Had vandaag ook weer een wijze opmerking; ja, Willem kan verrassend uit de hoek komen..
Big Brother legt de bewoners een brief van de anti-rook vereniging voor. De vereniging windt zich op over het vele roken in het huis.
De discussies laaien naar aanleiding van de brief hoog op.
Besloten wordt om binnenshuis wat minder te gaan roken.
Willem: “Sommige problemen los je op door er geen problemen van te maken.“
Gewoon gejat...wordt het nu ook al zijn levensfilosofie???? Kan die beste kerel zelf niets bedenken?
Willem heeft de oplossing gevonden voor vele internationaal politieke vraagstukken!
Bosnie, Ruanda, Rusland, waar hebben we het in godsnaam over, HET ZIJN GEEN PROBLEMEN!
Ik herhaal: HET ZIJN GEEN PROBLEMEN!
Zo, opgelost dus.
Aah dat lucht op.
En wat betreft dat roken: fuck 'em, als je 24 per dag uitzendt wat normale mensen doen, dan zul je merken dat een groot deel ervan ROOKT. Nou en!!! Laat ze. That's life.
Stelletje sufters, daar met hun anti-dit, anti-dat. Begrijpen ze de intentie van het programma misschien niet helemaal?
Laten zien wat mensen doen de hele dag, paffen dus als het aan onze zeven bb-mensen ligt. Let it be. Peace.
Ik steek nog ff een saffie op....
[Dit bericht is gewijzigd door Tjoep tjoep (Datum 28 September 1999).]
Eigenlijk is dat van nature al een parasiet. Zich hechtend op de zolder van zijn voormalig huis waar vrouw en kinderen met de nieuwe man in hun leven 'spelen'. De ene betekenis wat onschuldiger dan de andere. Overigens voorspelde ik dat willem als eerste zou verdwijnen maar ik vergiste mij in het nederlansche volk. Het is voor ons supermenschen natuurlijk altijd leuk de losers onder ons te obseveren. Ik ben het volmondig eens met voorgaande berichten over meelullen en meeroken. Laat hem, het is zijn specialiteit. Bovendien zal ie wel gescheiden zijn wegens gebrek aan initiatief. Het is een doods mannentje. Ik hoop mijn mening nog bij te kunnen stellen binnenkort, cavia's kijken kan tenslotte ook op de kinderboerderij.
quote:
[b]op 09-28-1999 om 01:22 AM schreef
Willem: “Sommige problemen los je op door er geen problemen van te maken.“Gewoon gejat...wordt het nu ook al zijn levensfilosofie???? Kan die beste kerel zelf niets bedenken?
jongens was het niet gewoon als grapje bedoelt?
Gaby
Maurice kan zeker niet koken, die laat alles uit zijn handen vallen. Bart en Sabine eten liever elkaar. Ruud mag met zijn plakkerige rukhandjes niet aan het eten komen. Sabine heeft het te druk met het bekijken van haar eigen tatoo en Karin is alleen maar aan het opruimen.
Zonder Willem zullen ze dus allemaal verhongeren .
Giro 888
ik weet het niet, als ik eerlijk mot wezen, ken ik geen hoogte van die willem krijgen.
Hij heeft het in ieder geval goed bekeken wat zijn arbeid in het huis betreft... want met koken is die toch wel een stevig aantal uurtjes per dag goed... en dan niet te vergeten dat moestuintje... kost toch wel wat onderhoud, dus ook tijd... en dan nu dat fietsen erbij,, ja die zingt zijn uurtjes/daagjes zo wel richting stemming/100 dagen...
zelfs met o-beentjes.....
Let de komende tijd maar eens op WAT hij eigenlijk vertelt, komen we daar nog een keer op terug...
Maar die Willem is wel een rare passieve gozer. Hij denkt dat ie in de goede smaak bij zijn medebewoners blijft liggen, zolang ie maar een beetje lekker kookt. Nou dat heeft bij zijn vrouw ook niet geholpen, die is ook weg. En dan nog steeds bij zijn vrouw in huis blijven wonen. Wat denkt ie nou, dat ie haar met lekkere etens geuren kan verleiden om terug te komen. Denk 't niet nee.
Zoiezo mag ie van mij 't huis uit. Hij voegt geen "extreme" dingen toe en ruzie zal je ook niet met 'm krijgen (veel te passief). Niet voor niets zie je relatief weinig beelden van willem, er is gewoon niets te "vertellen" over die gozer.
En aangezien Ruud vooralsnog de enige is die de hand aan zichzelf heeft geslagen zullen de andere wel flink moeten roken todat....
Overigens,... zag ik Bianca gister ook niet bij haar gesprek met Karin wat doen onder de lakens.....
quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |