Das bij gebrek aan een choker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:31 schreef Tissik het volgende:
Is dat een nieuwe trend om die stropdas zo te dragen? Of wordt die trend nu juist bedacht en gezet door DGK, in de hoop dat heel Nederland er ineens als een malloot bij gaat lopen?![]()
3.5 glas champagne opquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is volgens mij zo dronken als een tor. Dan gaat ze altijd zo hysterisch lachen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:31 schreef mootie het volgende:
Ze zijn gruwelijk saai gekleed voor een shoot, en dan het bruidspaar in het wit in het midden @@
Weet je dat ik psies dezelfde gedachte had? Het maakt het alleen maar extra armoedig, om dit dan als alternatief voor een choker te verzinnen.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
geflankeerd door de getuigen, proest...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Tissik het volgende:
[..]
Weet je dat ik psies dezelfde gedachte had? Het maakt het alleen maar extra armoedig, om dit dan als alternatief voor een choker te verzinnen.
Jij ziet Billie vast en zeker liever in zijn zwemtent.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Ik vind het bij iedereen wel aardig staan die stropdas, maar bij billy is het geen gezicht.
Ik vind ze er op deze manier uitzien als paupers, een man die goed gekleed wil gaan draagt zijn stropdas echt niet op deze wijze. Daar zijn chokers voor bedoeld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Ik vind het bij iedereen wel aardig staan die stropdas, maar bij billy is het geen gezicht.
en hoe was dat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef Lipsch het volgende:
Ik heb gisteren bij toeval een potje gegolft met de hoofdredacteur van roddelblad Party en zijn secretaresse. Voor de liefhebbers van bolle Jaap, er wordt aandacht gegeven aan Jaap's tentamendagje in de volgende Party. Er zijn kennelijk foto's gemaakt. Was overigens grappig om te horen hoe het gedoe rondom Natasia en Party nou zo ongeveer is gelopen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht altijd dat zomerkleding gewoon een korte broek, tshirt en gympen was.
Maar goed: nu weet ik dus hoe het hoort. lange broek, stropdas onder een blouse, en een net jasje er overheen.
Ben ff kleding kopen, tot later....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |