abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 27 september 1999 @ 23:53:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192263
Las ik toch op www.big-brother.nl dat je die lui gewoon VRAGEN kunt stellen zeg !
Da's effe mooi !

Mijn meel aan hun:

quote:

Naar aanleiding van m'n website www.fokzine.net heb ik een aantal vragen.

1 - Waarom worden de bewoners op de 1e avond dat ze de ghettoblaster mogen gebruiken voorgelogen over hoe laat het is ?
- "Wij willen de ghettoblaster graag van elf tot een..."
dagboekpersoon: "Dat komt goed uit. Dat is nu."
Echter, het was 10 uur en geen 11 uur.

2 - Waarom werd Rolf Wouters gevraagd tijdens de per ongeluk uitgezonden repetitie van afgelopen donderdag om het publiek 'disinformatie' te geven ?
Is dat geen slechte manier om de kijkers te behandelen ?
En waarom, als al bekend was wie eruit zou gaan, waren de telefoonlijnen nog open ?

3 - Ik snap dat je geen details over de contracten kunt geven, maar kun je uitleggen waarom jullie denken dat de contracten GEEN wurgcontracten zouden zijn ?

4 - Ik ga ervanuit dat jullie bekend zijn met m'n site (ik zie in de logs in ieder geval dat er regelmatig vanaf veronica.nl bij ons langsgesurft wordt). Wat is jullie reaktie op die site en zijn jullie blij met al die extra publiciteit of kan ik binnenkort een advocaat aan de deur verwachten (zou wel lame zijn gezien de vele andere BB pagina's) ?

5 - Waarom vallen de beelden de laatste paar dagen zo vaak weg (oftewel: wordt er niet uitgezonden ?) Heeft dat direkt met mijn site te maken, want daar lijkt het wel verdacht veel op ?

6 - Zou het mogelijk zijn om een lijst met alle dingen te krijgen die NIET zijn toegestaan in het huis. Dat is nu voor de kijker allemaal een beetje vaag namelijk.
Geen horloge, wel een klok bijvoorbeeld...

mvg,
Danny Roodbol http://www.fokzine.net/

's kijken of ik antwoord krijg

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_192264
go DANNY go DANNY go!
I'm back, big as life and twice as ugly!
  dinsdag 28 september 1999 @ 00:14:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192265
Antwoorden van V:

1 - Waarom worden de bewoners op de 1e avond dat ze de ghettoblaster mogen gebruiken voorgelogen over hoe laat het is ?
- "Wij willen de ghettoblaster graag van elf tot een..."
dagboekpersoon: "Dat komt goed uit. Dat is nu."
Echter, het was 10 uur en geen 11 uur.
Wij willen graag de boel oplichten en manipuleren, dit was een van onze, helaas mislukte, stunts..

2 - Waarom werd Rolf Wouters gevraagd tijdens de per ongeluk uitgezonden repetitie van afgelopen donderdag om het publiek 'disinformatie' te geven ?
Is dat geen slechte manier om de kijkers te behandelen ?
En waarom, als al bekend was wie eruit zou gaan, waren de telefoonlijnen nog open ?
Aangezien er bij veronica niet op kwaliteiten maar op Cupsize en/of knap hoofd wordt aangenomen, is er niemand die ook maar enig verstand heeft van computers. Hierdoor stonden de internet-streams terwijl onze patser 1ste klas dacht dat ze uitstonden. Helaas zijn wij zelf ook nog te idioot om een goede verklaring te vinden, dus lullen we maar een zwetsverhaal achteraan.. weten wij veel dat die kamera's nog steeds aan staan...

En over die telefoonlijn: Aan Rolf en Daphne zijn nieuwe cabrio's beloofd, dat geld komt dus uit al die uren waar mensen voor jan lul 99ct/m gebeld hebben met ons.. gewone geldklopperij.. (zie ook Veronica Live/CallTV)

3 - Ik snap dat je geen details over de contracten kunt geven, maar kun je uitleggen waarom jullie denken dat de contracten GEEN wurgcontracten zouden zijn ?
Helaas kunnen wij hierop geen commentaar geven, de contracten ZIJN wurgcontracten.

4 - Ik ga ervanuit dat jullie bekend zijn met m'n site (ik zie in de logs in ieder geval dat er regelmatig vanaf veronica.nl bij ons langsgesurft wordt). Wat is jullie reaktie op die site en zijn jullie blij met al die extra publiciteit of kan ik binnenkort een advocaat aan de deur verwachten (zou wel lame zijn gezien de vele andere BB pagina's) ?
Wij klagen alleen sites aan als het onze reputatie en/of geld kost. Aangezien jullie site in heel nederland bekend is, kunnen wij jullie niet aanklagen omdat we dan zelf in een kwaad daglicht gesteld zouden worden en dat kan natuurlijk niet. Wel zullen we binnenkort minder belangrijke sites aanklagen, gewoon om ze te treiteren..

5 - Waarom vallen de beelden de laatste paar dagen zo vaak weg (oftewel: wordt er niet uitgezonden ?) Heeft dat direkt met mijn site te maken, want daar lijkt het wel verdacht veel op ?
We willen graag zelfs alle primeurs houden en elke dag in een half uurtje TV aan de mensen brengen. De internetverbindingen zijn alleen bestemd voor alle saaie conversatie en/of tuinbeelden waar al jullie computernerds dagelijks van kunnen genieten..

6 - Zou het mogelijk zijn om een lijst met alle dingen te krijgen die NIET zijn toegestaan in het huis. Dat is nu voor de kijker allemaal een beetje vaag namelijk.
Geen horloge, wel een klok bijvoorbeeld...
We hebben geen lijst.. zo af en toe verzinnen we ter plekke een regel om de bewoners te jennen. Er zijn plannen in de maak om de bewoners maximaal 3 uur per dag slaap te gunnen. Dit om te kijken of er irritaties oplevert bij de mensen. Dit natuurlijk ten gunste van onze kijkcijfers.. Onze experiment met laboratorium-ratten is geslaagd, en we zijn positief over onze menselijke proefkonijnen..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192266
Go JayTaph, go JayTaph Go!

Ook zij verdient een pluimje qua comentaar!

dinsdag 28 september 1999 @ 00:20:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192267
*in broek kijk*

nee sorry, nog steeds een jongetje hoor...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192268
lol
pi_192269
Zijn we weer een gedesillusioneerde student armer...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 28 september 1999 @ 00:36:00 #8
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_192270
Hmm, ben ik echt de enige die denkt dat Martin er echt is uitgestemd?

quote:

Denk eventjes na: Martin had ongeveer 10.000 stemmen meer dan de persoon die als 2e kwam (Bart geloof ik) om 18:00. Dus was het om 17:00 al bekend wie er uit zou moeten, aangezien niemand binnen 1 uur ooit 10.000 stemmen krijgt... Eventjes nadenken en je kan dit zelf verzinnen

Paul

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxion (Datum 28 September 1999).]

I make love in theory and touch myself in practice
pi_192271
LOL in haar meest extreme vorm!
Domme Blondjes zijn niet Blond

dinsdag 28 september 1999 @ 01:12:00 #10
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_192272
Goeie vragen Danny
ben zee benieuwd of je er nog antwoord op krijgt en ik ben eigenlijk nog benieuwder of ze er in de tv uitzending aandacht aan zullen besteden.
pi_192273
vast niet SiGNe

Weet je waarom de tel.lijnen open blijven...het levert geld op weet je wel!!! euh oh ja!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192274
Ik hoop dat Big D wel reactie krijgt op zijn meel. Ik moet nog steeds wachten op antwoord. En ik had ze alleen maar gevraagd waarom er maar 4 ipv 24 streams te volgen zijn!
pi_192275
Stond er niet duidelijk vermeld dat uit alle vragen EEN vraag wordt uitgekozen die dan op donderdag in het programma wordt vermeld?

Ik denk dus dat ze een vraag uitkiezen als "Wat is het favoriete eten van Tara" of "In hoeveel minuten kwam Ruud klaar".

Iets wat de mensen die alleen de TV uitzendingen zien, ook kan boeien, want die hebben geen flauw benul van wat er op Inet gaande is...

Ik hoop wel dat je antwoord krijgt Danny, als ze van iemand de mail moeten beantwoorden is dat toch zeker die van jou!
(He misschien krijg je zelfs wel een aanbieding om bij V. te komen werken. Je weet in elk geval publiciteit te werven!)

Laat je het ons weten zodra je antwoord krijgt?

Weather

pi_192276
Dat is niet eerlijk Danny, ik was eerder...
I did NOT have sex with that women Sabine...

dinsdag 28 september 1999 @ 14:46:00 #15
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192277
HA HA HA....
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_192278
quote:
op 09-28-1999 om 12:29 AM schreef Barbarella het volgende:
Zijn we weer een gedesillusioneerde student armer...

Niet armer, wel gedesillusioneerd.... lamg leve de fotootjes..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')