Hmmja daar zit wat in. Maar toch herinner ik me zijn dood iets anders, van de manga.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:21 schreef koffiegast het volgende:
hoe hij keek toen L stierf leek me duidelijk zat
boeie of het met jezus en judas hadquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef Bura het volgende:
En die voetmassage scene is een verwijzing uit de bijbel tussen Jezus en Judas... Zoiets las ik
Neej dat deed hij niet. L is precies doodgegaan zoals in de manga.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens kan aan mij liggen, maar.. vertelde in de manga Light niet tegen L dat hij Kira weer is?
Dat dacht ik toen gelezen te hebben.. in elk geval was zijn dood iets anders.
Sorry!! Ik was lui.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef Bura het volgende:
-Strawberry- : Upload je avatar AUB op je EIGEN host want mijn bandwidth gaat er op deze manier aan (Lycos haalt accounts offline waarbij veel geleeched wordt).
En die voetmassage scene is een verwijzing uit de bijbel tussen Jezus en Judas... Zoiets las ik
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:47 schreef Bura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het toch wel mooi zo vlak voor pasen(Nee ik geloof niet trouwens
)
En tja, verwijzing of niet... L x Light = hawt![]()
Was eigenlijk hetzelfde. In de manga stonden nog vele denkwolkjes bij Rem, Light en L. En op het eind dacht L".. 'i knew it , i wasn't wrong.'.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmja daar zit wat in. Maar toch herinner ik me zijn dood iets anders, van de manga.
Dus dit kwam als een complete verrassing.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:38 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Was eigenlijk hetzelfde. In de manga stonden nog vele denkwolkjes bij Rem, Light en L. En op het eind dacht L".. 'i knew it , i wasn't wrong.'.
![]()
Woah zelfs dat weet ik niet meer. Maar zoals hierboven het al vermeld is, kon je dat wel aan de blik zien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:38 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Was eigenlijk hetzelfde. In de manga stonden nog vele denkwolkjes bij Rem, Light en L. En op het eind dacht L".. 'i knew it , i wasn't wrong.'.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef koffiegast het volgende:ik heb episode 26 nog niet gezien, maar in aflevering 25 staat hier een zeer duidelijke verwijzing naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 24 en 25 vond k echt geniaal![]()
en in ep 24 als Ryuk weer eens een appeltje krijg, dan kijkt hij echt zo![]()
![]()
<--------------The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
Doe het in een spoiler !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verdommequote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef Bura het volgende:
Laat ik maar even beginnen!
[ALLEEN LEZEN ALS JE 26 GEZIEN HEBT!!]
defdffsdfdsgfsdjgfhsdgf
d
f
sd
f
sd
fsd
f
sd
Aw, ik mis L en Watari![]()
Trouwens, zijn we nu qua death note in 2012 ? Zou wel dom zijn. En dan houdt Light het lang uit met Misa XD
Maar waarom zou L zijn "wekker" zetten, pas zoveel jaar na zn dood? Ik denk/hoop dat het een "what if" toekomst is![]()
SPOILER: DN 2e filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten tot de animé is afgelopen
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |