zou ook gewoon een slotje op moeten natuurlijk, maar het is geen aandachthoeren trekkerijquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, laten we de FOK! therapie gaan proberen. Dát zal werken. Was daar pas niet een topic over van Krea ofzo? Levensgevaarlijk wat hier gebeurt.
en betreffende user is levensgevaarlijk bezig, niet de mensen die erop reageren natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, laten we de FOK! therapie gaan proberen. Dát zal werken. Was daar pas niet een topic over van Krea ofzo? Levensgevaarlijk wat hier gebeurt.
ik ben niet aandachts geil , ik wil gewoon kunnen praten over mijn dingen net als iedereen anders en omdat mijn gedachtegang afwijkt van andere is daar kennelijk geen ruimte voor . Ik BEN NIET PSYCHOTSCH en stop daar eens mee dat te zeggen of beweren want je weet er dus kennelijk niets van af , ik zie geen roze olifanten lopen en ik denk niet dat de staat achter mij aanzit , ik weet echter wel dat de staat mij dwingt via het GGZ medicatie te nemen omdat ze van mening zijn dat ze beter voor mij kunnen zorgen dan ik zelf en dat vind ik gewoon ziekelijk en ik ga daar tegen in dat is gewoon mijn goedrecht en daar is in mijn ogen niets raars aan . Dat mensen als makke schaapjes zichzelf medicatie laten voorschrijven en zich laten besturen door het GGZ en laten afvoeren naar psychiatrische ziekhuizen DAT vind ik raar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef Re het volgende:
[..]
mhoa, jij hebt zeker nog nooit iemand in een psychose meegemaakt, dat je zo zonder blikken of blozen kunt zeggen dat ze maar moeten wegrotten...
Mwoch. Voor hetzelfde geld is het kutkloon nummero 3 miljoen ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef Re het volgende:
[..]
en betreffende user is levensgevaarlijk bezig, niet de mensen die erop reageren natuurlijk
volgens mij snap je jarno's punt niet helemaal. Jij bent geen therapeut, ik ook niet. Tinoz moet zo snel mogelijk een goed gesprek hebben met een hulpverlener ipv posten hier. Zolang iedereen er op in blijft gaan, is er van de hulp geen sprake.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef Re het volgende:
[..]
en betreffende user is levensgevaarlijk bezig, niet de mensen die erop reageren natuurlijk
tinoz is geen kloon hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch. Voor hetzelfde geld is het kutkloon nummero 3 miljoen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |