Kan me niet herinneren dat een vrouw spontaan gezellig reageert op Lieke.quote:
Niet zo vreemd van Syl. Ze is een uur geleden teruggekomen van motorrijles, haar kleding is weg en ze heeft amper tijd om zich goed voor te bereiden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien was het wel om te voorkomen dat Sylvia's gemopper doorkwam. Toen het geluid terugkwam riep iemand van de productie tegen haar dat iedereen al klaarstond. Het gemopper was niet van de lucht: moeten ze het maar beter plannen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een vermoeden : Als ze nu een nieuwe leader gaan opnemen, met de huidige bewoners, hoeven we dus zeker de eerste weken nog niet op nieuwe bewoners te rekenen.
Redelijk vermoeden ?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die riepen : Tering Huub en Eric flikker.
Syl is wél (volgens DGK zelf dan) een miljonair, dus dat iemand van de produktie haar bromtol niet vind ik niet kunnen. Als ze haar de mond willen snoeren kan dat ook met andere woorden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien was het wel om te voorkomen dat Sylvia's gemopper doorkwam. Toen het geluid terugkwam riep iemand van de productie tegen haar dat iedereen al klaarstond. Het gemopper was niet van de lucht: moeten ze het maar beter plannen.
Die indruk heb ik ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Productie loopt altijd te sollen met Syl![]()
![]()
![]()
Afscheid scene?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een vermoeden : Als ze nu een nieuwe leader gaan opnemen, met de huidige bewoners, hoeven we dus zeker de eerste weken nog niet op nieuwe bewoners te rekenen.
Redelijk vermoeden ?
Schone schijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Redelijk vermoeden ?
Dat is ook een verklaring van het feit dat de ''miljonairs'' geen zomerkleding hebben........quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ze stoppen straks toch, want SBS gaat er niet meer mee verder, denk ik![]()
Eigenaardigquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze dragen allemaal hun stropdas zo![]()
boehoeeeeequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo vreemd van Syl. Ze is een uur geleden teruggekomen van motorrijles, haar kleding is weg en ze heeft amper tijd om zich goed voor te bereiden.
Productie loopt altijd te sollen met Syl![]()
![]()
![]()
nope, die mannen lopen maar naar keuze op Huub of Brian of wie dan ook van hun voorgangers af te geven en dat moeten we gewoon als inhoudelijk accepteren, en als Lieke die blijkbaar bij veel vrouwen een intuitief wantrouwen oproept aan kritiek onderhevig is, is het gelijk PMS.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Marelle het volgende:
[..]
IK vind Lieke gewoon niet leuk, niets aan haar spreekt mij aan. Dit heeft niets met jaloers zijn te maken of PMS aanvallen of wat dan ook........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |