Ik moet tot vannacht wachten van mn broertje, omdat ik de internet snelheid aantast :/quote:Op woensdag 4 april 2007 14:11 schreef wdn het volgende:
25
Nog een paar uurtjes dan kan ik naar huis downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)...
Hier mooi screenshotje ;p
Als je erop klikt zie je overigens alle screenshots die ik heb genomen. Dus ook SPOILERS
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef Bura het volgende:
Ik moet de manga nog lezen dus het was allemaal nieuw voor mij (naja, ik wist iig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)...
[[url=http://animenl.japwned.com/scr/deathnote/25/36.jpg]afbeelding][/url]
Als je erop klikt zie je overigens alle screenshots die ik heb genomen. Dus ook SPOILERSSPOILER: 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DN25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik vond dat wel sexy. Maar ja, ik ben eenmaal een fangirlSPOILER: 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt waarschijnlijk doordat ik een (hetero) man benquote:Op woensdag 4 april 2007 16:32 schreef Bura het volgende:
[..]
Ik vond dat wel sexy. Maar ja, ik ben eenmaal een fangirl![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef Bura het volgende:
Ik moet de manga nog lezen dus het was allemaal nieuw voor mij (naja, ik wist iig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)...
[[url=http://animenl.japwned.com/scr/deathnote/25/36.jpg]afbeelding][/url]
Als je erop klikt zie je overigens alle screenshots die ik heb genomen. Dus ook SPOILERSHeldin
Mooie screenshots!
Deze is cool. Ik kon me nog herinneren dat ik vroeger ook zulke koekjes kreeg, pandabeer met een beetje choco in het midden. Erg yummie.
Nog 1 ep en ik kan weer met een verrassende blik naar DN kijken.
eet ik zowat wekelijks nog, ik heb ook nog bij december bij zon japanse winkel ze ook gevonden, precies zelfde smaak alleen andere verpakking en japans eropquote:Op woensdag 4 april 2007 21:50 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Heldin
Mooie screenshots!
[afbeelding]
Deze is cool. Ik kon me nog herinneren dat ik vroeger ook zulke koekjes kreeg, pandabeer met een beetje choco in het midden. Erg yummie.
Nog 1 ep en ik kan weer met een verrassende blik naar DN kijken.
Spoiler als je het gaat vertalen: 「L」の死んねquote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef wdn het volgende:
Zoveel dooien en jullie praten over koekjes.
Tsk tsk tsk
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef wdn het volgende:
Zoveel dooien en jullie praten over koekjes.
Tsk tsk tsk
Woow.. Goeie vertalingquote:Op woensdag 4 april 2007 23:01 schreef Bura het volgende:
Babelfish zegt: Don't you think? the death of L it is![]()
SPOILER: tis nog steeds een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |