Zou ik doen, ik moest ff goed nadenken wie wie ook alweer was.quote:Op zondag 9 september 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb de vorige delen al meerdere keren gezien, maar ik twijfel inderdaad om ze van tevoren nog eens te kijken
Hier kost ie (als het goed is) nog steeds ¤4,-quote:Op zondag 9 september 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook een JT bij jullie? Hij begint hier over anderhalve week weer... de 19e ofzo. Maar ik weet niet of ik nog ga. Kost 7 euro (!). Dan ga ik liever voor een euro meer naar een film die ik wél wil zien.
whehequote:
Eeuhm, die was vorige week al geloof ikquote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
Vanavond naar de premiere in CineStar
Oh kut, ik dacht dat ie vandaag pas voor het eerst was omdat dat stond aangegevenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:54 schreef Haunter het volgende:
[..]
Eeuhm, die was vorige week al geloof ik(ben er toen in ieder geval geweest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe wij waren ook in Cinestar gisterenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
Vanavond naar de premiere in CineStar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |