Zijn er mensen die haar niet mogen ???quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij is Natasia bloednerveus dat er fans op het feestje komen die haar niet mogen.
ja ik weet het .. zucht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
joh.. mensen die Natasia niet mogen?
Jammer. Was wel benieuwd naar dat zusje. En wie is Samantha?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat iemand anders uitnodigen. Zal haar zusje denk ik niet komen. Nu wil ze Samantha.
haar andere zusje, die in een inrichting zit...(moeilijk opvoedbaar oid)quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer. Was wel benieuwd naar dat zusje. En wie is Samantha?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef FSR het volgende:
haar andere zusje, die in een inrichting zit...(moeilijk opvoedbaar oid)
Eric een een jaloers ventje en totaal geen oprechte vriend van Huub. Ik hoop dat Syl en Huub weer naar elkaar toetrekken want Eric is bezig Syl tegen Huub op te zetten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
Eric is het zat om afgebekt te worden door een snotneus.
Hij heeft het over Huub.
Eric is een beetje verontwaardigd geloof ik dat Huub hem toch écht niet wil.
Gelijk heeft iequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
Eric is het zat om afgebekt te worden door een snotneus.
Hij heeft het over Huub.
Eric is een beetje verontwaardigd geloof ik dat Huub hem toch écht niet wil.
Inderdaad ja, dat ziet ie ook echt niet aankomenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als Eric gewoon wordt ontslagen tijdens de volgende stemronde.
Als Huub hem loslaat en Syl ook, heeft hij alleen Amanda nog die als back up kan dienen.
Amanda kan maar zo meegaan met de meerderheid.
Het zou wel een stunt zijn, maar ook speltechnisch errug dom. Huub zie ik er nog wel voor aan om een dergelijke impulsieve actie te ondernemen, maar Sylvia is daar veel te nadenkend en wikkend en wegend voor. Plus dat ze dan ook nog eerst een stapeltje kaarten moet raadplegen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als Eric gewoon wordt ontslagen tijdens de volgende stemronde.
Als Huub hem loslaat en Syl ook, heeft hij alleen Amanda nog die als back up kan dienen.
Amanda kan maar zo meegaan met de meerderheid.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef FSR het volgende:
Ligt het een beetje aan mij, Ik vind het steeds minder leuk worden..
Beetje cliche allemaal.. niet echt meer aanvaringen, veel gemanipuleer en grote bekken van de Niet Miljonairs etc....
Waarom denk je dat het speltechnisch dom is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het zou wel een stunt zijn, maar ook speltechnisch errug dom. Huub zie ik er nog wel voor aan om een dergelijke impulsieve actie te ondernemen, maar Sylvia is daar veel te nadenkend en wikkend en wegend voor. Plus dat ze dan ook nog eerst een stapeltje kaarten moet raadplegen.
Precies, ik denk dat Eric bezig is om Syl tegen Huub te laten keren en dan wordt de positie van Huub wankel. Hij is niet te vertrouwen die Eric. Hij zal wel een slag krijgen die Eric bij de volgende poll als het blijft zoals nu.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het speltechnisch dom is?
Ik heb het gevoel dat Eric zich tegen Huub aan het keren is. Syl vertrouwt Eric ook niet helemaal.
Ik denk dat Eric zo een mes in Huub z'n rug plaatst op dit moment en hij kan dat voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |