quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:55 schreef Dos37 het volgende:
Erg goede actie film (beter als die hard 4.0)
Actie van begin tot eind, spanning dramatiek alles in één wat een top film.
Ja hoor, The Bourne Ultimatum OST. Stuur maar een PM als je hem niet kan vinden, ik denk niet dat ik hier links mag posten.quote:Op zondag 16 september 2007 17:09 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb hem gisteraaf gezien, en ik meot zeggen dat ik het echt een topfilm is.
ik vroeg me echter af of er een soundtrack van deze film te vinden is?
Dat chaotische komt doordat ze moesten filmen op plaatsen die ze niet voor publiek konden afzetten. Daar hebben ze gewon gefilmd met echt publiek erbij en dus met een camera vanuit de losse pols zeg maarquote:Op zondag 16 september 2007 18:50 schreef Logitik het volgende:
Wij zijn gister ook naar deze film geweest, en ik heb mijn ogen 80% van de tijd dicht gehad.! Ik viel bijna in slaap. Ik vond hem dus erg tegenvallen. Chaotisch en ik ging mij heel erg ergeren aan de neuroische muziek die je onder de film hoort.
Ook bij de vechtscenes in een verder lege ruimte werd er elke seconde drie keer van camerapositie gewisseld.... Ach, misschien ben ik met m'n 22 jaar wel gewoon te oud voor dit soort dingenquote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Dat chaotische komt doordat ze moesten filmen op plaatsen die ze niet voor publiek konden afzetten. Daar hebben ze gewon gefilmd met echt publiek erbij en dus met een camera vanuit de losse pols zeg maar
Bij mij koppijnquote:Op zondag 16 september 2007 19:21 schreef grizegrijn het volgende:
Ik heb een paar opnamens gezien die met een statische camera gefilmd waren, maar dan ziet het er echt niet spectaculair uit. Normaal houd ik er ook niet van, maar in deze film geeft het iets extra's imo
Harry Spotter?quote:Op maandag 17 september 2007 13:09 schreef r.liong het volgende:
Afgaande op de trailer zeg ik: Mwah... niet beter of verassender dan de vorige delen. Ik vind eigenlijk die films van die andere engelse acteur ( met die baard) - in een soortgelijk rol - veel beter. De spotter of zoiets?![]()
Afgaande op jouw post zeg ik: Heb je deze film nu wel of niet gezien?quote:Op maandag 17 september 2007 13:09 schreef r.liong het volgende:
Afgaande op de trailer zeg ik: Mwah... niet beter of verassender dan de vorige delen. Ik vind eigenlijk de film Transporter 2 met die engelse acteur - in een soortgelijke rol - veel beter. Mee eens?![]()
Hoe cool ik Transporter 2 ook vond (als 1 van de weinige) Bourne Ultimatum vond ik een heel stuk beter. Beste in de triologie zelfs. Check de film gewoon maar, het zal niet tegenvallen als je Transporter 2 al goed vind.quote:Op maandag 17 september 2007 13:09 schreef r.liong het volgende:
Afgaande op de trailer zeg ik: Mwah... niet beter of verassender dan de vorige delen. Ik vind eigenlijk de film Transporter 2 met die engelse acteur - in een soortgelijke rol - veel beter. Mee eens?![]()
Moby. Titel weet ik niet.quote:Op maandag 17 september 2007 22:29 schreef Zapper het volgende:
Iemand enig idee welk lied te horen was bij de aftiteling? Kan er zelf niet achter komen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |