Jep, als personeel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef Yollie het volgende:
Is Lieke er zaterdagavond ook op het feest?
dit begint voor mij ook een steeds grotere optie te wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ohhh, daarom stop ik dus met kijken, OK thx![]()
ik heb geen tuinquote:
Nou dan kan ik wel wat anders gaan doen zaterdagavond. Lieke verziekt echt het hele programma. Ik vertrouw haar niet maar al zou het allemaal echt en oprecht zijn dan nog is dit vreselijk saai om naar te kijken.quote:
Dat is geen personeel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
En waarom komt Wilgo dan niet gewoon een paar dagen ?
(aangezien Huub het ook mag)
Das je eigen fout. Je ouders kun je niet kiezen, maar je schoon¤ouders welquote:
Laten we dan ook meteen, Rogier, Bart, Patrick en Cora vragenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
En waarom komt Wilgo dan niet gewoon een paar dagen ?
(aangezien Huub het ook mag)
Ik wel, maar het waait te hard en er staat nu geen zon op. On-topic: iedereen is zich aan het kleden, kappen en poederen.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Laten we dan ook meteen, Rogier, Bart, Patrick en Cora vragen![]()
Wilgo kan toch ook wel een doekje over de spiegel halen ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is geen personeel.
En om Natasia in het huis te houden heeft hij ws andere eisen gesteld.
Dat betaalde niet genoeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wilgo kan toch ook wel een doekje over de spiegel halen ?
quote:
Jaahaaa, en hij is ook een geweldige entertainer; gesellugquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wilgo kan toch ook wel een doekje over de spiegel halen ?
Vind ik ook ja, kijk ook telkens minder. Zelfs mijn leven is nog intressanter dan dit verliefde gedoe.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou dan kan ik wel wat anders gaan doen zaterdagavond. Lieke verziekt echt het hele programma. Ik vertrouw haar niet maar al zou het allemaal echt en oprecht zijn dan nog is dit vreselijk saai om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |