Maxtorquote:Op woensdag 4 april 2007 03:43 schreef Blivox het volgende:
Net Ultimate erop geknald, en na 2 uurtjes werken detecteert Windows dat mijn Maxtor harde schijf verrot aan het gaan is.
Maxtor!
Kan ik weer zo'n 200 GB aan data over de andere disks verspreiden.
Tell me about it. Ik ga hem even backuppen en dan formatten en alleen nog gebruiken als downloadschijf waar geen belangrijke shit opstaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Maxtor
Alleen maar gezeik gehad met die dingen..
En het gekloot met de drivers vind je niet zo erg ?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:58 schreef Blivox het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik ga hem even backuppen en dan formatten en alleen nog gebruiken als downloadschijf waar geen belangrijke shit opstaat.
Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben over Vista tot nu toe. Mooie meldingen, nuttige toevoegingen, beter beveiligd. Het grootste nadeel vond ik wel dat Windows Explorer er zo lelijk en mag uitzag, maar sinds ik de menubalk heb teruggetoverd is het al een stuk beter. Kwestie van wennen denk ik.
Ik moest alleen even een Ethernet drivertje zoeken, en een geluidsdriver. nForce 2 moederbordje, en die wordt officieel niet ondersteund maar het werkt nu allemaal gewoon.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:17 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En het gekloot met de drivers vind je niet zo erg ?
Heel verkenner is op de schop gegaan, ik betwijfel of filmstrip er nog wel in zit.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef joeltje het volgende:
zo kan ik de optie in verkenner om afbeeldingen als "filmstrip" weer te geven niet meer vinden...
Ik heb in elk geval altijd mijn gmail en outlook gadget staan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 04:19 schreef wc-eend het volgende:
Vandaag home premium schone install gedaan.. gelukkig had ACER een dvd'tje met drivers enzo.. Morgen ff driver installe voor me geluidZijn er nog leuke, handige gadgets? Die rss gebruik ik niet, heb wel een aantal plaatjes voor dat slide show.. maar nog iets?
inet radio gebruik ik ook vaak en de default foto slideshowquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik krijg niet zo vaak mail.. dus das niet iets wat ik nodig vind
Je ziet je laatst ingelezen berichten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:01 schreef joeltje het volgende:
Godlike, die G-mail gadhget hè, is dat zeg maar een notifier of zo?
Die wil ik ook wel, gewoon via gadget zoeken optie in Vista te vinden?
Waar kan jij je sleutel invoeren? Bij mij vraagt ie niet eens naar een sleutel, hij zegt gewoon dat de verbinding niet lukt. Handmatig een profiel aangemaakt, werkt ook niet. Beveiliging eraf gehaald, werkt ook niet. En ja, ook de nieuwste driver geinstalleerd. Hoewel ik daarvan niet 100% ben of het de goede is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:13 schreef wc-eend het volgende:
Mijn laptop pakte ongeveer 15 verschillende draadloze netwerken in de buurt.. hoefde alleen die van mij eruit te pikken, sleutel invoeren en hij was automatisch mijn standaard verbinding..
Maar wordt je modem enzo wel herkend onder vista? maybe laatste drivers?
De winkel had er zoveel troep op gezet, hij neemt morgen de herstel CD's mee en dan doe ik even een clean install, misschien dat het dan wel goed werkt. Als het niet bevalt kan ik altijd nog XP erop zetten, maar Vista ziet er toch wel wat mooier uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:02 schreef flashermx het volgende:
Ik zou zelf nog niet beginnen met vista heeft voor mij gevoel te weinig meer waarde te op zichte van windows xp wat ook nog eens sneller draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |