Met jus?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:31 schreef Soury het volgende:
Ik gok op Zuurkool met Worst
Onderbroek van Japio eroverheen, niemand die iets ziet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe zal dat gaan in de zomer, 25+ graden ....... Nog steeds met dekbed ?
Jaap is een zak hooi OLE OLE! Hiep hoi!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
En het is weer tijd voor wat nachtelijke liedjes...
Ken je het plaatje nog, de eerste dag. Huub en Natasia samen in de korte broek van Japio .....quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onderbroek van Japio eroverheen, niemand die iets ziet.
Golden Cage Classicquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ken je het plaatje nog, de eerste dag. Huub en Natasia samen in de korte broek van Japio .....![]()
Afschaffen die waardeloze bedtijd...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:51 schreef Mokum020 het volgende:
Huub en Eric geven nog even aan dat het verplichte slaap tijdstip sucks....
ze zijn klaarwakker en zitten nog vol energie....
Huub zit vol baldadigheid in zijn lichaam....
ik wil ook wel weer eens rellen zien...![]()
Ik taai af...........geloof het ook verder wel..quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Afschaffen die waardeloze bedtijd...
Iedereen is nou toch verdomme wel weer bijgeslapen!?
tja, van zelf medelijden leert nooit iemand ietsquote:Op donderdag 29 maart 2007 03:49 schreef STAP01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZZLlc_GDw7c&mode=related&search=
wel geinig......
Weet niet of deze al eerder voorbij was gekomen, maar ik vindt hem briljantquote:Op donderdag 29 maart 2007 03:49 schreef STAP01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZZLlc_GDw7c&mode=related&search=
wel geinig......
Huub zal ze dankbaar zijn vandaag dat ze hem naar bed gestuurd hebben. Hij moet vandaag bij Marc aan de slag in de keuken en daar moet je wel uitgeslapen voor zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Afschaffen die waardeloze bedtijd...
Iedereen is nou toch verdomme wel weer bijgeslapen!?
lunchen om half 9?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:28 schreef rebellious_angel het volgende:
alles in ruste in de villa, lekker toch.
Enne, ik denk dat ik maar laat ga lunchen in Schiedam, da's maar een kwartiertje!
iedereen een fijne dag.
Inderdaad ja. Even vermelden dat de heren midden in de nacht aan het bellen zijn geweest voor het feest, had best gekund.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:04 schreef APK het volgende:
En jammer dat de meeste mensen niet even de moeite nemen om af en toe een update te plaatsen.
Wat is die Jaap eigenlijk een vétzak, nu je dit zo ziet.quote:
Amanda gaat in de keuken van Marc werken ... lijkt mij wel een beetje een dramaquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:16 schreef AnTjUh het volgende:
gaat er nog wat dramatisch gebeuren vandaag??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |