Toevallig de missie in Kroatië? En Alexandrië is echt een eitje. Die heb ik maar gelijk op hard gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, Alexandrië he. Daar ben ik nu net 2 of 3 missies voorbij...net voor het eerst defeated, dus maar even gestopt
Hoi tino
Had ze in de demo nog nooit gebruikt. Maar ze zijn inderdaad behoorlijk tof.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:25 schreef jogy het volgende:
Maar wie is er nou nog meer verliefd op de APC's ?.
Geen illegale versie draaien of je moet even de patch handmatig van de EA Command&Conquer site af halen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:26 schreef M_M het volgende:
Als ik de update wil downloaden om online te spelen loopt ie elke keer vast op 880 kb. Iemand anders hetzelfde probleem?
Of better yet; Een oplossing?
Doe eens normaal zeg, waarom zou ik een illegale versie hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geen illegale versie draaien of je moet even de patch handmatig van de EA Command&Conquer site af halen...
Ik heb m bij FRS besteld, netjes op tijd geleverd vandaag.. Bart Smit is nix joh..quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:57 schreef Mad-Matt het volgende:
fuckers bij Bart Smit.
maand geleden gereserveerd (Kane edition), vorige week over gegaan tot bestellen, zou op releasedag thuis geleverd worden.
Nou wel een rekening dus en geen spel, stelletje honden, man wat baal ik, had hem net zo goed in de winkel kunnen halen @#*$@(#$^&@*##@$
Bij de installatie kan je de aparte language packs installeren, denk dat ie de nederlandse installeert als je nederlandse windows hebt, bij mij op mn engelse windows installeert ie alleen engelstalige standaard.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:15 schreef appelsientje het volgende:
WTF????!?!?!?
Nederlands ???
Iemand een idee hoe ik engels kan instellen??
Die ondertiteling
Ik doe normaal, maar mensen hebben een handje vol van om illegale versies te draaien. The Sims was een goed voorbeeld van een spel die een bepaalde "feature" bevatte als je een illegale versie draaide. Verder bedoelde ik er helemaal niks mee..quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef M_M het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg, waarom zou ik een illegale versie hebben![]()
Ik heb de Kane edition.. Vandaag thuis gekrgen.
Ik zit inmiddels over de 880 kb, dus er is hoop.. Waarschijnlijk gewoon druk ofzo daarnet...![]()
Tuurlijk zijn er altijd mensen tussen die t verpesten voor de rest, maar reken mij er alsjeblieft niet toe. Ik heb een hekel aan illegale spellen / muziek / dvd's...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik doe normaal, maar mensen hebben een handje vol van om illegale versies te draaien. The Sims was een goed voorbeeld van een spel die een bepaalde "feature" bevatte als je een illegale versie draaide. Verder bedoelde ik er helemaal niks mee..
Inmiddels gelukt met die update of heb je em alsnog van de site kunnen downloaden?
Wat voor feature danquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik doe normaal, maar mensen hebben een handje vol van om illegale versies te draaien. The Sims was een goed voorbeeld van een spel die een bepaalde "feature" bevatte als je een illegale versie draaide. Verder bedoelde ik er helemaal niks mee..
Inmiddels gelukt met die update of heb je em alsnog van de site kunnen downloaden?
oo oke... dan kijk ik daar zo ff naarquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij de installatie kan je de aparte language packs installeren, denk dat ie de nederlandse installeert als je nederlandse windows hebt, bij mij op mn engelse windows installeert ie alleen engelstalige standaard.
3 apc's met zone troopersquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:25 schreef jogy het volgende:
Maar wie is er nou nog meer verliefd op de APC's ?.
10.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef mschol het volgende:heb em dus ook binnen, en net meyt 10 elite mammoet tanks nod geownt in alexandria
tja ik wilde al me aanwezige mammoet tanks op elite hebben, dus ik ben ook een nutteloze 45 minuten met die missie bezig geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
10.Ik heb ze geowned met 7 van die dingen op hard.
Ik heb al een keer in de demo die missie zo lang zitten rekken. Dus daar had ik deze keer geen zin in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
tja ik wilde al me aanwezige mammoet tanks op elite hebben, dus ik ben ook een nutteloze 45 minuten met die missie bezig geweest
Normal valt me inderdaad een beetje tegen. Had het wel iets moeilijker verwacht. Maar ik ben met de GDI nu bij de aliens, dus misschien wordt normal nu wel wat lastiger. Maar ik heb voorlopig alleen Alexandrië op hard gespeeld, omdat ik die toch uit mijn hoofd ken.quote:ow en ik speel eerst een op normal, is tot nu toe allemaal wel erg makkelijk
Knipquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef mschol het volgende:heb em dus ook binnen, en net meyt 10 elite mammoet tanks nod geownt in alexandria
nu op naar cairo (tis tot nu toe allemaal wel errug simpel..en ik speel notabene op normal )
ow en alleen de prologue filmpje speelt bagger af, de rest gaat goed..
iemand een idee?
ow en de kane editie van mij is -volledig- engels (dus ook boekje)
ik kan als extra talen frans en duits instellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |