abonnement Unibet Coolblue
pi_47771177
Nee, mijn vriendin heeft me er niet uitgezet!

Maaaaar, dat hoere vista werk niet mee. En ik ben een vista-n00b.

Probleem:
Ik kan niet eens een map uit program files verwijderen, omdat ik daar niet gemachtigd voor ben.

Situatie: ik heb 1 account op mijn vista laptop. Dat account heeft administrator rechten.

Maar op een of andere vage kutmanier snap ik niet hoe ik die mappen nu verwijderen kan. Elke keer weer begint dat hoere vista systeem te mekkeren dat ik geen rechten heb om de map te verwijderen.
Ik had t zelf geinstalleerd, maar mag het opeens niet verwijderen.

En dan kom je met dat machtiginge, rechten, gebruikersgroepen,etc,etc.


Probleem: Ik snap geen ruk van het vista geblaat mbt rechten, machtigingen en hoe ik heel simpel een klote kutmapje kan verwijderen.


WIe kan mij duidelijk uitleggen hoe ik tewerk moet gaan om een map uit program files te verwijderen. Ik begrijp er helemaal niks meer van. Van alles geprobeert, de gebruikersgroepen eigenaars rechten geven,etc.
Iemand die deze n00b stap voor stap kan uitleggen wat ik moet doen?


*verder ben ik tot nu toe wel tevreden over vista *
pi_47772161
kan je wel het programma deinstaleren?
  woensdag 28 maart 2007 @ 23:44:13 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_47773871
http://www.howtogeek.com/(...)ay-on-windows-vista/

edit:

Start > configuratiescherm > gebruikersinstellingen > geavanceerd > zet UAC uit
of
zet UAC uit (ga naar "uitvoeren..", tik "msconfig", enter en ga dan naar tabblad hulpprogramma's. Daar kun je het programma "Gebruikersaccountbeheer uitschakelen" starten.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
  woensdag 28 maart 2007 @ 23:50:55 #4
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_47774162
Windows Vista geeft idd een Adminisrator minder rechten dan dat XP / 2000 dat bijvorbeeld deden..... en terecht, lees ik zo
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:51:55 #5
10710 gday
propria cures
pi_47776094
Idd, een n00b (zoals TS zichzelf noemt) hoort geen volledige admin-rechten te hebben.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47778176
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef gday het volgende:
Idd, een n00b (zoals TS zichzelf noemt) hoort geen volledige admin-rechten te hebben.
Dus hij heeft niet het recht zijn PC/Laptop te verzieken (daar leer je van)
Hou de losgeslagen mod's "in check"!!
pi_47778573
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:44 schreef wise het volgende:
http://www.howtogeek.com/(...)ay-on-windows-vista/

edit:

Start > configuratiescherm > gebruikersinstellingen > geavanceerd > zet UAC uit
of
zet UAC uit (ga naar "uitvoeren..", tik "msconfig", enter en ga dan naar tabblad hulpprogramma's. Daar kun je het programma "Gebruikersaccountbeheer uitschakelen" starten.
UAC zorgt er juist voor dat je makkelijk vanuit een niet-admin iets kan doen wat admin-rechten vereist (vanuit een semi-admin is dat op Continue klikken, vanuit een gelimiteerde gebruiker een password intikken). Het uitzetten zal het probleem van de TS dus absoluut niet oplossen, tenzij je direct als uber admin inlogt (en dan voorspel ik binnen een paar weken een topic over een kapot systeem door trojans e.d. )

TS: wat krijg je precies voor melding als je iets probeert te verwijderen? Als UAC aan staat krijg je als het goed is iets als "Folder access denied, you need to confirm this operation", en dan moet op Continue klikken voldoende zijn om de rechten naar admin-niveau te tillen wanneer je zelf beheerderstatus hebt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 29 maart 2007 @ 08:10:51 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47779276
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 03:40 schreef Henno het volgende:

[..]

UAC zorgt er juist voor dat je makkelijk vanuit een niet-admin iets kan doen wat admin-rechten vereist (vanuit een semi-admin is dat op Continue klikken, vanuit een gelimiteerde gebruiker een password intikken). Het uitzetten zal het probleem van de TS dus absoluut niet oplossen, tenzij je direct als uber admin inlogt (en dan voorspel ik binnen een paar weken een topic over een kapot systeem door trojans e.d. )
Nee, dan gaat hij klagen dat Ms een bagger OS heeft afgeleverd omdat er steeds meuk op komt terwijl hij "niks" doet...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_47779315
Microsoft heeft een belachelijk grote fout gemaakt met Vista. Het meest omslachtige beveiligingssysteem ooit en het werkt voor geen meter. Grote kans is dat mensen nu bij XP blijven (zoals ik, bedrijven en alle mensen die ik ken; werkelijk niemand stapt over op vista) of dat ze overstappen op linux distributies zoals ubuntu. Volkomen kansloos.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 29 maart 2007 @ 08:21:43 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47779372
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:15 schreef thedude0 het volgende:
Microsoft heeft een belachelijk grote fout gemaakt met Vista. Het meest omslachtige beveiligingssysteem ooit en het werkt voor geen meter. Grote kans is dat mensen nu bij XP blijven (zoals ik, bedrijven en alle mensen die ik ken; werkelijk niemand stapt over op vista) of dat ze overstappen op linux distributies zoals ubuntu. Volkomen kansloos.
Want
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:23:15 #11
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47779391
Tja, da's het mooie van Windows, op den duur gaat men vanzelf wel over op een nieuwe versie zodra men een nieuwe PC koopt. Hoe ruk 't ook is.
Ik ga naar huis.
pi_47779567
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:21 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Want
Wat valt er nog meer te zeggen over het meest domme beveiligingssysteem ooit dat alles en iedereen in de weg zit ? De belachelijke systeemeisen van het OS, de waardeloze interface (ze hebben niets gedaan om classic er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien) en de volkomen nutteloze vernieuwingen in combinatie met de veel te hoge prijs maakt Vista gewoon het slechtste (en meest onstabiele) Windows systeem dat Microsoft ooit gemaakt heeft.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 29 maart 2007 @ 08:41:04 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47779610
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:37 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Wat valt er nog meer te zeggen over het meest domme beveiligingssysteem ooit dat alles en iedereen in de weg zit ? De belachelijke systeemeisen van het OS, de waardeloze interface (ze hebben niets gedaan om classic er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien) en de volkomen nutteloze vernieuwingen in combinatie met de veel te hoge prijs maakt Vista gewoon het slechtste (en meest onstabiele) Windows systeem dat Microsoft ooit gemaakt heeft.
Hoezo belachelijke systeemeisen?
Toen XP gelanceerd werdt steigerde ook iedereen, dus tjsa.
De classic interface is hetzelfde als die van W2k, boeie.
Wanneer je die niet wilt verander je 'm, simpel.
En welke overbodige dingen zitten er in dan?
Onstabiel??

Wanneer het niet goed is waarom draai je het dan?
En wanneer je het niet draaid, waarom er over bitchen dan?
Of ben je gewoon een frustrie gebruiker die niet anders kan?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_47779884
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:41 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hoezo belachelijke systeemeisen?
Toen XP gelanceerd werdt steigerde ook iedereen, dus tjsa.
De classic interface is hetzelfde als die van W2k, boeie.
Wanneer je die niet wilt verander je 'm, simpel.
En welke overbodige dingen zitten er in dan?
Onstabiel??

Wanneer het niet goed is waarom draai je het dan?
En wanneer je het niet draaid, waarom er over bitchen dan?
Of ben je gewoon een frustrie gebruiker die niet anders kan?
Van windows vista word je idd frustie
Tegenwoordig krijg je ook door softwarematige problemen blauwe schermen, iets dat ik nog nooit gezien heb bij windows xp (naar mijn mening het meeste stabiele windows OS ooit; het loopt alleen vast als je hardware niet helemaal in orde is). Het configuratiescherm ziet er niet uit als je het classic theme gebruikt, iets waar ik in de vorige versies geen last van had. De services lijst is aangevuld met een crapload aan nutteloze rotzooi (ram verspilling ) en ik zie niet in waarom mensen willen ontkennen dat de systeemeisen veel te hoog zijn, vooral in vergelijking met andere besturingssystemen is het ronduit belachelijk. Gamen lukt voor geen meter, directx 10 werkt alleen op vista en is productiviteit ingeleverd voor gebruiksvriendelijkheid (die mij juist in de weg zit met oa dat nieuwe onoverzichtelijke start menu ). Ik kan alvast verklappen dat ik het nog allemaal zacht uitdruk. Wat een waardeloos schijt OS; onvoorstelbaar dat ze hier jaren aan gewerkt hebben.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 29 maart 2007 @ 09:07:00 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47779982
Gozer, ook met XP kan je door software bsod's krijgen, zeker door crappy drivers.
Dus dat is gelul.
Dat is trouwens reden nr1 waarom XP crashed bij mensen, omdat ze er niet mee om kunnen gaan.
Hetzelfde geldt voor Vista.
Services kan je uitschakelen.
Trouwens, ook in XP zitten services die onnodig aanstaan vind ik.
Dus dat is ook niks nieuws.
Gamen gaat perfect bij mij, dus dat ligt dan aan jou pc niet aan Vista.

Dat jij niet met Vista overweg kan zegt meer over jou dan over Vista.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_47780047
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
Gozer, ook met XP kan je door software bsod's krijgen, zeker door crappy drivers.
Dus dat is gelul.
Dat is trouwens reden nr1 waarom XP crashed bij mensen, omdat ze er niet mee om kunnen gaan.
Hetzelfde geldt voor Vista.
Services kan je uitschakelen.
Trouwens, ook in XP zitten services die onnodig aanstaan vind ik.
Dus dat is ook niks nieuws.
Gamen gaat perfect bij mij, dus dat ligt dan aan jou pc niet aan Vista.

Dat jij niet met Vista overweg kan zegt meer over jou dan over Vista.
Dat de systeemeisen belachelijk hoog zijn komt natuurlijk omdat ik niet met vista om kan gaan Kraam toch niet zo'n onzin uit. Punt is dat IK nog nooit door softwarematige problemen blauwe schermen heb gehad in XP (alleen toen een van mijn reepjes ram kapot aan het gaan was). De interface is kut, vista voegt alleen schijtdingen toe (maak het nou eens wat stabieler ipv rotzooi zoals de sidebar toe te voegen verdomme), etc.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 29 maart 2007 @ 09:16:12 #17
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47780154
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Dat de systeemeisen belachelijk hoog zijn komt natuurlijk omdat ik niet met vista om kan gaan Kraam toch niet zo'n onzin uit. Punt is dat IK nog nooit door softwarematige problemen blauwe schermen heb gehad in XP (alleen toen een van mijn reepjes ram kapot aan het gaan was). De interface is kut, vista voegt alleen schijtdingen toe (maak het nou eens wat stabieler ipv rotzooi zoals de sidebar toe te voegen verdomme), etc.
Wie lult er nou dom.
Jij gaat niet inhoudelijk in op mijn punten, iets wat ik wel bij jou doe.
Dat zegt meer over jou dan over mij.
Feit is dat bsod's negen van de tien keer veroorzaakt wordt door 3rd party dingen, zoals crappy drivers of ad-/spyware.
Dat gebeurd door de gebruiker van het betreffende OS.

Ik heb nog geen enkele crash gehad met Vista.
Dus ligt het aan jou pc dat het crashed of aan de programma's die je installeerd.
Wanneer je programma's installeer die niet goed werken onder Vista is het logisch dat Vista crashed, maar het jou schuld dan omdat jij het installeerd, niet de schuld van Ms.
Ow, en ik vind de Sidebar zeer handig.
Zoals ik al zei, wanneer je het niks vind moet je het niet gebruiken.
Niemand dwingt je om het te gebruiken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:19:43 #18
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_47780235
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:37 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Wat valt er nog meer te zeggen over het meest domme beveiligingssysteem ooit dat alles en iedereen in de weg zit ? De belachelijke systeemeisen van het OS, de waardeloze interface (ze hebben niets gedaan om classic er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien) en de volkomen nutteloze vernieuwingen in combinatie met de veel te hoge prijs maakt Vista gewoon het slechtste (en meest onstabiele) Windows systeem dat Microsoft ooit gemaakt heeft.
Toch is het al beter verkocht dan XP in 2002, vreemd genoeg.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:29:44 #19
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_47780476
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef thedude0 het volgende:
Punt is dat IK nog nooit door softwarematige problemen blauwe schermen heb gehad in XP (alleen toen een van mijn reepjes ram kapot aan het gaan was).
In mijn computer zijn reepjes ram hardware
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef thedude0 het volgende:
De interface is kut, vista voegt alleen schijtdingen toe (maak het nou eens wat stabieler ipv rotzooi zoals de sidebar toe te voegen verdomme), etc.
Die sidebar en de meeste andere grafische meuk kan je gewoon uitzetten. Microsoft heeft juist geprobeerd Vista nog stabieler te krijgen door de drivers niet meer in kernel mode toe te staan. Als er dus iets misgaat met een driver (wat erg vaak de oorzaak is van een blauw scherm) dan hoeft dit nog niet je hele systeem te crashen.

Ik ben echt geen Microsoft fan ofzo, maar je loopt gewoon uit je nek te lullen.
pi_47780578
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:37 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Wat valt er nog meer te zeggen over het meest domme beveiligingssysteem ooit dat alles en iedereen in de weg zit ? De belachelijke systeemeisen van het OS, de waardeloze interface (ze hebben niets gedaan om classic er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien) en de volkomen nutteloze vernieuwingen in combinatie met de veel te hoge prijs maakt Vista gewoon het slechtste (en meest onstabiele) Windows systeem dat Microsoft ooit gemaakt heeft.
de beveiling is niet dom, bij NORMAAL gebruik heb je nergens last van
pi_47780654
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef GateWayX het volgende:
In mijn computer zijn reepjes ram hardware

Die sidebar en de meeste andere grafische meuk kan je gewoon uitzetten. Microsoft heeft juist geprobeerd Vista nog stabieler te krijgen door de drivers niet meer in kernel mode toe te staan. Als er dus iets misgaat met een driver (wat erg vaak de oorzaak is van een blauw scherm) dan hoeft dit nog niet je hele systeem te crashen.

Ik ben echt geen Microsoft fan ofzo, maar je loopt gewoon uit je nek te lullen.
Zou je denken ?

En ik bedoel dat microsoft zijn tijd beter had moeten besteden aan het verbeteren van het OS in plaats van het toevoegen van dingen zoals een sidebar waar ook al gewoon programma's voor zijn die niet door microsoft gemaakt zijn.
pi_47780836
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:34 schreef mschol het volgende:

[..]

de beveiling is niet dom, bij NORMAAL gebruik heb je nergens last van
Even thedude bijvallen:
Beveiligingssysteem in Vista is stom.

Reden: Als je een scheet wil laten vraag vista om goedkeuring of het lukt gewoon niet. Gevolg (zie ook eerste reactie..) zet dit beveiligingssysteem maar uit. Weg crappy beveiliging, gevolg: geen beveiliging. Aangezien Vista voor een groot gedeelte om dit crappy ding is heengebouwd en dit de grootste reden is dat MS zegt dat het de veiligste Windows is ooit....
Daarnaast: Antivirus software heeft geen toegang meer tot de kernal maar moeten werken via API's. Zijn ze niet blij mee want dat werkt niet.
Dan komt daar ook nog eens de slechte backward compatibility bij. Ik denk dat ze daar ernstig van balen: Een OS zonder backward compatibility had een grote stap voor ze kunnen zijn, backward compatibility is een soort steen aan je been. Ik denk dat als ze hadden geweten dat de backward compatibility zo slecht was, ze een echt nieuw OS hadden gemaakt zonder backward compatibility.
Laatste: DMR.

Daarnaast vind ik het er niet uitzien en de UI is niet intuitief.

Het is dat je het op alle nieuwe PC's geleverd krijgt zonder keuze voor XP. Aangezien de economie weer aantrekt zal dat de enige reden zijn waarom het een succes zou kunnen zijn. Ik denk dat een hoop bedrijven echter Vista gaan overslaan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 29 maart 2007 @ 09:45:44 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47780841
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:37 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Zou je denken ?

En ik bedoel dat microsoft zijn tijd beter had moeten besteden aan het verbeteren van het OS in plaats van het toevoegen van dingen zoals een sidebar waar ook al gewoon programma's voor zijn die niet door microsoft gemaakt zijn.
Het OS is verbeterd.
Ga je eerst maar eens inlezen voordat je begint te blaten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 29 maart 2007 @ 09:49:03 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47780935
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:45 schreef theiz het volgende:

[..]

Even thedude bijvallen:
Beveiligingssysteem in Vista is stom.

Reden: Als je een scheet wil laten vraag vista om goedkeuring of het lukt gewoon niet. Gevolg (zie ook eerste reactie..) zet dit beveiligingssysteem maar uit. Weg crappy beveiliging, gevolg: geen beveiliging. Aangezien Vista voor een groot gedeelte om dit crappy ding is heengebouwd en dit de grootste reden is dat MS zegt dat het de veiligste Windows is ooit....
Daarnaast: Antivirus software heeft geen toegang meer tot de kernal maar moeten werken via API's. Zijn ze niet blij mee want dat werkt niet.
Dan komt daar ook nog eens de slechte backward compatibility bij. Ik denk dat ze daar ernstig van balen: Een OS zonder backward compatibility had een grote stap voor ze kunnen zijn, backward compatibility is een soort steen aan je been. Ik denk dat als ze hadden geweten dat de backward compatibility zo slecht was, ze een echt nieuw OS hadden gemaakt zonder backward compatibility.
Laatste: DMR.

Daarnaast vind ik het er niet uitzien en de UI is niet intuitief.

Het is dat je het op alle nieuwe PC's geleverd krijgt zonder keuze voor XP. Aangezien de economie weer aantrekt zal dat de enige reden zijn waarom het een succes zou kunnen zijn. Ik denk dat een hoop bedrijven echter Vista gaan overslaan.
Je moet ook niet als Admin inloggen.
Daarom werkt het ook niet, wanneer je als een normale user inlogt merk je pas waarom het werkt.
Wanneer je je had ingelezen had je dat geweten.
McAfee propaganda.
Er zijn anti-virusscanners die perfect werken onder Vista.
Ik heb geen probleem met programma's die niet draaien, bij mij draaid alles.
Dus wat is je punt?

En leer eerst een kreet voordat je 'm roept, het is DRM.
En dat stuk speelde ook al met XP, bv met iTunes en Apple.
Dus ook nu, wat is je punt?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_47782036
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je moet ook niet als Admin inloggen.
Daarom werkt het ook niet, wanneer je als een normale user inlogt merk je pas waarom het werkt.
Wanneer je je had ingelezen had je dat geweten.
En alle gebruikers gaan zich inlezen
Waar gaat dit topic over?
Is gewoon een kutsysteem.
quote:
McAfee propaganda.
Er zijn anti-virusscanners die perfect werken onder Vista.
Tuurlijk. Die van MS zelf bijvoorbeeld (die ongeveer de helft van de virussen voor je gaat vinden).
Een Virusscanner die via een API moet werken is bij voorbaat kansloos.
quote:
Ik heb geen probleem met programma's die niet draaien, bij mij draaid alles.
Dus wat is je punt?
Ik schreef DMR ipv DRM, wijs je me op. Dan wijs ik jou erop dat het draait is. Met een t.
Verder een beetje een kansloze reactie. Alles draait bij jou. Je kan waarschijnlijk Minesweeper aan de gang krijgen onder Vista.
Al met bedrijfssoftware geprobeerd? Bij ons werkt de helft niet, en dan heb ik het niet over maatwerksoftware ofzo.
quote:
En leer eerst een kreet voordat je 'm roept, het is DRM.
En dat stuk speelde ook al met XP, bv met iTunes en Apple.
Dus ook nu, wat is je punt?
Het is draait. Verder weet ik waar de afkorting voor staat, betwijfel of het jou gaat lukken. (hint: Wiki)
iTunes is al aardig k*t qua DRM. Vista gaat nog wel een paar stappen verder. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die zit te wachten op BEPERKING van zijn mogelijkheden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')