Ik ben er niet zo in thuis hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:55 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij freelancer is, dan moet je toch minimaal wel btw heffen?
Klopt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Van je vrienden moet je 't hebben, inderdaad....
Lekker stel vrienden zijn jullie, zeg!
Met vrienden zoals hij en jij heb je geen vijanden nodig
Kan jij je in de tussentijd hier melden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:02 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Hij zal zich zo wel even melden hier gok ik.
Hoe doe je dat zo snel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het net even laten checken en hij schijnt ook nog een aantal verkeersbonnetjes op hebben staan.
Yo momma!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:05 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Kan jij je in de tussentijd hier melden?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef adrivantilburg het volgende:
Je kunt natuurlijk ook de boel verdraaien en vooral mieterig gaan doen hier, zoals Fok! en zijn users opzich nooit was, maar nu ik dit lees lijkt het er wel op ja...
Mietjes! Als je niet weet of iets waar is, hou dan je voorbedachte raden voor je.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef adrivantilburg het volgende:
Je kunt natuurlijk ook de boel verdraaien en vooral mieterig gaan doen hier, zoals Fok! en zijn users opzich nooit was, maar nu ik dit lees lijkt het er wel op ja...
Mietjes! Als je niet weet of iets waar is, hou dan je voorbedachte raden voor je.
Oplichter!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef adrivantilburg het volgende:
Ik bied 1 euroquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef Lariekoek het volgende:
[TK] - Kaartje voor Ice2Ice, Zalinaz Etten-Leur![]()
3 man maarliefstquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef Qunak het volgende:
Trouwens: een freelancer met personeel.
Ik hoor graag jouw kant van het verhaal. Lucht je hart, iedereen heeft voor mij de hoogste prioriteit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef adrivantilburg het volgende:
Heerlijk om dit mee te mogen maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
Verder meneer kevin:
vind ik het diep zielig dat je dit hier neer zet.
Adri heeft geprobeerd vandaag met jou contact op te nemen maar:
Je blokt hem op msn, en enige contact is alleen via sms.
Ben een vent en praat met hem ipv achterbaks hier neer te zetten.
meneer de filiaal houdertje (o ja dat dacht je he)
en ik weet meer van je dan je denkt. anders maak ik eventjes een topic over heel jou stomme gedoe aan
inschrijving bij de KVK is niet verplicht en btw betalen hoeft niet altijdquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Jawel, zijn "bedrijf" heeft geen kvk en hij doet ook geen btw heffen
http://www.adrivantilburg.nl
die dus![]()
quote:Als het bedrag aan te betalen btw per jaar lager is dan ¤ 1.345 dan hoeft
u geen btw aan de Belastingdienst te betalen. In dat geval kunt u een
ontheffing van de administratieve verplichtingen voor de btw
aanvragen.
mja dat is onze kevinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |