abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2007 @ 17:47:20 #61
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_48011830
Hoi, ik heb vista op mn pc, maar wil nu opnieuw installen.. helemaal clean.

Kan ik met een OEM DVD installen, en een code van een upgrade DVD invoeren? of pakt ie m dan niet??

Ten tweede moet ik een bootable cd-dvd maken met dos oid erop ..zodat ik mn schijf kan formatten en een clean install kan performen....

iemand tips??
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  woensdag 4 april 2007 @ 18:17:27 #62
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_48012968
Kan je trouwens met de DVD ervoor kiezen dat ie eerst je HD formatteert?
Vorige keer ben ik die optie niet tegen gekomen
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_48013327
* StonedKinG is ook aan de Vista. Nog wel illegaal, maar geactiveerd, dus eerst maar es uitgebreid testen en dan kopen
pi_48014268
quote:
Op woensdag 4 april 2007 03:43 schreef Blivox het volgende:
Net Ultimate erop geknald, en na 2 uurtjes werken detecteert Windows dat mijn Maxtor harde schijf verrot aan het gaan is.

Maxtor !

Kan ik weer zo'n 200 GB aan data over de andere disks verspreiden.
Maxtor
Alleen maar gezeik gehad met die dingen..
pi_48017059
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Maxtor
Alleen maar gezeik gehad met die dingen..
Tell me about it. Ik ga hem even backuppen en dan formatten en alleen nog gebruiken als downloadschijf waar geen belangrijke shit opstaat.

Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben over Vista tot nu toe. Mooie meldingen, nuttige toevoegingen, beter beveiligd. Het grootste nadeel vond ik wel dat Windows Explorer er zo lelijk en mag uitzag, maar sinds ik de menubalk heb teruggetoverd is het al een stuk beter. Kwestie van wennen denk ik.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_48023426
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:58 schreef Blivox het volgende:

[..]

Tell me about it. Ik ga hem even backuppen en dan formatten en alleen nog gebruiken als downloadschijf waar geen belangrijke shit opstaat.

Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben over Vista tot nu toe. Mooie meldingen, nuttige toevoegingen, beter beveiligd. Het grootste nadeel vond ik wel dat Windows Explorer er zo lelijk en mag uitzag, maar sinds ik de menubalk heb teruggetoverd is het al een stuk beter. Kwestie van wennen denk ik.
En het gekloot met de drivers vind je niet zo erg ?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_48023820
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:17 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

En het gekloot met de drivers vind je niet zo erg ?
Ik moest alleen even een Ethernet drivertje zoeken, en een geluidsdriver. nForce 2 moederbordje, en die wordt officieel niet ondersteund maar het werkt nu allemaal gewoon.

Overigens is mijn maxtor nu aan het low level formatten, voor zover het lukt:

"format error occured at offset 57,172,182"

En dat dus op iedere offset
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 april 2007 @ 22:31:37 #68
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48024057
2e rare Vista probleem. Printer (HP DeskJet 510) aangesloten op Win98 PC. Gedeeld over netwerk. Vanaf XP computer is het geen enkel probleem. Ziet printer, kan er prima mee printen over het netwerk.
Wil ik echter opde Vista laptop de netwerkprinter toevoegen, dan ziet hij de printer wel, maar geeft een foutmelding als ik hem wil toevoegen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_48024782
Ik probeer net hetzelfde maar dan met een HP Printer op een WinXP machine in een werkgroepje. Acces is denied!

* Printer aanzetten lijkt het op te lossen hier

/edit 2

Windows cannot connect to the printer. operation could not be completed (error 0x0000007f)
pi_48040359
Ik heb nu Windows Vista Premium op m'n laptop, maar ik kan geen verbinding maken met draadloos internet. Iemand anders hier ook problemen mee?

Hij detecteert de wireless networks wel, maar verbinding maken lukt niet> Eerst kon de probleemoplosser me niks vertellen. Na een driver-update van m'n WLAN kaart zegt ie dit:

Het netwerk is gemarkeerd als een 'verborgen' netwerk en bevindt zich niet binnen het bereik van deze computer, of de instellingen voor draadloos netwerk op deze computer komen niet overeen met de netwerkinstellingen.

Wordt ik niet veel wijzer van... Voor zover ik weet zijn de instellingen goed, ik zou geen idee hebben wat er anders moet. Op m'n andere laptop, die XP draait, kan ik zonder probleem verbinding maken.
  donderdag 5 april 2007 @ 14:33:23 #71
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_48042679
Ik ben op zoek naar die handige optie die in XP zat..
Als je op afbeelding rechter muisknop afdrukken deed
Dan kwam je bij een menu waar je andere afbeeldingen kon aanklikken
dit was makkelijk en overzichtelijk...

je raad het al
ik kan het niet vinden in Vista
ik wilde voor mijn vader iets afdrukken op de bovengenoemde manier
er van uitgaande dat dit ook in Vista zit...
maar nu zat het er dus niet in
heb ik alles moet selecteren en toen op afdrukken drukken..

dit moet anders kunnen
Vista is er toch voor om alles makkelijker te maken
iemand?

[ Bericht 4% gewijzigd door Miriampje op 05-04-2007 14:46:33 ]
pi_48045046
zo kan ik de optie in verkenner om afbeeldingen als "filmstrip" weer te geven niet meer vinden...
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
pi_48050938
Vista werkt eindelijk. Internet deed het half vorige keer. Vandaag deed die het helemaal niet tot op een gegeven moment ik weer terug bij het vorige punt was. DNS handmatig invoeren was de oplossing .

Toch wat vraagjes.

Ik heb de nieuwste Nvidia drivers erop geknald, maar ik mis het control panel, of kijk ik erover heen. Ook dat je naar je tweede monitor kan switchen met het icoontje rechtsonderin?

Mijn andere vraag is deze. Vroeger ( ) kon je in XP je map Mijn Documenten een andere locatie toewijzen. Hoe gaat dat nu met je persoonlijke map als ik het goed heb?

Nog een vraag. In VLC haperen mijn MKV files. Gaat dat beter als ik een codec pack neem en via MPC afspeel?
pi_48054194
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef joeltje het volgende:
zo kan ik de optie in verkenner om afbeeldingen als "filmstrip" weer te geven niet meer vinden...
Heel verkenner is op de schop gegaan, ik betwijfel of filmstrip er nog wel in zit.
pi_48068205
Vandaag home premium schone install gedaan.. gelukkig had ACER een dvd'tje met drivers enzo.. Morgen ff driver installe voor me geluid Zijn er nog leuke, handige gadgets? Die rss gebruik ik niet, heb wel een aantal plaatjes voor dat slide show.. maar nog iets?
pi_48068298
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 04:19 schreef wc-eend het volgende:
Vandaag home premium schone install gedaan.. gelukkig had ACER een dvd'tje met drivers enzo.. Morgen ff driver installe voor me geluid Zijn er nog leuke, handige gadgets? Die rss gebruik ik niet, heb wel een aantal plaatjes voor dat slide show.. maar nog iets?
Ik heb in elk geval altijd mijn gmail en outlook gadget staan.
pi_48068658
Ik krijg niet zo vaak mail.. dus das niet iets wat ik nodig vind
pi_48068670
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik krijg niet zo vaak mail.. dus das niet iets wat ik nodig vind
inet radio gebruik ik ook vaak en de default foto slideshow
nu.nl gadget

Voor de rest wat wisselende zoals een bf2 gadget
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:01:22 #79
154451 joeltje
Oldskooler
pi_48070394
Godlike, die G-mail gadhget hè, is dat zeg maar een notifier of zo?

Die wil ik ook wel, gewoon via gadget zoeken optie in Vista te vinden?
pi_48070447
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:01 schreef joeltje het volgende:
Godlike, die G-mail gadhget hè, is dat zeg maar een notifier of zo?

Die wil ik ook wel, gewoon via gadget zoeken optie in Vista te vinden?
Je ziet je laatst ingelezen berichten.
De gelezen berichten laat hij niet zien.

http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=d103d744-cc42-41d3-9a5a-0f5f92e84062&l=1

maar er zijn er inmiddels al wat meer geloof ik?
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:03:12 #81
154451 joeltje
Oldskooler
pi_48076975
Thanks Godlike, maar deze tekst: "I feel its my duty to warn all users of this gadget that it stores your GMail password in CLEARTEXT. This means that, were someone to compromise your machine, they would have access to your e-mail account, too. Oops!" Is toch wat verontrustend....

Maar ik heb nu wel deze gevonden! die checkt gewoon je account. vanaaf ff checken als ik weer thuis ben.

[edit]

en deze
en deze

[/edit]

[ Bericht 23% gewijzigd door joeltje op 06-04-2007 13:10:10 ]
pi_48092679
Ik heb per ongeluk m'n prullenbak icoontje verwijdert van het bureaublad, hoe krijg ik die weer terug? Ik wil niet zo'n shortcut icoontje hebben.. maar een gewone
pi_48092724
Ik zie maar weinig goede gadgets
pi_48095142
Ik heb de klok, de kalender en een buienradar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:42:22 #85
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_48095242
Misschien al eens gevraagd hier maar om alles door te lezen heb ik nu ook weer geen zin in maar ik heb een probleem;

Mijn zwager heeft vandaag een Packard Bell gekocht met Vista Home Premium erop, en als ik probeer de draadloze netwerkverbindingen te weergeven zegt hij dat hij er geen kan vinden, terwijl ik op mijn laptop ernaast wel gewoon mijn router kan zien. Ik heb de werkgroep hetzelfde genoemd als op die van mij en de drivers zijn ook goed geïnstalleerd. Weet iemand wat het probleem kan zijn? (Met kabel heb ik nog niet geprobeerd, morgen even proberen maar misschien dat zou alleen een tijdelijke oplossing kunnen zijn).
pi_48098365
Mijn laptop pakte ongeveer 15 verschillende draadloze netwerken in de buurt.. hoefde alleen die van mij eruit te pikken, sleutel invoeren en hij was automatisch mijn standaard verbinding..

Maar wordt je modem enzo wel herkend onder vista? maybe laatste drivers?
  zaterdag 7 april 2007 @ 11:59:57 #87
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_48105676
Ik heb het zojuist met de kabel geprobeerd en die werkte meteen nadat ik hem erin stak, dus dan kan het niet aan de router of modem liggen toch?
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:02:59 #88
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_48105753
Ik zou zelf nog niet beginnen met vista heeft voor mij gevoel te weinig meer waarde te op zichte van windows xp wat ook nog eens sneller draait
pi_48107066
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:13 schreef wc-eend het volgende:
Mijn laptop pakte ongeveer 15 verschillende draadloze netwerken in de buurt.. hoefde alleen die van mij eruit te pikken, sleutel invoeren en hij was automatisch mijn standaard verbinding..

Maar wordt je modem enzo wel herkend onder vista? maybe laatste drivers?
Waar kan jij je sleutel invoeren? Bij mij vraagt ie niet eens naar een sleutel, hij zegt gewoon dat de verbinding niet lukt. Handmatig een profiel aangemaakt, werkt ook niet. Beveiliging eraf gehaald, werkt ook niet. En ja, ook de nieuwste driver geinstalleerd. Hoewel ik daarvan niet 100% ben of het de goede is.
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:06:13 #90
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_48107369
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:02 schreef flashermx het volgende:
Ik zou zelf nog niet beginnen met vista heeft voor mij gevoel te weinig meer waarde te op zichte van windows xp wat ook nog eens sneller draait
De winkel had er zoveel troep op gezet, hij neemt morgen de herstel CD's mee en dan doe ik even een clean install, misschien dat het dan wel goed werkt. Als het niet bevalt kan ik altijd nog XP erop zetten, maar Vista ziet er toch wel wat mooier uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')