abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192290
Willem vult zijn dagen met koken, meeroken en meelullen met iedereen....

Had vandaag ook weer een wijze opmerking; ja, Willem kan verrassend uit de hoek komen..

Big Brother legt de bewoners een brief van de anti-rook vereniging voor. De vereniging windt zich op over het vele roken in het huis.
De discussies laaien naar aanleiding van de brief hoog op.
Besloten wordt om binnenshuis wat minder te gaan roken.
Willem: “Sommige problemen los je op door er geen problemen van te maken.“

Gewoon gejat...wordt het nu ook al zijn levensfilosofie???? Kan die beste kerel zelf niets bedenken?

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 28 september 1999 @ 01:38:00 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_192291
Shit die had ik dus ook al in een andere topic gepost net
pi_192292
Moet mogen, net als roken!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 01:46:00 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192293
Was toch maar een uitspraak van Tara
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 28 september 1999 @ 01:47:00 #5
248 CAT
World Traveller
pi_192294
Dat maakt het goed?
Dacht het niet!
-=***One nation under a groove***=-
pi_192295
Tuurlijk kan Ruud niets zelf bedenken, daar is een script toch voor? Ws dacht V na het lezen van dit forum: "weet je wat, Ruud krijgt een filosofie" En zo geschiedde....
pi_192296
Shit,

Willem heeft de oplossing gevonden voor vele internationaal politieke vraagstukken!
Bosnie, Ruanda, Rusland, waar hebben we het in godsnaam over, HET ZIJN GEEN PROBLEMEN!
Ik herhaal: HET ZIJN GEEN PROBLEMEN!

Zo, opgelost dus.
Aah dat lucht op.

En wat betreft dat roken: fuck 'em, als je 24 per dag uitzendt wat normale mensen doen, dan zul je merken dat een groot deel ervan ROOKT. Nou en!!! Laat ze. That's life.

Stelletje sufters, daar met hun anti-dit, anti-dat. Begrijpen ze de intentie van het programma misschien niet helemaal?
Laten zien wat mensen doen de hele dag, paffen dus als het aan onze zeven bb-mensen ligt. Let it be. Peace.
Ik steek nog ff een saffie op....

[Dit bericht is gewijzigd door Tjoep tjoep (Datum 28 September 1999).]

Tara Bitch Fanclub coming up soon...
pi_192297
willem ?

Eigenlijk is dat van nature al een parasiet. Zich hechtend op de zolder van zijn voormalig huis waar vrouw en kinderen met de nieuwe man in hun leven 'spelen'. De ene betekenis wat onschuldiger dan de andere. Overigens voorspelde ik dat willem als eerste zou verdwijnen maar ik vergiste mij in het nederlansche volk. Het is voor ons supermenschen natuurlijk altijd leuk de losers onder ons te obseveren. Ik ben het volmondig eens met voorgaande berichten over meelullen en meeroken. Laat hem, het is zijn specialiteit. Bovendien zal ie wel gescheiden zijn wegens gebrek aan initiatief. Het is een doods mannentje. Ik hoop mijn mening nog bij te kunnen stellen binnenkort, cavia's kijken kan tenslotte ook op de kinderboerderij.

"Papa, wat betekent: formatting drive c:?"
pi_192298
quote:
[b]op 09-28-1999 om 01:22 AM schreef
Willem: “Sommige problemen los je op door er geen problemen van te maken.“

Gewoon gejat...wordt het nu ook al zijn levensfilosofie???? Kan die beste kerel zelf niets bedenken?

jongens was het niet gewoon als grapje bedoelt?

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_192299
wat heeft iedereen nou weer tegen willem?????????? die jongen doet geen vlieg kwaad, lult rustig mee met de rest, bemoeit zich niet met de zogenaamde liefdes van Bart (kwal) en Sabine (geen kwal, wel nat) en kookt lekker voor de rest, ik bedoel: denk je echt dat zij hem weg gaan stemmen? nee dus, zie je Ruud al eten maken? ik zou het niet meer op eten hoor!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192300
Willem is de kok!

Maurice kan zeker niet koken, die laat alles uit zijn handen vallen. Bart en Sabine eten liever elkaar. Ruud mag met zijn plakkerige rukhandjes niet aan het eten komen. Sabine heeft het te druk met het bekijken van haar eigen tatoo en Karin is alleen maar aan het opruimen.

Zonder Willem zullen ze dus allemaal verhongeren .

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

pi_192301
zou op zich ook wel leuk zijn...
Wie eet wie op???
I'm back, big as life and twice as ugly!
  dinsdag 28 september 1999 @ 11:12:00 #13
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192302
Willem moet blijven..

Giro 888

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192303
Tja, een grapje zeg je?

ik weet het niet, als ik eerlijk mot wezen, ken ik geen hoogte van die willem krijgen.

Hij heeft het in ieder geval goed bekeken wat zijn arbeid in het huis betreft... want met koken is die toch wel een stevig aantal uurtjes per dag goed... en dan niet te vergeten dat moestuintje... kost toch wel wat onderhoud, dus ook tijd... en dan nu dat fietsen erbij,, ja die zingt zijn uurtjes/daagjes zo wel richting stemming/100 dagen...

zelfs met o-beentjes.....

Let de komende tijd maar eens op WAT hij eigenlijk vertelt, komen we daar nog een keer op terug...

May the force be with you

pi_192304
Ben 't wel met Gaby eens dat 't een grapje was.

Maar die Willem is wel een rare passieve gozer. Hij denkt dat ie in de goede smaak bij zijn medebewoners blijft liggen, zolang ie maar een beetje lekker kookt. Nou dat heeft bij zijn vrouw ook niet geholpen, die is ook weg. En dan nog steeds bij zijn vrouw in huis blijven wonen. Wat denkt ie nou, dat ie haar met lekkere etens geuren kan verleiden om terug te komen. Denk 't niet nee.

Zoiezo mag ie van mij 't huis uit. Hij voegt geen "extreme" dingen toe en ruzie zal je ook niet met 'm krijgen (veel te passief). Niet voor niets zie je relatief weinig beelden van willem, er is gewoon niets te "vertellen" over die gozer.

Al klinkt een gezegde nog zo raar,
als het rijmt is het waar.
pi_192305
Willem heeft geen gevoel voor sarcasme, waarschijnlijk heeft hij het nog serieus bedoeld ook.
En ook al was het een grapje....ik kon er niet om lachen...
Willem is gewoon "so not funny"
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_192306
Straks stuurt de AA nog een brief, en gaan ze minder drinken... waar eindigt dit
pi_192307
Mensen jullie weten toch dat roken een substituut is voor.....

En aangezien Ruud vooralsnog de enige is die de hand aan zichzelf heeft geslagen zullen de andere wel flink moeten roken todat....

Overigens,... zag ik Bianca gister ook niet bij haar gesprek met Karin wat doen onder de lakens.....

quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....

Bron: Jaarlijkse Algemeen Dagblad IJstest
pi_192308
Volgens mij was ze/hij met haar/zijn piemel aan het spelen!
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

pi_192309
oh, ironie!
  dinsdag 28 september 1999 @ 15:26:00 #21
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_192310
Jongens... ik vind dat we ons wat ongenuanceerder en minder gefundeerd moeten uitlaten over de BB-inmates. Dus weg met alles wat je over hun gedachten en kijk op het leven weet en speculeer eens wat!!!
V
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')