quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:59 schreef Bura het volgende:
Dat viel mij ook al op. Misschien moet die Seiyuu er weer even inkomen(voice actor dus)
Nog even een grappig plaatje:
[afbeelding]
Doet me denken aan Shin Chan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:59 schreef Bura het volgende:
Dat viel mij ook al op. Misschien moet die Seiyuu er weer even inkomen(voice actor dus)
Nog even een grappig plaatje:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zie net dat Animanda Deaht Note 25 heeft gereleased. Het zal toch geen verlate 1 april grap zijn.![]()
Lijkt me wel, hij is nog niet eens uitgezondenquote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zie net dat Animanda Deaht Note 25 heeft gereleased. Het zal toch geen verlate 1 april grap zijn.![]()
omfgquote:
Waaah cool, cool, coolquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:56 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
iemand avatar willen?
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #60
Met dank aan Fir3fly!
oeh oeh ik ga kaufen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:59 schreef Bura het volgende:
Ik heb ook weer nieuws
De release datum van Death Note is bekend! Van de manga natuurlijk ^^ 6 Juni ligt ie in de nederlandse boekhandels![]()
Als je een tekening instuurt win je zelfs misschien wel de hele serie *yesplz*![]()
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga 'm iig zekerweten aanschaffen!
En vandaag kreeg ik mn Death Note cell phone strap met de post *.* Helemaal uit Japan~![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |