Nou als een vriend van mij dat zo zou doen, dan kon hij opzouten. Dat kun je ook doen zonder de persoon af te vallen achter zijn rug en hem erbij lappen voor zaken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:45 schreef ThomasCrown het volgende:
Erik en Huub werden de laatste tijd vaak gezien als twee handen op een buik, dus ik denk dat Erik zich een beetje los maakt van Huub. Zitten verder geen kwade bedoelingen achter denk ik.
Hij mag het proberen, maar dat gaat hem echt niet lukken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat Eric bezig is om Syl tegen Huub te laten keren en dan wordt de positie van Huub wankel. Hij is niet te vertrouwen die Eric. Hij zal wel een slag krijgen die Eric bij de volgende poll als het blijft zoals nu.
Dan heeft Eric dat aan zichzelf te danken, die 2 handen op één buik mentaliteit. Als Huub wat zegt dan komt Eric daar altijd achteraan. Die man doet niks uit zichzelf. Hij schreeuwt wat mee maar dat is het. Hij probeert gewoon op Huub z'n populariteit mee te liften. Alleen heeft Eric een probleem als Huub hem behandelt zoals hij ook met de rest doet. Dan komt z'n diva mentaliteit naar boven en daar kan hij niet tegen. Eric is niet authentiek, die is niks zonder Huub z'n tv momentjes.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:45 schreef ThomasCrown het volgende:
Erik en Huub werden de laatste tijd vaak gezien als twee handen op een buik, dus ik denk dat Erik zich een beetje los maakt van Huub. Zitten verder geen kwade bedoelingen achter denk ik.
Omdat ze na het immuniteitsgeintje met Sylvia allebei moeten zorgen dat er een dubbele dekking is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het speltechnisch dom is?
Ik heb het gevoel dat Eric zich tegen Huub aan het keren is. Syl vertrouwt Eric ook niet helemaal.
Ik denk dat Eric zo een mes in Huub z'n rug plaatst op dit moment en hij kan dat voor zijn.
Zo is het maar net!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan heeft Eric dat aan zichzelf te danken, die 2 handen op één buik mentaliteit. Als Huub wat zegt dan komt Eric daar altijd achteraan. Die man doet niks uit zichzelf. Hij schreeuwt wat mee maar dat is het. Hij probeert gewoon op Huub z'n populariteit mee te liften. Alleen heeft Eric een probleem als Huub hem behandelt zoals hij ook met de rest doet. Dan komt z'n diva mentaliteit naar boven en daar kan hij niet tegen. Eric is niet authentiek, die is niks zonder Huub z'n tv momentjes.
Daar heb je idd gelijk in. Een dubbele backup is handig maar ik heb echt het gevoel dat Eric zich tegen Huub aan het keren is. Het is dus een schijnbackup. Die kun je maar beter kwijt zijn dan rijk. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Ik vind dat Eric de afgelopen dagen alleen maar laat zien dat het een onbetrouwbare hond is. Pas als Huub losgaat tegen Jaap zoals met Carlos eerder deze week dan is Eric er weer als de kippen bij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Omdat ze na het immuniteitsgeintje met Sylvia allebei moeten zorgen dat er een dubbele dekking is.
Maar je hebt denk ik wel gelijk, qua Eric. Die is erg aan het draaikonten, en met name naar Huub irritant aan het doen.
Kan idd best zijn dat hij zich afgewezen voelt, misschien zelfs wel dubbel. 1 keer door het 'één keer maar nooit weer' statement van Huub, en direct daar overheen door Huub's verliefdheid op Lieke.
Maar goed, dat Eric speltechnisch ook zijn heil probeert te zoeken bij Amanda geeft toch ook al aan dat hij het niet zo heel slim speelt. Als er eentje in dat huis zit waar je geen donder van op aan kan is het dat domme kind wel.
Het is een tussen examen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef Clank het volgende:
Sylvia moet toch afrijden vandaag?? Hoe laat??
Ach, Hupert is gewoon met zijn hoofd bij dit soort momenten:quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Clank het volgende:
Palma zei net toen ze boven kwam dat Huub zo ontzettend sjaggie was. Maar ik hoor hem de hele tijd zingen (??)
Oké... bedankt! Dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is een tussen examen.
Om 12.00uur vertrekt ze, eerst nog een les.
Haar zusje zit volgens mij op een 'gesloten internaat' voor moeilijk opvoedbare kinderen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:57 schreef noekje het volgende:
Amanda: m'n zusje is niet vrij he. Die was een dagje op verlof.
Wat zal die op haar kerfstok hebben zeg?
Ik denk dat er wel meer aan de hand is dan alleen moeilijk opvoedbaar. Moeilijk opvoedbare kinderen hebben meer vrijheid dan een dagje verlof. Het feit dat er ook over 'vast' en 'vrij' wordt gesproken doet mij vermoeden dat zusjelief iets meer is dan alleen moeilijk opvoedbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Haar zusje zit volgens mij op een 'gesloten internaat' voor moeilijk opvoedbare kinderen.
Eric vertoont inderdaad erg weinig ruggegraat, is wel heel erg meegaand qua mening en standpunten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar heb je idd gelijk in. Een dubbele backup is handig maar ik heb echt het gevoel dat Eric zich tegen Huub aan het keren is. Het is dus een schijnbackup. Die kun je maar beter kwijt zijn dan rijk. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Ik vind dat Eric de afgelopen dagen alleen maar laat zien dat het een onbetrouwbare hond is. Pas als Huub losgaat tegen Jaap zoals met Carlos eerder deze week dan is Eric er weer als de kippen bij.
Aan Amanda heb je idd geen flikker.
Ja, hij mag ook met de band optreden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef happyme28 het volgende:
Is Brian nu definitief gekapt met Juf Judith? of mag hij ook optreden met band?
Volgens mij zei Palma het daarna nog wel toch? Dat ze gevraagd had dat iemand die punten moest doen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Sylvia: Brian wist hoeveel punten ik had.
Palma: Niet van mij.
Palma zegt ook dat ze één keer Herma heeft gevraagd om de puntenlijsten te doen. (die heeft ze toen idd aan Brian laten zien)
Sylvia zegt dat het ook nog ergens anders vandaan kan komen (Febo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |