De waarschijnlijke voorwaarden:quote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef DutchTrain het volgende:
Voor de liefhebbers => [TRV] Nieuws & Aanbiedingen #3 - 19 euro naar Parijs
hoe kom je daar bij/aan die gegevens? en kan je dan ook retourtjes krijgen? en kan je ook morgen overdag of dinsdag nog reserveren?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
De waarschijnlijke voorwaarden:
reserveren tussen 11 en 30 juni om te
reizen tussen 7 juli en 7 september.
Niet modifieerbare treinkaartjes.
"Combineerbaar met andere tariefklassen"...
Prijzen van 19¤, 25¤ en 29¤ voor Comfort 2, afhankelijk van het traject.
Prijzen van 50¤ en 60¤ voor Comfort 1, afhankelijk van het traject.
Wrs maar beperkt aantal plaatsen en de vorige acties liepen echt storm dus zou niet te lang wachten.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:45 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
hoe kom je daar bij/aan die gegevens? en kan je dan ook retourtjes krijgen? en kan je ook morgen overdag of dinsdag nog reserveren?
aangezien ik met mn vriendin van 11 juli tot 14 juli ga, dus we zouden wel in die periode zitten
EEEEEEK, een enkeltje naar Parijsquote:Op zondag 10 juni 2007 23:58 schreef Bora-Bora het volgende:
Het lijkt erop dat het niet om retourtjes gaat.
Wél retourtjes voor 2x19¤!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:58 schreef Bora-Bora het volgende:
Website Franse spoorwegen.![]()
Het lijkt erop dat het niet om retourtjes gaat.
WTF ?quote:
waar? ik zie echt alleen enkeltjes....quote:Op maandag 11 juni 2007 00:10 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wél retourtjes voor 2x19¤!!!
Succes mensen!![]()
je kan aan retourtjes voor ¤ 38,- komenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:13 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
WTF ?
ik keek daar 3 dagen geleden ook, en met de zelfde dagen is het nu ineens 20 euro per persoon duurder geworden![]()
![]()
eerst konden we voor 122 in totaal, van heerlen naar parijs, en nu voor 162![]()
[..]
waar? ik zie echt alleen enkeltjes....
en elke tijd die ik in voer geeft "Er rijdt geen trein na het aangegeven tijdstip"quote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef DutchTrain het volgende:
Voor iedereen die nog wil boeken:
=> http://nl.tgv.com/nl/
Jaaa dat gaat leuk wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:39 schreef Irien het volgende:
Jaaa ik ben 1 van die 6.... Vaak geweest, maar ik krijg er nooit genoeg van!!!
Neequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaaa dat gaat leuk wordenBen er ook al een paar keer geweest, en ga in juli eerst nog met Lien, maar van Parijs krijg je inderdaad niet genoeg
Zit er in Parijs ook een Lush?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nou, het is gelukt. 1-4 september met wat vriendinnetjes een paar dagen naar Parijs.
We hebben nog van de Thalys aanbieding kunnen genieten, het kost 58 euro per persoon, een retourtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |