quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Woow.. Goeie vertalingShinu bedoel jeSPOILER: tis nog steeds een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reincarnation van de eerste Kira op volle toeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef wdn het volgende:
Jaaaaaaaaa hij's doooooooooooooooooooood.
Alhoewel de volgende aflevering heet Reincarnation![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Spoiler als je het gaat vertalen: 「L」の死んね
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef koffiegast het volgende:
[..]
OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En shinnda had wel goed gewezen?
[ Bericht 3% gewijzigd door Qunix op 05-04-2007 12:48:24 ]
shinda, zou is doodgegaan betekenen of als je het wat vaag zegt (als ik het goed heb) dit betekenen : shi nda: is dood 'zeg ik je' (declaratief uitleggend dat ie dood is). Maar shinda past niet bij de zin L no shinda.quote:
25quote:Op donderdag 5 april 2007 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet niets lezen nog, maar ben zowat (?) weer bij. Nu bij 23.. wat is de laatste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest er even uit.
quote:
Ja, dus? het is overduidelijk dat Rem meer gevoelens heeft voor Misa.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef rakotto het volgende:
ff voor de duidelijkheid. Rem is een vrouw. Dat werd in de manga gezegd.
In de serie ook!!!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef rakotto het volgende:
ff voor de duidelijkheid. Rem is een vrouw. Dat werd in de manga gezegd.
De anime heeft veel afwijkingen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Die "yaoi" scene zat dus niet in de manga heb ik begrepen?
Ben blij dat het in de anime wel zat, voegde iets meer drama toe.
Ja, dat heb ik ok al gelezen. Niemand anders behalve L mag Light/Kira gevangen nemen... imo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef wdn het volgende:
[..]
In de serie ook!!!!!
[..]
De anime heeft veel afwijkingen inderdaad.
Afwijkingen die gelukkig niet storen en dus extra dimensie geven aan de anime
Ik vind het wel OK
Vanaf nu zou de manga bergaf gaan is me verteld
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ok al gelezen. Niemand anders behalve L mag Light/Kira gevangen nemen... imo.
Dat was zijn leven en missie, die hem nu is afgenomen.
SPOILER: soort van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:03 schreef wdn het volgende:
[..]SPOILER: soort van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef wdn het volgende:
De anime heeft veel afwijkingen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |