Ik zal eens vragenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
haham lekker is dat
Ik ga om 3 uur wat doen.
Crossover, mag ik vanaf 3 uur een ban, tot een uur of 6..
Haha, ja dat ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen
Maar bij mij werkte dat niet hoor, ik raakte alleen gefrustreerd dat ik niet kon posten. Je kan namelijk nog wel alles lezen.
ja, maar als ik niet kan posten, denk ik toch al gauw: oh, nou, laat maar effe dan...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen
Maar bij mij werkte dat niet hoor, ik raakte alleen gefrustreerd dat ik niet kon posten. Je kan namelijk nog wel alles lezen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
gebruik ik toch al amper
En msn dan
dat zou het beste zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja dat ookIk had het er gister met andere mod over (D_A) en die dacht dat een stroomuitval wel moest werken
Ja, en mijn dictaat staat ook online en te lui om uit te printen enzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou het beste zijn
Maar dan nog, kan ik 3 uur werken, (laptop)
succesquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, naja ik ga weer eens een poging wagen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:45 schreef Ephemera het volgende:
zooo, ik heb vijf nieuwe smaakjes thee gekocht.. ik denk dat ik ze allemaal leuk ga rangschikken in mijn theedoos. En DAN ga ik weer aan de slag![]()
()
ban...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef eer-ik het volgende:
Zo, die ban was even goed
Gedaan wat ik moest doen
nou, ik heb in die 2.5 uur ban die ik gehad heb, toch gedaan wat ik moest doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef OA het volgende:
[..]
ban...![]()
en ondertussen gewoon elders posten...![]()
Maar goed, OT..
Ik vertoonde toen ik nog op school zat ook weleens SOG...![]()
Na m'n éénnalaatste tentamen had ik 2 maanden om een tentamen statistiek te leren... Deze moest ik halen om af te studeren en aangezien het 'pas' de 6e keer was moest het er maar eens van komen...![]()
2 maanden = ± 9 weken, waarvan week 7+8 op vakantie...![]()
Het laat zich natuurlijk al raden... 6 weken niets gedaan, daarna 2 weken op vakantie, dus ook niets gedaan om vervolgens bij thuiskomst nog 3 dagen niets te doen en daarna 4 dagen "keihard" leren...![]()
gelukkig wel gehaald gecompenseerd
Hehequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah! Ik moest me melden hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |