quote:
Echt serieus, wat hebben die vrouwen allemaal met een HEMA-worst?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:51 schreef ondeugend het volgende:
Zo eentje die warm vocht in je mond laat lopen.
als je er in bijt![]()
Omdat je een man bent heb je gewoon minder met dildo's.. beken nou maar gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey, maar effe serieus. Ik bedoel die dinger zijn best eetbaar enzo. Maar na zo'n halve worst, krijg ik datgevoel in m'n maag net zoals als je met patat hebt. Dan kun je wel weer een maand zonder..
Waarom lijkt het net als jullie dat eten, dat ding als een sensuele dildo behandelen?
Uiteraard heb ik niet van die homoseksuele neigingen. Maar ik zie homo's ook niet aan zo'n worst sabbelen zoals jullie dat doen.... zelfs van die ontzettende preutse vrouwen (dat type: "IEEEUW, je praat over seks") die behandelen die worst alsof het chocolade is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat je een man bent heb je gewoon minder met dildo's.. beken nou maar gewoon.
Voor ons is dan weer dat "broodje" met gatquote:Op donderdag 29 maart 2007 03:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat je een man bent heb je gewoon minder met dildo's.. beken nou maar gewoon.
Ja lekker WORRRRRRRRST!quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:51 schreef CodeCaster het volgende:
OF JE WORST LUST!
Zeker, I'm Surrounded by a bunch of Homo's!quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Worst case scenario!
Daar komt het wel op neer ja!quote:Op donderdag 29 maart 2007 04:01 schreef IndyROKR het volgende:
Pfff, zitten jullie nou de hele nach op fok?
Welterustenquote:Op donderdag 29 maart 2007 04:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja!
Gelukkig neemt de dagploeg het zo over en kan ik naar bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |