katemoss.dhs.org

ps.
Danny als je er 't niet mee eens bent haal je 'm maar weg

Admin dinsdag 28 september 1999 @ 04:42:00 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192324
IK ??
Ik noem de url alleen wanneer ernaar gevraagd wordt. Hij vroeg er niet naar, dan noem ik 'm ook niet

Anyway, blijkt dat ie me eergisteren al had gemaild, toen heb ik 'm 't nummer teruggemaild. Vanmiddag had ie al gebeld, maar toen zat ik dus in Amsterdam. Vinnut nog steeds vaag dat ie niet ff zei van welke zender die was, maar goed. No hard feelings hiero. Gesprek op zich vonnik best grappig
(behalve die pokkeherrie op de achtergrond)
Geinig dat 'ie in die voicemail trapte trouwens
LOL !

pi_192325
Ik heb het helemaal gehoord hoor Danny, hij zei van te voren wel: "Ik zal straks eens gaan kijken of ik die Danny te pakken kan krijgen" en hij vermeldde in ieder geval netjes dat het van FOK vandaan kwam. Het was overigens op 3FM voor het geval je dat niet wist. (uhhh hoe was de titel van deze tread ook al weer )Ik ben niet zo weg van die Giel Beelen, ik vind het eerlijk gezegd een enorm arrogant eikeltje , maar toen hij zei dat hij Danny ging bellen, bleef ik toch maar ff hangen

[Dit bericht is gewijzigd door Gooly (Datum 28 September 1999).]

dinsdag 28 september 1999 @ 11:11:00 #16
45 SiGNe
pi_192326
Wat staat er dan op je voicemail?
ik heb het niet gehoord, vandaar
pi_192327
Overigens, al gebeld door Stenders? Die zat Beelen vanmiddag in zijn radioprogramma uit te horen over zijn "bronnen" van de big-brother geluidsfragmenten.

FOK!fossiel dinsdag 28 september 1999 @ 19:53:00 #18
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_192328
Heeft iemand het opgenomen?? Ik wil Danny natuurlijk wel ff horen
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 22:42:00 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192329
ow, en heeft ie 't gezegd ?
anders meel ik die stenders toch ff
pi_192330
Dat heb ik niet meer gehoord, het was een nogal chaotisch gesprek over B-B en op een gegeven moment ben ik afgehaakt. Maar je kunt 'm natuurlijk altijd mailen (niet vergeten de URL te vermelden dan )

vrijdag 1 oktober 1999 @ 02:04:00 #21
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_192331
Danny, die kerel die vanavond in de uitzending zat van de VARA (giel beelen) dat is die schreeuwlelijk die je aan de telefoon hebt gehad.
pi_192332
quote:
op 09-28-1999 om 01:48 AM schreef Danny het volgende:
Hmm, midden in de nacht gaat de telefoon. Ik neem op, een of andere schreeuwlelijk van de radio ofzo.. Begint ineens vragen te stellen zonder te zeggen waar ie van is ofzo. Allemaal prima. Ga ik luisteren zijn ze gewoon al m'n fragmenten aan het uitzenden op Radio 3 !
Natuurlijk luistert er op dit moment geen normaal mens, maar goed, die gast klonk zelf ook niet al te helder dus bereikt 'ie precies het juiste publiek

Anyway, ik heb 538 interview opgenomen, buzz radio interview opgenomen, newbusiness of what-the-fuck-ever radio opgenomen, maar deze mis ik.
Iemand opgenomen toevallig ? (lijkt me sterk, but you never know).
Ben vooral benieuwd wat ie vooraf zei over mij en de site.

Danny dat moet die Giel beelen geweest zijn, die zit ook vaak bij stenders op 3fm tussen 14.00-16.00 als " B-B verslaggever" schiet niet echt op die gast.
keep it growing Danny
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 23:58:00 #23
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_192333
CB-er kijk eens wat er voor jouw posting staat, je valt in herhaling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')