Dat was sowieso al een probleem inderdaad, nog nergens gevonden.. Maar bij al dit advies wordt t toch wel duidelijk dat ik t nog beter lelijk en afgekrabt kan laten dan het piepschuim, dus ik ga dan waarschijnlijk inderdaad door met afkrabben en een structuurverfje. Het probleem dat we tot nu toe met afkrabben hebben gehad is dat er niet één maar meteen 3 lagen aan eerdere verf e.d. afkwam, waardoor het bijna onmogelijk wordt om het mooi te krabben. Bedankt voor alle tips i.i.g., ik ga even hard aan het overleggen met de huisgenootquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:37 schreef Whatashockr het volgende:
Als je het echt goedkoop wilt doen kun je het gewoon beter afsteken en er een dikke structuurverf op zetten of probeer anders zelf een structuur aan te brengen met spachtelputz ofzo met een blokkwast, ik zou echt niet aan die piepschuim zooi beginnen, ik betwijfel of het uberhaupt nog te verkrijgen is.
Mischien is verfafbijt een optie (word je wel knetterstoned van) of anders met een gasbrander voorzichtig afbranden maar dan zou ik wel zorgen dat alle het piepschuim verwijderd is...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat was sowieso al een probleem inderdaad, nog nergens gevonden.. Maar bij al dit advies wordt t toch wel duidelijk dat ik t nog beter lelijk en afgekrabt kan laten dan het piepschuim, dus ik ga dan waarschijnlijk inderdaad door met afkrabben en een structuurverfje. Het probleem dat we tot nu toe met afkrabben hebben gehad is dat er niet één maar meteen 3 lagen aan eerdere verf e.d. afkwam, waardoor het bijna onmogelijk wordt om het mooi te krabben. Bedankt voor alle tips i.i.g., ik ga even hard aan het overleggen met de huisgenoot
Piepschuim brand toch niet?? En gaat ook niet druipen.. Het lost compleet op in zwarte rookquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Tip, doe het niet. Stel je voor dat je brand krijgt (en dan is een klein brandje genoeg) dan zit je binnen een paar tellen met kokendheet plastic dat al brandend naar beneden komt druipen.
Mischien is dit wat? Heb ik zelf op zolder toegepast.
volgens mij druipt piepschuim wel, maar vlak daarna wordt het wel zwarte rookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Piepschuim brand toch niet?? En gaat ook niet druipen.. Het lost compleet op in zwarte rook
(die zeer waarschijnlijk wel giftig is)
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb als ondeugend klein jongetje wel piepschuim in brandjes gegooit
Maar ik kan me niet herinneren dat het gaat druipen...
Maar anyway, gezond is piepschuim sowieso niet als je brand in huis hebt
Piepschuim dat wordt gebruikt voor bouw doeleinde is meestal brandwerend.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Tip, doe het niet. Stel je voor dat je brand krijgt (en dan is een klein brandje genoeg) dan zit je binnen een paar tellen met kokendheet plastic dat al brandend naar beneden komt druipen.
Mischien is dit wat? Heb ik zelf op zolder toegepast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |