ze kloppenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Klopten die punten nu wel of niet ??
Dat vertelde ze een week of wat geleden .... sinds ze de film Striptease met Demi Moore heeft gezien. Haar moeder zei toen: 'Amanda, da's geen echte baan hoor'. ..waarop Amanda zei: 'Maar ik doe het ook niet voor het geld, ik vind het gewoon leuk.'quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zou wel stripper willen worden
Goh, dat wist ik niet dat Ga dood is, stond er een advertentie van in de krant?quote:
Geen drama, de dramaqueen brainless kan niet tellen en zijn hulpje ook niet. Dus gaan ze vast de waard spelen. En zoals die waard is vertrouwt hij de ander.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Een nieuw drama, er zijn 50 punten gejat door Huubweg.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goh, dat wist ik niet dat Ga dood is, stond er een advertentie van in de krant?
Ja op 6.6.6. coole datum!quote:
Ik weet het niet zeker, en brian ging wel direkt naar privekamer,.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Klopten die punten nu wel of niet ??
nou ja, volgens mij had huub laatst brian nog beschuldigd van vergiftigingquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef blomst het volgende:
Het klopt dus wel, nu even afwachten of hij ook zijn verontschuldigingen aan bied aan Huub.
Dan mag Brian ook "zijn" YouTube filmpje zien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef Marrije het volgende:
Jaap wil 'zijn' you tube filmpje zien.
ik dacht dat zijn moeder dat vertelde?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, volgens mij had huub laatst brian nog beschuldigd van vergiftiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |