Ja., de evaluatie van de recente kijkcijfers door de redactie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:16 schreef AnTjUh het volgende:
gaat er nog wat dramatisch gebeuren vandaag??
ehm hoe is het met de kijkcijfers ????quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja., de evaluatie van de recente kijkcijfers door de redactie.
ayyaaayayaaayyyyaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja., de evaluatie van de recente kijkcijfers door de redactie.
Stikjaloers.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
Natasia zegt nieuwste trend ze gaan samen douche die 2 Brian en Amanda dus.
Dat overkomt mij ook altijd met H&M kleding...quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Stikjaloers.
Fijne stomerij gebruiken ze trouwens. Ik hoor niets anders dan ellende over die zaak. Pakken die gekrompen zijn, gaten in shirts ...
Nee, ze mogen naar lepels om mee te werken en te leren dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:43 schreef FSR het volgende:
is het vandaag de test van Amandel en Hupperd... ?
volgende week toch? vandaag gaan ze dagje mee draaien in keuken van Mark.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:43 schreef FSR het volgende:
is het vandaag de test van Amandel en Hupperd... ?
ik ook. Amanda heeft haar ban groepje mooi weer gematst.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
Die 1000cp die te winnen zijn moeten toch verdeeld worden?
Ik hoop toch zo dat Huub wint na gisteravond.
Dat snap ik ook niet ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef teamlead het volgende:
waaom wordt die palma nog steeds niet ontslagen
Wat loopt Palma nu weer te jankzakken?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:57 schreef teamlead het volgende:
Waar haalt het personeel het lef vandaan om op zo'n toon tegen de werkgever tekeer te gaan?
Hier nog een, ze is erg irritant elke dag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:57 schreef teamlead het volgende:
echt.. als ik zo'n huishoudster zou hebben, zou ik haar met een enorme boog het huis uit zwiepen. Waar haalt het personeel het lef vandaan om op zo'n toon tegen de werkgever tekeer te gaan?
dat ze geen zin heeft om de rotzooi van huub op te ruimen (quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat loopt Palma nu weer te jankzakken?
Morning!
Dacht ik ook net.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef teamlead het volgende:
waaom wordt die palma nog steeds niet ontslagen
joh.. mensen die Natasia niet mogen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij is Natasia bloednerveus dat er fans op het feestje komen die haar niet mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |