zeventig onder het motto, if you shoot for the moon and miss you'll always land among the stars. Ik zou echter wel eens aan de slag moeten nu...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:17 schreef mjan het volgende:
En hoeveel ec's hebben jullie je voorgenomen om nog te gaan halen dit studiejaar? Ik ga voor de 30, verspreid over de komende twee weken.
Zometeen maar weer eens verder werken.![]()
Dat hangt geheel van je studie af.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef Katana het volgende:
Valt het concert van de RHCP bezoeken ook onder SOGen?
In ieder geval niet om half 2 's nachts. Eigenlijk leer ik nooit lekker als het echt moét. Tijdens de collegereeksen lukt het altijd wel. Raar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Katana het volgende:
Op welk moment van de dag leren jullie eigenlijk het best?
Succes morgen iig!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
In ieder geval niet om half 2 's nachts. Eigenlijk leer ik nooit lekker als het echt moét. Tijdens de collegereeksen lukt het altijd wel. Raar.
Morgen om 11 tentamen, zou eigenlijk of aan het leren moeten zijn (beetje overlezen) of in bed moeten liggen...
Klinkt inderdaad handig, maar jah... Ik kom zo'n beetje om 9 uur 's avonds uit bed, met dat verrotte ritme van mequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:34 schreef Katana het volgende:
Succes morgen iig!
Wat ik ook wel eens doe als ik om 11 uur tentamen heb is de avond ervoor om 9 uur gaan slapen en dan mn wekker zetten op 05.00 .. dan van 5 tot 10 leren en dan door naar het tentamen
Ook ideaal, heb je toch je nachtrust en je hebt vanaf 5 nog 5 uurtjes om te stampen voor het tentamen
Oh oh oh, Bart, doe het niet!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mn tentamen voor morgen al (80% zeker) in handen gekregen, inclusief antwoorden, maar ben nu te beroerd/lui om ff die antwoorden uit mn kop te leren
Dus ben ik mn kamer maar aan het opruimen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh oh oh, Bart, doe het niet!!
Ik kan ook niet meer leren![]()
Pffquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja ik heb het onderhand al geleerd (en kamer opgeruimd
), dus het komt wel goed
Hup leren jij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|