Mocht je een kloon wezen, dan hoop ik op een levenslange ban.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef littlescared het volgende:
mrfloppy
als ik hem aangeef gaat ie naar de gevangenis maar dan komt ie daar wel weer uit![]()
Wat doet ie dat illegaal is?quote:
waar stel je zulke domme vragen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef sub_overide het volgende:
waarom kom je vandaan en hoe oud ben je?
Eh, het slaan alleen al?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef De_Kuif het volgende:
[..]
Wat doet ie dat illegaal is?
littlescared, hoe oud ben je?
Goed punt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eh, het slaan alleen al?
Ik had m nog geedit
Care.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef littlescared het volgende:
ik ben 17
en waar ik vandaan komt gaat jullie nix aan
en copycat
ja maar misschien is die wel niet zo ik weet et toch niet zeker en dan word die opgepakt en dan slaat die mij helemaal in mekaar
Ik denk dat dat soort jongens niet veel meer zullen doen, als ze merken dat de politie hun op het spoor is. En áls de jongen iets bij je doet, ga je net zo goed weer naar de politie. Hij trekt uiteindelijk aan het kortste eind.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef littlescared het volgende:
ik ben 17
en waar ik vandaan komt gaat jullie nix aan
en copycat
ja maar misschien is die wel niet zo ik weet et toch niet zeker en dan word die opgepakt en dan slaat die mij helemaal in mekaar
Ik ben ook 17.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef OldJeller het volgende:
Het Nederlands van zeventienjarigen is ook niet meer wat het was..
Ik ga er ook vanuit dat 't een kloon is maargoed; voor 't geval dit wel serieus is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef littlescared het volgende:
Doorposten na slotjequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:03 schreef Sjeen het volgende:
Voorlopig maar even dicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |