abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 14:36:03 #51
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48632671
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:

Daarom sukkelt Ebay.nl en Marktplaats ook maar een beetje, en is Ebay Duitsland een economische factor van belang geworden.
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ebay.de 'ebay.eu' is geworden. Zeker als ebay een goed contract afsluit met lokale vervoerders, zoals ze dat in duitsland hebben gedaan met DHL en deutsche post.

Zoiets zou de europese markt voor pakjestransport wel eens heel rap kunnen veranderen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 23 april 2007 @ 15:00:02 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_48633521
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ebay.de 'ebay.eu' is geworden. Zeker als ebay een goed contract afsluit met lokale vervoerders, zoals ze dat in duitsland hebben gedaan met DHL en deutsche post.
Volgens mij begrijp je Ebay niet helemaal, Ebay heeft niets met de vervoerders te maken, dat is zaak van de induividuele verkopers op ebay. Ebay zelf verkoopt helemaal niets, die brengen alleen koper en verkoper bij elkaar.
Ebay Duitsland heeft geen "deal" met DHL en Deutsche post die voorgeschreven wordt aan de verkopers, en verkopers daar kiezen ook zelf hun transporteur. Je zal wel gek zijn in een verzenddeal met ebay te stappen als verkoper, je hebt dat geen invloed meer op de prijs die je betaald.
quote:
Zoiets zou de europese markt voor pakjestransport wel eens heel rap kunnen veranderen.
Denk je? Hoe ga jij klantaanvragen beantwoorden in het portugees of italiaans? Spreek jij al die talen goed genoeg om met italiaanse klanten te communiceren.
Verder zit je met garantieverlening, en met idioterieen als dat je electronica verkoopt aan Duitsers je een loket moet hebben waar de gebruikers hun oude electronica kunnen inleveren (LOKAAL)

Europesche markt gaat nog decennia nodig hebben voordat ze een beetje gelijk liggen met de VS.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 23 april 2007 @ 16:08:21 #53
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48636131
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je Ebay niet helemaal, Ebay heeft niets met de vervoerders te maken, dat is zaak van de induividuele verkopers op ebay. Ebay zelf verkoopt helemaal niets, die brengen alleen koper en verkoper bij elkaar.
Volgens mij begrijp jij ebay niet helemaal. Het doel van fee-bay is geld verdienen. Als ze zien dat mensen van ebay.nl overstappen naar ebay.de om spullen te verkopen, dan kun je op je vingers natellen dat een site voor heel europa (met eventueel een land-specifiek interface) beter werkt (=meer verkooptransacties oplevert) dan een stuk of wat 'losse' sites voor europa.
quote:
Ebay Duitsland heeft geen "deal" met DHL en Deutsche post die voorgeschreven
Ah, je kunt duidelijk merken dat je nog niets verkocht hebt op ebay.de. Je kunt namelijk ook de hele verzending door dhl/hermes/deutsche post/ hoe het tegenwoordig ook mag heten laten regelen. Voor klein spul is dat best nog te doen, en het is goedkoper dan zelf dingen via de post te regelen. Ik heb al het nodige uit duitsland laten komen voor 3 of 8 euro. Probeer dat maar eens via TNT
quote:
Denk je? Hoe ga jij klantaanvragen beantwoorden in het portugees of italiaans? Spreek jij al die talen goed genoeg om met italiaanse klanten te communiceren.
Da's nu ook al zo. Ik kreeg vanmorgen een italiaan in de mail die wilde weten hoeveel het kostte om iets naar italie te versturen.
quote:
Verder zit je met garantieverlening, en met idioterieen als dat je electronica verkoopt aan Duitsers je een loket moet hebben waar de gebruikers hun oude electronica kunnen inleveren (LOKAAL)
Oh, *graag*. Ik zoek nog zat oude buizenradio's
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 23 april 2007 @ 16:42:26 #54
45206 Pietverdriet
pi_48637460
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef gronk het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij ebay niet helemaal. Het doel van fee-bay is geld verdienen. Als ze zien dat mensen van ebay.nl overstappen naar ebay.de om spullen te verkopen, dan kun je op je vingers natellen dat een site voor heel europa (met eventueel een land-specifiek interface) beter werkt (=meer verkooptransacties oplevert) dan een stuk of wat 'losse' sites voor europa.
Tja, je KAN natuurlijk paypal gebruiken, maar dat hoeft niet, als verkoper is paypal natuurlijk duur.
quote:
Ah, je kunt duidelijk merken dat je nog niets verkocht hebt op ebay.de. Je kunt namelijk ook de hele verzending door dhl/hermes/deutsche post/ hoe het tegenwoordig ook mag heten laten regelen. Voor klein spul is dat best nog te doen, en het is goedkoper dan zelf dingen via de post te regelen. Ik heb al het nodige uit duitsland laten komen voor 3 of 8 euro. Probeer dat maar eens via TNT
Soit, dit jaar een kleine 22.000 veilingen afgesloten a 100% klanttevredengheid, ik zei dat er geen opgelegde deal is, je kan zelf gewoon je pakketdienst uitzoeken, wat verstandiger is. (Wij hebben 98,2% Next day delivery, een lage kostprijs wat pakketdienst aangaat, en snelle service bij verlies of beschadiging, iets wat je bij deutsche Post niet hoeft te verwachten)
Zoals ik zei ik ben mede eigenaar van een verzendhandel (in Duitsland)
quote:
Da's nu ook al zo. Ik kreeg vanmorgen een italiaan in de mail die wilde weten hoeveel het kostte om iets naar italie te versturen.
Heb spanjaarden, fransen en italianen gehad die of in hun moers taal begonnen (fransen zijn daar heel erg in) of in babelfish vertaalde boodschappen stuurden. De bewerktijd die je aan die mensen kwijt bent loont dan niet om ze wat te verkopen.
  maandag 23 april 2007 @ 16:51:47 #55
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48637855
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, je KAN natuurlijk paypal gebruiken, maar dat hoeft niet, als verkoper is paypal natuurlijk duur.
Paypal?

't gaat erom dat jouw spullen een zo groot mogelijk publiek trekken. Voor de spullen die ik zoek (en kwijt wil) is de nederlandse markt te klein. Ebay.de is stukken beter. Als 'ebay.eu' zou worden opgezet, met alle kleine ebay'tjes onder een grote ebay-site, dan heb je in een klap een veel groter publiek.

En ja, je kunt nu ook al 'wereldwijd' zoeken, maar mijn ervaring is dat je niet niet vaak doet, of dat nogal wat items op de een of andere manier onvindbaar zijn op die manier.
quote:
Soit, dit jaar een kleine 22.000 veilingen afgesloten a 100% klanttevredengheid, ik zei dat er geen opgelegde deal is, je kan zelf gewoon je pakketdienst uitzoeken, wat verstandiger is. (Wij hebben 98,2% Next day delivery, een lage kostprijs wat pakketdienst aangaat, en snelle service bij verlies of beschadiging, iets wat je bij deutsche Post niet hoeft te verwachten)
Zoals ik zei ik ben mede eigenaar van een verzendhandel (in Duitsland)
Ah. Als ik dingen *naar* duitsland (of verder europa in) wil versturen, wat is dan de beste optie?
quote:
Heb spanjaarden, fransen en italianen gehad die of in hun moers taal begonnen (fransen zijn daar heel erg in) of in babelfish vertaalde boodschappen stuurden. De bewerktijd die je aan die mensen kwijt bent loont dan niet om ze wat te verkopen.
Ik ben daar wat botter in; engels is goed zat. Als ze een duits/engelse advertentie kunnen begrijpen...
  maandag 23 april 2007 @ 17:00:36 #56
45206 Pietverdriet
pi_48638251
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef gronk het volgende:

[..]

Paypal?
Voorbeeld dat je niet alles wat ebay aanbied overgenomen moet worden
quote:
't gaat erom dat jouw spullen een zo groot mogelijk publiek trekken. Voor de spullen die ik zoek (en kwijt wil) is de nederlandse markt te klein. Ebay.de is stukken beter. Als 'ebay.eu' zou worden opgezet, met alle kleine ebay'tjes onder een grote ebay-site, dan heb je in een klap een veel groter publiek.
Als je een Euroebay gaat invoeren leid dat tot frustraties bij kopers die iets zoeken en dan een veiling vinden die niet in hun taal is, hou er rekening mee dat Duitsers, fransen en Italianen vooral hun eigen taal beheersen maar nauwelijks andere talen.
quote:
En ja, je kunt nu ook al 'wereldwijd' zoeken, maar mijn ervaring is dat je niet niet vaak doet, of dat nogal wat items op de een of andere manier onvindbaar zijn op die manier.
Humm
Hoe bedoel je? Ik heb mijn verzameling engels porcelein uit de hele wereld gekocht in Ebay.
quote:
Ah. Als ik dingen *naar* duitsland (of verder europa in) wil versturen, wat is dan de beste optie?
Als je advies wilt, kost dat een 150 Euro per uur.
Minimaal één dagdeel.
quote:
Ik ben daar wat botter in; engels is goed zat. Als ze een duits/engelse advertentie kunnen begrijpen...
Ligt er natuurlijk ook aan wat je doelgroep is.
  maandag 23 april 2007 @ 17:05:47 #57
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48638472
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:

Als je advies wilt, kost dat een 150 Euro per uur.
Minimaal één dagdeel.
pi_48638848
Jezus wat een geleuter! Het is niet via ebay en paypal maar gewoon particulier, als ik ervoor kies om mijn gekochte product onverzekerd te laten verzenden is het op mijn eigen risico. Ik weet van te voren waar ik aan begin. En deze kraal heeft de verkoper hooguit ¤17,- gekost en verkoopt em nu voor ¤29,-, dikke winst dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2007 17:17:16 ]
  maandag 23 april 2007 @ 17:18:14 #59
45206 Pietverdriet
pi_48638901
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef heaven7 het volgende:
Jezus wat een geleuter! Het is niet via ebay en paypal maar gewoon particulier, als ik ervoor kies om mijn gekochte product onverzekerd te laten verzenden is het op mijn eigen risico. Ik weet van te voren waar ik aan begin. En deze kraal heeft de verkoper hooguit ¤17,- gekost en verkoopt em nu voor ¤29,-, dikke winst dus.
Koop hem dan ergens anders, PAUPER
pi_48638963
Rot toch op! Waarom ben je in godsnaam een pauper als je ervoor kiest de boel op eigen risico tegen lagere verzendkosten te laten versturen? Het is nog NOOIT fout gegaan.
Overigens is deze kraal nergens anders te koop.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2007 17:20:19 ]
pi_48640468
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:20 schreef heaven7 het volgende:
Rot toch op! Waarom ben je in godsnaam een pauper als je ervoor kiest de boel op eigen risico tegen lagere verzendkosten te laten versturen? Het is nog NOOIT fout gegaan.
Overigens is deze kraal nergens anders te koop.
Omdat het je geen ene reet aan gaat hoe iemand het wil versturen. Als het fout gaat, sta je ook gewoon te janken. Iemand die zo'n kabaal maakt om een paar eurotjes te besparen zal zich natuurlijk koest houden als hij 29 EUR gedag kan zeggen.
pi_48640563
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef sampoo het volgende:

[..]

Omdat het je geen ene reet aan gaat hoe iemand het wil versturen. Als het fout gaat, sta je ook gewoon te janken. Iemand die zo'n kabaal maakt om een paar eurotjes te besparen zal zich natuurlijk koest houden als hij 29 EUR gedag kan zeggen.
Sorry?? Ik betaal verdomme dat geld dus ik heb er ALLES mee te maken hoe het verstuurd wordt! En wat snap je niet aan 'op mijn eigen risico'?
  maandag 23 april 2007 @ 21:17:43 #63
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48647823
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef heaven7 het volgende:
Zei ik 't niet?
pi_48648042
Me ontgaat even wat je bedoelt? Heb niet die complete discussie doorgelezen.

edit oke denk het te weten- mij zie je niet zeggen dat ik dat een slechte zaak vind. Van mij mag ze winst maken. De enige andere manier om aan die kraal te komen is namelijk een setje a ¤210,- te kopen waar hij in zit. Dus wat dat betreft ben ik alleen maar blij. Reactie sloeg dus op de post die zei dat ik zou vinden dat particulieren geen winst zouden mogen maken.

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2007 21:27:37 ]
  maandag 23 april 2007 @ 22:06:18 #65
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48650023
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:23 schreef heaven7 het volgende:

Van mij mag ze winst maken.
Ja, maar je hebt niets te zeggen over *hoeveel* winst ze mag maken.
pi_48650172
Ik vind dat je wel erg doordraaft, waarom zou ik willen bepalen hoeveel winst ze mag maken Waar haal je het vandaan? Ik wil gewoon die kraal!
  maandag 23 april 2007 @ 22:12:48 #67
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48650253
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:10 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind dat je wel erg doordraaft, waarom zou ik willen bepalen hoeveel winst ze mag maken Waar haal je het vandaan? Ik wil gewoon die kraal!
quote:
En deze kraal heeft de verkoper hooguit ¤17,- gekost en verkoopt em nu voor ¤29,-, dikke winst dus.
Blijbaar vind jij 12 euro winst genoeg.

Overigens, stel je eens voor dat je die kraal ergens anders voor 36 euro kunt kopen, en dat-ie voor een euro verzonden kan worden, op de manier zoals jij wilt, zou je dat dan wel OK vinden?
pi_48650687
Hou jij eens op met te denken voor een ander. Mij maakt het geen ene ruk uit hoeveel winst ze maakt, al heeft ze het ding op straat gevonden. Ik wilde alleen even benadrukken dat ik deze verkoper echt niet uit probeer te knijpen door er zo goedkoop mogelijk vanaf te willen komen wat betreft de kraal. Aan de verzendkosten zou ze niets mogen verdienen imo.
  maandag 23 april 2007 @ 22:31:57 #69
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48650964
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef heaven7 het volgende:

Aan de verzendkosten zou ze niets mogen verdienen imo.
Ah, een doosje eromheen kost niets? Inpakken kost geen tijd? De postbode komt het pakje ophalen?
pi_48651024
Dan verdient ze er praktisch niks op aangezien een doosje/envelope/verpakkingsmateriaal ook geld kost zoals je net zelf aanhaalt.

En nee, ik vind absoluut niet dat een verkoper mag verdienen op verzendkosten!
  maandag 23 april 2007 @ 22:34:59 #71
10710 gday
propria cures
pi_48651091
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:12 schreef gronk het volgende:

[..]

[..]

Blijbaar vind jij 12 euro winst genoeg.
Als de verkoper meer dan 12 euro wil verdienen aan die kraal kan hij/zij die kraal ook gewoon duurder maken natuurlijk. Daarnaast zal de verkoper waarschijnlijk niet delen in de winst die geboekt wordt over de verzendkosten die de verkoper betaalt aan de Duitse posterijen, dus ik snap dit argument sowieso niet.

TS wil gewoon dat het als gewone post verstuurd wordt, en begrijpt ook volledig dat er risico's aan zitten. De verkoper kan ipv deze starre houding vertonen ook gewoon flexibel meedenken met de klant. Eigen risico is eigen risico.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  maandag 23 april 2007 @ 22:51:23 #72
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_48651612
Bekijk het eens van de andere kant, als jij per sé wilt dat zij het onverzekerd verzend op jouw risico is er geen enkele garantie dat zij het ding werkelijk op de post gooit. Zij kan dan namelijk ook claimen dat die kraal gewoon kwijt is geraakt bij de post en dat je dus pech hebt.

Die ¤7,- is dus - hoewel relatief inderdaad veel geld - ook een extra garantie voor jou dat je niet opgelicht wordt. Maar als je het met de reguliere post wilt doen wat houd je tegen?

En op zich valt dan ¤7,- nog mee, een pakketdienst vraagt zich namelijk al snel ¤10,- voor een minipakket naar het buitenland...
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 23 april 2007 @ 22:57:55 #73
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48651823
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:33 schreef heaven7 het volgende:

Waarschijnlijk doet ze dat ook niet. Kijk eens naar de volgende situatie:

-ze heeft vijftig klanten die *een* kraal bestellen.
-ze heeft twee klanten die vijftig kralen bestellen.

't lijkt me overduidelijk dat je meer werkt hebt aan vijftig klanten dan aan twee klanten. Nu kun je zeggen 'dan gooi je de prijs per kraal toch omhoog', maar daar concurreer je jezelf mee uit de markt, en 't zorgt er ook voor dat mensen die vijftig kralen willen bestellen wel twee keer nadenken. Dat kost dan namelijk opeens een smak geld.

De oplossing is of een minimum orderbedrag invoeren (wat je kleine klanten kost), of een klein bedrag aan shipping & handling rekenen. Is dat nou zo moeilijk?
pi_48651866
Je hebt inhoudelijk vast een heleboel goeds te zeggen maar je toon deugt van geen kanten en daarmee strijk je tegen de haren in.
  maandag 23 april 2007 @ 23:00:32 #75
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48651906
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef heaven7 het volgende:
Je hebt inhoudelijk vast een heleboel goeds te zeggen maar je toon deugt van geen kanten en daarmee strijk je tegen de haren in.
Ach gossie

Jouw toon is wel OK blijkbaar.
pi_48651947
--------> reactie
  maandag 23 april 2007 @ 23:03:03 #77
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48651996
  maandag 23 april 2007 @ 23:05:44 #78
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48652094
Overigens, als je wilt gaan zitten nuilen dat ik 'offtopic' post: hier een kopie van je OP.
quote:
Ik wil van iemand in Duitsland 1 kraal kopen. Dit zijn hele kleine kralen, in NL kom je met kraal en bubbelenvelope niet boven de 20 gram uit dus 1 postzegel.
Nu vraagt deze mevrouw voor het versturen naar hier ¤7,-! Versturen naar Nederland is duur volgens haar.
Ik geloof er niks van, heb in het verleden vaker artikelen uit Duitsland ontvangen, wel zwaarder dan dit en dat was echt nooit ¤7,-.

Iemand enig idee?
Nou, ik geloof dat ik en anderen een prima verklaring hebben gegeven. Maar als dat niet is wat je wilt horen (namelijk dat het schan-da-lig is dat iemand niet doet wat jij wilt), had je dan niet beter in KLB kunnen posten?

Afgezien daarvan: get a life.
pi_48652216
Klant is koning principe? Ik betaal verdomme en ik bepaal wat dat betreft (particuliere verkoop dus!) hoe ik het verzonden wil hebben.

Ben je nu klaar met je geraaskal?
  Licht Ontvlambaar maandag 23 april 2007 @ 23:21:22 #80
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48652605
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:09 schreef heaven7 het volgende:
Klant is koning principe? Ik betaal verdomme en ik bepaal wat dat betreft (particuliere verkoop dus!) hoe ik het verzonden wil hebben.

Ben je nu klaar met je geraaskal?
Ik ben het niet met je eens... Als je die kraal wilt hebben, dan zul je je moeten conformeren aan de voorwaarden die de verkoper stelt. Anders is er geen koop, simpel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_48652684
Oké, jullie hebben allemaal gelijk, ik ben een ontzettende papuertrut zonder leven Sla me en mag ik dan weer verder met m'n leven en kraaltjes?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2007 23:24:27 ]
  Licht Ontvlambaar maandag 23 april 2007 @ 23:26:12 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48652735
Dit is dus niet de manier...
pi_48652821
Haha, tuurlijk niet!
pi_48652977
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:24 schreef heaven7 het volgende:
Oké, jullie hebben allemaal gelijk, ik ben een ontzettende papuertrut zonder leven Sla me en mag ik dan weer verder met m'n leven en kraaltjes?
Woh, namens Vara mag ik je boeken voor "Het Nieuwe Lagerhuis?"

pi_48652990
ik snap 't probleem niet echt. als jij niet wil dat die kraal ( overigens) aangetekend verstuurd wordt, dan zou dat ook niet moeten gebeuren en betaal je dus gewoon de prijs die staat voor iets versturen van dat gewicht op de site van de duitse post. + eventueel wat voor de verpakking (50 cent hooguit).

als de verkoper hiermee niet akkoord gaat is het een debiel die z'n kralen ( nogmaals) niet wil verkopen, blijkbaar.
Stem hier:
De term EUROCENT
pi_48653037
Nou dat zeg ik dus.
pi_48653102
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:36 schreef heaven7 het volgende:
Nou dat zeg ik dus.
wat is het probleem dan? verkoper gaat niet akkoord = geen deal, lijkt me. ik zou ook geen 7 euro betalen als het eigenlijk 2 of 3 euro moet zijn. als zo'n kneus arrogant wil blijven doen moet ie dat zelf weten. blijkbaar heeft ie voor jou 10 andere kralenkopers
Stem hier:
De term EUROCENT
pi_48653177
Psst, kraaltjes zijn allang in huis tegen gratis verzenden.

Maar ik ben niet degene die dit topic opblaast dacht ik zo. Ik reageer alleen overal op wat ik niet moet doen

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2007 23:42:07 ]
  maandag 23 april 2007 @ 23:41:47 #89
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48653178
Ik snap eigenlijk sowieso niet wat voor zin 't heeft om op een forum te gaan zitten miepen over een verkoper. Zeker in WGR. Was je van plan om voor 29 euro je rechtsbijstand aan te gaan spreken?
pi_48653200
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef gronk het volgende:
Ik snap eigenlijk sowieso niet wat voor zin 't heeft om op een forum te gaan zitten miepen over een verkoper. Zeker in WGR. Was je van plan om voor 29 euro je rechtsbijstand aan te gaan spreken?
He daar ben je weer We zijn nu echt wel klaar!
pi_48653209
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef heaven7 het volgende:
Psst, kraaltjes zijn allang in huis tegen gratis verzenden.

Maar ik ben niet degene die dit topic opblaast dacht ik zo. Ik reageer alleen overal op wat ik niet moet doen
mooi zo.
Stem hier:
De term EUROCENT
  Licht Ontvlambaar maandag 23 april 2007 @ 23:43:05 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48653215
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:42 schreef heaven7 het volgende:

[..]

He daar ben je weer We zijn nu echt wel klaar!
Reageer dan gewoon niet meer...
pi_48653257
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Reageer dan gewoon niet meer...
En zo is het!
  maandag 23 april 2007 @ 23:45:06 #94
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48653281
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef heaven7 het volgende:

Ik reageer alleen overal op wat ik niet moet doen
Ah, dwangmatig posten. Kun je pilletjes voor krijgen. . Schijnen best goed te werken
pi_48653284
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:39 schreef heaven7 het volgende:
In Myanus

Ach, als je je posthistory een beetje volgt kan je wel zien waarom ze zo miept over de kosten.
quote:
Ik, 22 en over 2 maanden werkzoekend, en vriend, 28 en studerend willen gaan samenwonen in Helmond. Wij hebben ons ingeschreven en gereageerd op een woning die ¤437,- per maand kost. Zonder g/w/l incl servicekosten (volgens mij).
i Succes. En laat je niet zo kennen op een openbaar forum, je hebt al een geschiedenis hier.
pi_48653306
OEIOEI
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:04:20 #97
45206 Pietverdriet
pi_48657347
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:17 schreef gronk het volgende:

[..]

Zei ik 't niet?
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:06:46 #98
45206 Pietverdriet
pi_48657406
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:33 schreef heaven7 het volgende:
Wie zegt dat er aan verdient wordt,
Doosjes en verpakkingsmateriaal en het fysieke verpakken kosten geen geld?
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:28:25 #99
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48658012
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:

Wie zegt dat er aan verdient wordt,
Doosjes en verpakkingsmateriaal en het fysieke verpakken kosten geen geld?
Je mag inhoudelijk misschien gelijk hebben, jouw toon deugt natuurlijk niet.

PS: ik wacht nog op de joker die zegt dat die duitse verkoopster dan maar bij de lidl of een andere supermarkt wat doosjes moet gaan halen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:38:40 #100
45206 Pietverdriet
pi_48658260
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef gronk het volgende:

[..]

Je mag inhoudelijk misschien gelijk hebben, jouw toon deugt natuurlijk niet.
Dat zeiden ze me op school ook altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')