quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef Bura het volgende:
Deze screencap heb ik van Misa gemaakt voor een Misa fan op MSN XD
[afbeelding]
vooral die jaquote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef wdn het volgende:
De tekst onder de plaatjes is ook goed
[afbeelding]
L uses 4 000 pt font whenever possible
Het zal je verrassen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgensmij was het toch beter geweest als ze met een heel nieuw personage kwamen en niet zo'n L look-alike.
tijdsprong van l's dood naar de nieuwe venten en dus zusje is een duidelijk beeld dat ze al paar jaar voorbij waren sinds l doodquote:Op zondag 22 april 2007 18:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er verschillende tijdsprongen in deze aflevering. Die handlangers hadden het erover dat M ze al anderhalf (ofz0o) jaar hielp. En die dochter is ook opeens veel ouder. Heb ik iets gemist?
Jups 4 jaar.quote:Op zondag 22 april 2007 18:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er verschillende tijdsprongen in deze aflevering. Die handlangers hadden het erover dat M ze al anderhalf (ofz0o) jaar hielp. En die dochter is ook opeens veel ouder. Heb ik iets gemist?
Near heeft misschien wat van L weg, maar Mello zeker niet (imo).quote:Op donderdag 19 april 2007 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgensmij was het toch beter geweest als ze met een heel nieuw personage kwamen en niet zo'n L look-alike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |