Ach, ik ben pas 2 weken van tevoren begonnen. Zo moeilijk is dat niet, het meeste ken je nog wel.quote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef zquing het volgende:
nog 6 weken ofzo voordat mn eindexamens beginnen, zou eigenlijk toch wel een keer moeten beginnen met het inhalen van 3 jaar aan stof
Inderdaad, dat valt reuze meequote:Op maandag 9 april 2007 12:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ach, ik ben pas 2 weken van tevoren begonnen. Zo moeilijk is dat niet, het meeste ken je nog wel.
Waterkoker ontkalkt ook echtquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:27 schreef Principessa het volgende:
Wat? Referaat
Wanneer? Morgen
Al gedaan? 5 beschuitjes gegeten, 1 boterham, 2 wassen gedraaid, 10 blz. gelezen, 1 waterkoker ontkalkt...
![]()
![]()
![]()
ik heb vandaag extreem veel SOG, Moet nog een heel PO maken voor scheikunde, maar nog niets gedaan(moet het donderdag alweer inleveren)quote:
Fok afsluitenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:52 schreef miss-scofield het volgende:
Morgen tentamen maken en één scriptie + twee dossiers inleveren! En dat voor één vak!! Is veeel meer dan 6ECTS waard! Stom wijf, die docente.
Maar waar het om gaat.. ik ben nog niet eens op de helft en moet nog beginnen met leren!
Tips om aan het werk te gaan?
Ik probeer het, maar elke keer na 5 min typen, open ik Fok! toch maar weer!quote:
Het weer werkt niet echt mee iddquote:Op zondag 15 april 2007 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het mooie weer bevorderd mijn SOG gedrag behoorlijk! Pff, mn boeken liggen buiten maar ik heb gewoon zin om tijdschriftje te lezen etc!
Bij mij juiste niet! Nu ik lekker in de zon kan zitten lees ik m'n studieboek tenminstequote:Op zondag 15 april 2007 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het mooie weer bevorderd mijn SOG gedrag behoorlijk! Pff, mn boeken liggen buiten maar ik heb gewoon zin om tijdschriftje te lezen etc!
Dat is wel makkelijk! Ik heb dan altijd zin om domme tijdschriften te lezen of van die flutboekenquote:Op zondag 15 april 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij mij juiste niet! Nu ik lekker in de zon kan zitten lees ik m'n studieboek tenminste
Nee, want de zon reflecteert zo hard op dat witte papier van m'n boeken dat ik écht niet kan leren buitenquote:Op zondag 15 april 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij mij juiste niet! Nu ik lekker in de zon kan zitten lees ik m'n studieboek tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |