vind jijquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet doen. Een piemel heb je nog wat aan, die tieten zitten enkel maar in de weg
.
Ik denk, fysieke afstandquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kan 'ie dat nou doen, een warmbloedige Barziliaanse inruilen voor een uit de klei getrokken Nederlandse.
Dan heb je zo een stijve nekquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:32 schreef Shinadul het volgende:
[..]
vind jijIk zou wel de hele dag ernaar kunnen kijken hoor!
![]()
De corsa. Was trouwens samen met Arjan en mij, Heijx was er niet bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welke auto had ik dan gebruikt om samen met Heijx ochtendeten te halen![]()
Je hebt helemaal gelijk. Damn wat is dat lang geleden. Ik had inderdaad een blauwe corsa voor die blauwe 206.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De corsa. Was trouwens samen met Arjan en mij, Heijx was er niet bij
Huhquote:
Kee mazzelquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Shinadul het volgende:
Tijd om werk te verlaten. Later op de avond ben ik weer trug
Etenquote:
Burp.quote:
En ik was al even klaarquote:
Ja, toch maar eens doen, kan geen kwaad misschien,quote:
Jaquote:
Beef Shanghaiquote:
Zo'n knorrdoosje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Beef Shanghai. Zonder de mie en prei/taugé, maar met rijst en doperwten...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n knorrdoosje?
Die zijn goed man
Wegmikken en wat anders nemen danquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:37 schreef es70 het volgende:
[..]Wereldgerechten
.
Alleen dat nest wormpjes dat je erbij krijgt is vies.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wegmikken en wat anders nemen dan
Ik vind die kip tandoori wel okee altijd
Hoe bedoel je op 2 - 1quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dusssss
vandaag even naar Delft geweest voor een cursus die niet doorging > 182 km
morgen even mijn wekelijkse afterworkrondje > 222 km
vrijdag weinig spannends, gewoon naar werk op en neer en vroeg slapen > 42 km
zaterdag vroeg eruit en doorgaan tot einde geldigheid dagkaart > veul km
Dan win ik maart, en kom ik na januari op 2-1
Mja, net wat je belangrijk vindt he
Ik kam in januari verder dan Zug-chef, hij kwam in februari verder.quote:
Ah, wist niet dat het een wedstrijd was. In dat gevalquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kam in januari verder dan Zug-chef, hij kwam in februari verder.
Zo zijn we een beetje een het wedstrijdjen tot eind van t jaar
Wat betekent dat allemaal precies ongeveer?quote:Gezien de leeftijd v/h pand is de ouderdomsclausule van toepassing. Het betreft hier een Rijksmonument.
Dat je minimaal een rollator moet hebben om in aanmerking te komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
stel he, je bent op zoek naar eigen woonruimte. En je komt dit tegen:
[..]
Wat betekent dat allemaal precies ongeveer?
Maar ja hij heeft in januari en februari zwaar kunnen profiteren met Tellen in de Trein (een project waar mensen via een uitzend constructie konden tellen in de trein, kijken welke treinen te vol of te leeg waren, voor de materieelinzet van NS. Gratis dagkaart en maar kilometers trappen), en hij heeft bovendien een Studenten OV, en ik moet alles zelf betalen. Dus ja, dat ik januari won met dat Roemenië tourtje, a la, maar als ik maart nou ook nog zou winnen, dat zou best bijzonder zijn jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het een wedstrijd was. In dat geval![]()
Ja, aan de buitenkant. Maar binnen mag ik toch wel wat modden? Net alsof ik er geld voor heb, maar okeequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
OF dat je er niet teveel aan mag verbouwen omdat het in originele staat moet blijven.
Binnenin mag je vaak ook een deel niet veranderen. Maar hoe het precies zit durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, aan de buitenkant. Maar binnen mag ik toch wel wat modden? Net alsof ik er geld voor heb, maar okee
Dat je er niks aan mag versleutelen en als je pech hebt schrijven ze je zelfs voor in welke kleuren je het schilderen moet...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
stel he, je bent op zoek naar eigen woonruimte. En je komt dit tegen:
[..]
Wat betekent dat allemaal precies ongeveer?
DIe 139.500 is vraagprijs? Daar moet je ongeveer 10% bij doen aan kosten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gruwelijke gloeiende stervende hoeren kenkerkachel
denk ik eindelijk iets voor 139.500 te hebben, komen er de gekst mogelijk "kosten" bij, en uiteraard "kosten over de kosten" en niet te vergeten de "kosten over de kosten over de kosten". Heb ik ineens 155.6k nodig.
toffffff
ja! laten we ons best gaan doen voor starters!
Weet je, ga dood
quote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DIe 139.500 is vraagprijs? Daar moet je ongeveer 10% bij doen aan kosten.
Moet je wel heel erg rekening mee houden helaasquote:
Koop ik jouw huis?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
En net mocht dat nog niet van je... Make up your mind
.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop ik jouw huis?
Nee dus, jij blijft nog even hier
Pas op he mannetjequote:
Want dan was je erbij geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pas op he mannetje
Je hebt het wel tegen de betachterkleinzoon van de Stationschef van Enkhuizen
Als daar OOIT een trein gestopt zou hebben, had ik ervan geweten
quote:
Kan wel meer van die plaatsjes waar nu geen ijzer meer ligt maar waar toch treinen zijn geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ligt geen meter ijzer in de wijde omtrek
Ik mag datquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet goed hoor, fles u noemen
Het ging niet over mogen. Iedereen mag dat,quote:
Wat zie je onder een ofzo? Echt veel meer volken die U zeggen zijn er niet hoorquote:
Jawel hoor, beleefde mensen van een andere generatiequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zie je onder een ofzo? Echt veel meer volken die U zeggen zijn er niet hoor
En toch spreken jullie ons nooit aan met Uquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zie je onder een ofzo? Echt veel meer volken die U zeggen zijn er niet hoor
Hoe gaat het met U ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch spreken jullie ons nooit aan met U![]()
Nee hoor, het wordt al snel Sie, You, etc danquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Jawel hoor, beleefde mensen van een andere generatie
Wat voel ik me oud ineens
Zou het een complot zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch spreken jullie ons nooit aan met U![]()
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt al snel Sie, You, etc dan
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, nu begint het opeens serieus te worden
Gewoontjes
Godverquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ach wat, je doet het hier maar mee
http://www.poldersporen.nl/KEV/volendam.html
Nee, dat doen ze hier echt nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.
Dat plagen had ik wel doorquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:52 schreef Shinadul het volgende:
[..]Ik plaag je maar een beetje. Hier gaat ook alles gewoon zijn gangetje.
Serieus doe ik niet aan na werktijd
Hmmm, daar hoor ik ook bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.
Google is your friendquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdat had ik eigenlijk moeten weten
Kijk zequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga nog wat uitnodigingen bekijken...
Wat een gedoe allemaal.
We hebben ook een Stationsstraatquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdat had ik eigenlijk moeten weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |