quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Marelle het volgende:[..]
IK vind Lieke gewoon niet leuk, niets aan haar spreekt mij aan. Dit heeft niets met jaloers zijn te maken of PMS aanvallen of wat dan ook........
nope, die mannen lopen maar naar keuze op Huub of Brian of wie dan ook van hun voorgangers af te geven en dat moeten we gewoon als inhoudelijk accepteren, en als Lieke die blijkbaar bij veel vrouwen een intuitief wantrouwen oproept aan kritiek onderhevig is, is het gelijk PMS.
Ik heb wel degelijke onderbouwingen met argumenten gezien waarom ze niet te vertrouwen is (haar in de media bekend willen zijn, de verschillende onwaarheden waarop ze al betrapt is, nu miss prime en proper spelen bij Huub terwijl ze een getrouwde vent versierde) en de fans gaan enkel op een Lieke is zo lief en leuk gevoel af. Haaaaaaaaaa, jullie zullen niet de eersten zijn die in de val van zo'n lief onschuldig ogend blondje trappen! (yeps, brunette and proud of it).
ik heb geen zin om de hele tijd 'oh wat is die Lieke slecht' te roepen, maar ik ga helemaal niet gek opkijken als zij de Marilyn Monroe van Huub zal blijken te zijn en het hem zijn kop in DGK kost. Ze is er ingezet door debbie pannenkoek om fase 1 van de exit van Huub in gang te zetten.