weet je dat ik dat ik dit vandaag serieus heb overwogen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:29 schreef Salsagrill het volgende:
Laat er dan meteen een piercing inzetten
te laat opgestaan, geen tijd om rustig te ontbijten... bord cornflakes leeg willen hebben in twee happen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:14 schreef jogy het volgende:
Hoe krijg je het in godensnaam voor elkaar om door je tong te bijten?.
Bijt dan ook rechtquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:35 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
weet je dat ik dat ik dit vandaag serieus heb overwogen?
helaas is de zijkant van de tong nu niet echt dé ideale plaats...
Ja dat doet TS nu ook... Iets met mompelen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:31 schreef samurijder het volgende:
*mompelt iets over een huisarts*
ja, stel je voor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:41 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Bijt dan ook recht
Dus als ik een clithood-piercing wil hoef ik jou al niet te bellen, dan komt ie in mijn schaamlip
the horror...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:44 schreef Qwea het volgende:
Duurde 3 wekenik heb 2 weken enkel vla kunnen eten
ja best wel, want andere mensen eten dan lekker een karbo ofzo, en jij zit al 1.5 week aan de vla die je neus uitkomt praktischquote:
nee, kon niet weg van werk... druk druk...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:02 schreef Qwea het volgende:
al langs de arts geweest TS?
hoe ziet je tong er verder uit? Ik zou er toch even na laten kijken als het nog steeds zo erg open ligtquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik kijk het nog 1 dag aan...
trouwens, als ik het had willen laten hechten, had ik het gisterenochtend moeten doen...
denk ik...
wat is het ergste wat er kan gebeuren, hoogstens een stukje wat geleidelijk aan loslaat en verdwijnt en daarna nog slechts een kleine imperfectie achterlaat...
I'll live...
verder ziet ie 'r wel goed uit...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoe ziet je tong er verder uit? Ik zou er toch even na laten kijken als het nog steeds zo erg open ligt
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Parkinson_XTC het volgende:
beetje oranje van de bolognese-saus
mijn "draadje" is nog steeds niet terugquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:20 schreef Overlast het volgende:
Zal best meevallen. Ik heb ook een keer ontzettend in mijn tong gebeten(We gingen pogo'en in een dronken bui. Kreeg een schouder tegen mijn onderkaak). Ik heb de hele avond bloed gespuugd. Zaten echt soort van happen uit mijn tong
Volgende dagen vette pijn, maar gewoon geheeld en nu zie je er nik meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |