Okee, da's goed om te weten; het zou tenslotte ook een beetje genant zijn geweest om als enigen in pak te komen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Delicieux het volgende:
Tenue de ville wordt wel behoorlijk gerespecteerd. De meeste mensen trekken wel een pak aan of zo. Als vrouw ben je minder gehouden aan de "tenue de ville" regels. Ik denk dat als je gewoon een beetje netjes komt, het geen enkel probleem zal zijn.
Bedankt voor je beschrijving.quote:Ik ben herkenbaar aan m'n effen oranje das en een antraciet krijtstreep pak. Verder zal ik mij hoofdzakelijk aan de bar in de achtertuin ophouden. Verder herkenningspunt zal het biertje zijn dat ik permanent in de rechterhand heb. Ook ben ik niet zo groot, hetgeen tussen de NLers vrij snel opvalt.
Bora-bora, hoe kan ik jou herkennen?
Ik denk dat dit in feite een tvp-tje was van Fogel, die (zichzelf) niet wil toegeven dat 'ie eigenlijk helemaal wèg is van Frankrijk!quote:Op maandag 23 april 2007 11:42 schreef Fogel het volgende:
Weet niet zeker of ik dit al eens gepost heb hier, maar kwam het weer eens tegen bij het opruimen van mijn mailbox en vond dit topic wel een gepaste plek ervoor (zelfs al gaat dit over Frankrijk in het algemeen en niet Parijs specifiek)
[..]
Disclaimer: deze post is geen weergave van mijn persoonlijke mening over Frankrijk/Parijs.
Oui je sais, pour les frogs!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:00 schreef Delicieux het volgende:
Laten we zeggen 19.00 uur aan de rechterkant van de bar in de achtertuin? Ik heb trouwens kort donker haar.
Nee!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik denk dat dit in feite een tvp-tje was van Fogel, die (zichzelf) niet wil toegeven dat 'ie eigenlijk helemaal wèg is van Frankrijk!![]()
Nee, probeer een beetje uit het toeristen gebeuren te gaan. Daar is het eten beter.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:53 schreef zomerbloem15 het volgende:
Iemand nog tips voor een leuk restaurantje in de omgeving van Gare du Nord of Quartier Latin?
Vraag het aan een 'local'. Op die manier kom je op de leukste plekken terecht (en in mijn ervaring altijd best goed en niet duur eten).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:53 schreef zomerbloem15 het volgende:
Iemand nog tips voor een leuk restaurantje in de omgeving van Gare du Nord of Quartier Latin?
Dat was verschrikkelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Je kunt ook met de Eurolines bus gaan, goedkoop maar niet comfortabel, he vaav?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |