je koopt het zelf hoorquote:Dus opbokke met die vieze goedkope vette en suikerrijke nep rommel van de aldiGewoon echt eten kopen in plaats van die afkeurde rommel.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Dan moet je echte M&M's kopen![]()
[..]
je koopt het zelf hoor
Ik woon godverdomme boven een Aldi!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ben pas voor de eerste keer bij een Aldi geweest, ik waande me direct in het Oostblok. Ik heb er maar een paar dingen gekocht om eens te proberen en ik was met een aantal zaken toch aangenaam verrast!
Voor troep zal het best goed zijn ja maar als ze er geen maagpomp bij verkopen kom ik daar niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef Lexjuuuh het volgende:
TS verwend nest!!! ALDI heeft best goeie rotzooi !
De diepgevroren kip-filetjes zijn daar wel goed te eten (die in die witte zak).quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef Steffy het volgende:
[..]
Voor troep zal het best goed zijn ja maar als ze er geen maagpomp bij verkopen kom ik daar niet meer.![]()
Oh, joh, wat ben je zielig! En dan ook direct een voedselvergiftiging erbij... ja, nee, dan weet je het zeker, je gaat dood!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef Steffy het volgende:
[..]
ik had het niet zelf gekocht, dat was ook het probleem maar ik wist ook niet dat ik een voedselvergiftiging zou oplopen als ik iets van aldi zou eten. Dat mogen ze er dan wel even bij zetten vind ik.
![]()
Ik haal zelf altijd bij een echte supermarkt zodat wat ik koop ook goed is maar er wonen meer mensen in huis die wel eens wat anders doen.
Heb ik ook, prima om door de chicken tonight te knallenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef vosss het volgende:
[..]
De diepgevroren kip-filetjes zijn daar wel goed te eten (die in die witte zak).
Zeker prima ja. Maar ik had toch liever gehad dat onder mij of de Edah was gebleven zoals het eerst was, of dat het een AH was geworden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb ik ook, prima om door de chicken tonight te knallen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Natalie het volgende:
Je had zws gewoon 't verkeerde zakkie. Om daarom heel de Aldi voor pauperzaak uit te maken, lijkt me onnodig.
Nee gelukkig niet zeg, ik val al af zonder te bewegen dus daar begin ik niet aan.quote:
Deze hele post is te triest voor woorden, wat een kneus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:30 schreef Steffy het volgende:
[..]
![]()
Als ik bij iemand kom en ik weet dat ze alleen maar aldi frisdrank hebben dan vraag ik altijd al om wat anders. Die rioollimonade is niet weg te krijgen zeg. Ik heb ook een keer sinnasappelsap van de aldi gehad en had daarna de rest van de dag een gore na smaak van in mijn mond en je begint er nog van uit je bek te stinken ook. Echt vieze rommel en misschien dat 1 op 100 producten dat niet is, dat zijn dan waarschijnlijk ook geen etenswaren dan maar ik haal daar niks meer. Ik weet het echt zeker, het is allemaal rommel, het smaakt ranzig, het is allemaal vette suikerrijke rommel en het wordt gewoon verrot verkocht![]()
Die pinda's zijn best te eten:)quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ben pas voor de eerste keer bij een Aldi geweest, ik waande me direct in het Oostblok. Ik heb er maar een paar dingen gekocht om eens te proberen en ik was met een aantal zaken toch aangenaam verrast!
Mag ik jou aanraken?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:37 schreef metallicelmo het volgende:
Is er iemand die nog NOOIT van z'n leven in een Aldi is geweest? Of ben ik de enige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |