Het één spreekt je nou eenmaal meer aan dan het ander.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Kombucha het volgende:
ik snap niet waarom sommige hier lopen te zeiken, dit programma heeft nooit niveau gehad
Dan lees je toch niet mee?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Kombucha het volgende:
ik snap niet waarom sommige hier lopen te zeiken, dit programma heeft nooit niveau gehad
Cora natuurlijk!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Zou er trouwens een vrouw zijn die jaap fysiek aantrekkelijk vindt?
Voor 150 cp'en wil ie wel even met zijn netje scheppenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Staat die jattende criminele rat nu alleen de punten op te vissen? Nou, lekker oneerlijk dan weer. Meneer de waard vertrouwt geen hond, dus ook geen Huub.
@ je pic: Wat is het toch dat die meiden niet zonder een pimp aka manager mogen komenquote:
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Staat die jattende criminele rat nu alleen de punten op te vissen? Nou, lekker oneerlijk dan weer. Meneer de waard vertrouwt geen hond, dus ook geen Huub.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk niet dat ze op zijn uiterlijk valt. Waarschijnlijk meer op z'n gepraat (wat hij hier nooit laat zien behalve een keer bij Brian).quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
[Jaap aantrekkelijk vinden]
Cora natuurlijk!
omdat ze anders lastiggevallen worden door dronken gasten ed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
@ je pic: Wat is het toch dat die meiden niet zonder een pimp aka manager mogen komen![]()
ga is dood kk fanboyquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Ik vind DGK leuk anders zat ik hier niet, er zijn genoeg die dit wel grappig vondenquote:
zoals mijn oma altijd zei: "op ieder potje past een dekseltje..." (daar houd ik mij ook nog steed aan vastquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:54 schreef pullup het volgende:
Amanda over het weigeren van het in de mond laten stoppen van die dildo: " Ik snap het niet ...voor de rest stopt hij echt alles in zijn mond en nu...?"![]()
Ze verdienen eraan? De pimps dan heh....quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
@ je pic: Wat is het toch dat die meiden niet zonder een pimp aka manager mogen komen![]()
Een vrouw van een sumo worstelaar misschienquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In alle snelheid van cappen was ik deze vergeten, vond hem toch te grappig. Dus alsnog.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |