Breek me de bek niet open.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:13 schreef Fogel het volgende:
Tip voor de mensen die in Frankrijk wonen: een (bijna) gratis computer bij je internetabo
Ze zijn mooi hè, de *gratiesch ende vhoor nietsch* drankbonnen!quote:
Bluh, ik kan niet online reserveren dus ook niet kijken hoeveel het zou gaan kosten. Weet je toevallig wat je betaald hebt? En ik begrijp dat het dus wel gewoon aparte kamers zijn? Ik kan namelijk niet slapen met andere mensen op een kamerquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:40 schreef Vava het volgende:
Ik ben vorig jaar in deze geweest. Erg eenvoudig maar netjespas wel op, de badkamervloer was erg glad
![]()
Overleefbaar klinkt nou niet echt uitnodigendquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:47 schreef Fogel het volgende:
Ik ben hier geweest de vorige keer. De locatie was OK, het hotel was 'overleefbaar', niet erg slecht, zeker niet erg goed, maar ik ben nu eenmaal (veel) beter gewend.
Was ook niet de bedoeling... het is immers ook handig om te weten waar je misschien beter niet heen kan gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overleefbaar klinkt nou niet echt uitnodigend.
Ik ga met een vriendin, maar zou het liefst een eenpersoonskamer willen hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:52 schreef Vava het volgende:
Ja het waren aparte kamers, wij hadden met twee personen een tweepersoonskamer en dus een eigen badkamerGa je alleen? Ik kan op die site niet zo snel zien of ze ook eenpersoonskamers hebben. Het was in elk geval geen slaapzaal
![]()
Hoeveel het precies kostte weet ik niet meer, geloof rond de 20 á 25 euro per persoon per nacht![]()
Metrostation was ongeveer vijf minuten lopenen naar Montmartre ook zoiets
![]()
So true. Maar je hebt eenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling... het is immers ook handig om te weten waar je misschien beter niet heen kan gaan.
Herriestoppers doen wonderenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga met een vriendin, maar zou het liefst een eenpersoonskamer willen hebben.
Verder klinkt hij goed, ik onthoud hem.
Ja inderdaad, wat mij betreft kan je (niet jij, maar gewoon algemeen) beter gewoon uit Parijs wegblijven, is niet echt mijn favoriete stad om het netjes te zeggen. Maar ik dacht, laat ik aardig zijn en dat eens niet zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
So true. Maar je hebt eenachter Parijs staan in je sig
.
Je maintiendrai!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef Delicieux het volgende:
Ze zijn mooi hè, de *gratiesch ende vhoor nietsch* drankbonnen!![]()
Joah, maar het gaat zeg maar gewoon om het gevoel ofzoquote:
In een Frans hotel is dat niet altijd overbodige luxe inderdaad!quote:
Maarreh, jouw weerzin beperkt zich toch niet uitsluitend tot Parijs, neem ik aan?!quote:Op zondag 22 april 2007 00:07 schreef Fogel het volgende:
Ja inderdaad, wat mij betreft kan je (niet jij, maar gewoon algemeen) beter gewoon uit Parijs wegblijven, is niet echt mijn favoriete stad om het netjes te zeggen. Maar ik dacht, laat ik aardig zijn en dat eens niet zeggen
Kan me zo niet herinneren welke andere hotels ik in overnacht heb in Parijs, maar mochten die verdrongen herinneringen van Parijs nog ooit eens naar boven komen, laat ik hier weten welke hotels dat waren. Welk hotel ik in mei neem, weet ik nog niet, komt vanzelf.
* http://www.ratestogo.com/quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga in de zomer naar Parijs, voor het eerst. Ik ben driftig op zoek naar een hotelletje wat er een beetje fatsoenlijk uitziet maar niet ál te duur is. 1-2 sterren, niet al te bijzonder, en het moet geen hel zijn om in de binnenstad te kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |