dat is wel heel apart want bij de meeste soggers is het andersomquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hoe dichter ik bij de harde deadline van mijn scriptie kom, des te minder ik doe...
Het probleem is dat ik nog een goede Conclusion hoofdstuk en een Abstract moet schrijven, en laat dat nou het meest moeilijke zijn van het hele scriptie-schrijf proces. Bovendien ben ik gewoon moe van 9 maanden research + scriptie schrijven. Ik ben al toe aan vakantie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat is wel heel apart want bij de meeste soggers is het andersom
In principe wel, maar dat is rekbaar...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:01 schreef TubewayDigital het volgende:
hebben scripties deadlines ?
Ik ben een jaar vrij van schoolquote:Op maandag 3 september 2007 15:30 schreef crossover het volgende:
Mja het nieuwe schooljaar is weer begonnen en nu er al weer last van.
Op proef ja, wanneer worden we geëvalueerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:23 schreef crossover het volgende:
Op proef mag hier vanaf nu ook geslowchat worden
De komende tijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op proef ja, wanneer worden we geëvalueerd.
Vandaag over 2 weken eerste tentamen.
Dat is gewoon triest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:05 schreef zquing het volgende:
Ik doe nu al weer 5 weken lekker aan SOG, ik had vandaag een toets van stof waarvan ik noggeeneens wist dat ik dat had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |