Ja echt enorm??? bel de concierge Geefmegeentjoeriquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ranzig om met zo'n slagroomlijf het zwembad in te duiken
Hupert zal die Lieke wel weer bellen voor wat overwerk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
Ja en wie gaat dat allemaal weer schoonmaken?
NATASIA!
Als het mijn zwembad was geweest zou ik hem meteen hebben laten desinfecteren op zijn kostenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja echt enorm??? bel de concierge Geefmegeentjoeri
En zeker omdat Para hem voor zijn karretje spant om de CP's eruit te halen. Hij wil ze allemaal kunnen verstoppen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Toch wel weer een klein beetje treurig, Jaap in dat zwembad.
Moest van Brianquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:49 schreef Sug4r het volgende:
Nu kan Jaap die punten opduiken die Huub erin heeft gegooid...ik had het niet gedaan
Valt niets over te zeggen. NatasJa weet na 6 maanden heus wel dat dit een "TV moment" was, dan zal ze zichzelf onder controle houden om niet af te gaan...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:49 schreef Marrije het volgende:
Natasja reageert wel goed op het liedje voor haar.
Brian ziet het 'slechte' er denk ik niet van in hoor. Anders had hij wel op een andere manier gereageerd denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:47 schreef Prosac het volgende:
en Brian gaat straks met Jaap in gesprek dat hij het ook een kutactie vond enzo. (terwijl hij ook druk foto's aan het maken was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |