dat wordt lachenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, hij mag ook met de band optreden.
dan ligt er een schone taak te wachten op 1 van de fokkers die op het feest komen: geef even aan silvia door dat herma de cp-stand heeft doorgeluld aan brian en dat het op de streams te zien was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij zei Palma het daarna nog wel toch? Dat ze gevraagd had dat iemand die punten moest doen?
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij zei Palma het daarna nog wel toch? Dat ze gevraagd had dat iemand die punten moest doen?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
Oh God, Amanda gaat een nummer van Mariah Carey doen. Zij vond 'blijf bij mij' al zo hoog en dan gaat ze Carey doen.
Dat is Eric al vanaf het begin. Hij kan een leuke knul zijn, maar leg hem geen strobreed in de weg want dan is het een vals kreng.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef lady1 het volgende:
nou eric is ook een jankerd aan het worden, als ik mijn zin niet krijg..........
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef anno-i-mus het volgende:
Het probleem van SHE is Lieke ...... schuld HUUB
Amanda zei laatst dat zij zelf ook op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen had gezeten, die had ze net zo als haar andere scholen ook niet afgemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer aan de hand is dan alleen moeilijk opvoedbaar. Moeilijk opvoedbare kinderen hebben meer vrijheid dan een dagje verlof. Het feit dat er ook over 'vast' en 'vrij' wordt gesproken doet mij vermoeden dat zusjelief iets meer is dan alleen moeilijk opvoedbaar.
Lief sussie, ik doe dit voor je eigen bestwil. De kans is namelijk groot dat je datzelfde lieve blonde koppie nog heel vaak op de streams gaat tegenkomen. Op deze manier zorg ik bij alle Lieke-haters, Lieke-bashers en Lieke-afgunstigen voor een beetje gewenning.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef kleinzusje het volgende:
Pietje is word steeds zo misselijk van je avatar![]()
Kan je postings daardoor wat lastig tot me nemen
Ze heeft inmiddels wel een ander menu samengesteld?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:13 schreef Prosac het volgende:
Ik dacht het doel van de kookwedstrijd was zelf te weten hoe je iets klaar moest maken enzo. Amanda moet nu aan Huub vragen wat voor kruiden er ook nog maar op de gepofte aardappel moet
Uit de OP:quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef anno-i-mus het volgende:
En zou jij je ook aan de OP willen houden svp?quote:
Maar Lieke is het probleem niet, want Huub gaat niet weg en Huub laat Lieke niet het spel beinvloeden, dus Eric en Syl moeten niet zeuren en lekker zelf tv gaan maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef anno-i-mus het volgende:
pfff je gedraagt je als een modje ofsow? wat er in de OP wordt gezegd betekend niet dat de hele COS daar over hoeft te gaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zou jij je ook aan de OP willen houden svp?
Eerst er dagen lang om zeuren, en als er dan een goeie OP is trek je je er niks van aan.
Sommige userts....![]()
Ik zal het, na een versterkend ontbijtje, wel even melden in de FeedBack! Dit kan écht niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zou jij je ook aan de OP willen houden svp?
Eerst er dagen lang om zeuren, en als er dan een goeie OP is trek je je er niks van aan.
Sommige userts....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |