abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47814634
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:15 schreef BttD het volgende:

[..]

Toen ook al hoor... natuurlijk
maar dat was een ander soort jeuk denk ik
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:17:45 #277
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47814686
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

maar dat was een ander soort jeuk denk ik
Beide denk ik wel

Maar volgens mij hebben jullie het over nog een derde soort jeuk... en dat heb ik niet gehad nee
Internetjosti!
pi_47814752
Ik begin het nu op m'n 25e ook wel een beetje beu te worden, maar heb er niet meer zo de pest in als drie jaar geleden.
Tap tap tap
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:21:11 #279
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47814844
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin het nu op m'n 25e ook wel een beetje beu te worden, maar heb er niet meer zo de pest in als drie jaar geleden.
Join the club

Ik moet zeggen.... Dit bevalt mij ook wel prima als ik zo om me heen kijk wat het soms allemaal met zich meebrengt. Zoals ik al vaker heb aangehaald heeft het leuke voordelen, maar als ik sommige stelletjes om me heen zie ben ik toch liever single eigenlijk
Internetjosti!
pi_47815246
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen (en ik vraag me wel af wat andere daar van denken en zo) dat (sorry m_schtoppel) niet graag een oudere man zou willen hebben met echt 0 relatie ervaring...
(of een jongere trouwens ook niet)

wat trouwens best lullig van me is want hoe komen die mensen dan aan die ervaring.... maja
Is het mischien zo dat je enkelt bang bent dat een "0" ervaren man zich klungelig en onhandig gaat voordoen?
Zoja, wat als een oudere "0" ervaren man nou gewoon wat mannelijker overkomt en volwassener
in de omgang is met jou? En vrij weinig van dat kungelige onzekere gedrag vertoont.
Zou je gevoelsmatig dan wel een evt. (neuk)relatie een kans geven?
Of is het idee alleen al dat hij 0 ervaring heeft genoeg om jou een .. te bezorgen ("domper" geldt niet voor
vrouwen toch?)
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47815516
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:29 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

Is het mischien zo dat je enkelt bang bent dat een "0" ervaren man zich klungelig en onhandig gaat voordoen?
Zoja, wat als een oudere "0" ervaren man nou gewoon wat mannelijker overkomt en volwassener
in de omgang is met jou? En vrij weinig van dat kungelige onzekere gedrag vertoont.
Zou je gevoelsmatig dan wel een evt. (neuk)relatie een kans geven?
Of is het idee alleen al dat hij 0 ervaring heeft genoeg om jou een .. te bezorgen ("domper" geldt niet voor
vrouwen toch?)
waarom denkt iedereen dat het gaat om sex? (of ik moet sommige posts echt heel slecht begrijpen)
daar staat het gewoon los van...
ik wil iemand die weet hoe een relatie "werkt"
ik wil er niet de energie in moeten stoppen om bepaalde hobbels te overwinnen die je waarschijnlijk niet hoeft te overwinnen met iemand die er al wat ervaring in heeft
en als iemand mij door leugens kan laten geloven dat het niet zo is zal ik er idd waarschijnlijk intrappen ookal is dat zijn of haar eerste relatie

en zoals ik al zei is het voor 90% een gevoelsmatige reactie van me
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47815623
Ik ken iemand die al wel een keer of vier een paar jaar heeft samengewoond, en die is nog steeds net zo hyper-onzeker, hysterisch en jaloers als tijdens haar eerste relatie
pi_47815700
Oh, en ik ken ook een man die in zijn derde huwelijk net zo hard structureel vreemdging als tijdens de eerste twee
pi_47815724
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef thaleia het volgende:
Oh, en ik ken ook een man die in zijn derde huwelijk net zo hard structureel vreemdging als tijdens de eerste twee
Nou ja, daarvan valt natuurlijk te beargumenteren dat hij weet hoe een relatie voor hem "werkt" .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_47815755
ik snap ook wel dat een voorgaande relatie geen garantie is voor meer stabiliteit.... maar vaak is het zo wel
en al die uitzonderingen kom ik dan vanzelf wel tegen dus die hoef je niet meer op te noemen hoor
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:42:16 #286
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47815796
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef liefie_ het volgende:

[..]

waarom denkt iedereen dat het gaat om sex? (of ik moet sommige posts echt heel slecht begrijpen)
ik wil er niet de energie in moeten stoppen om bepaalde hobbels te overwinnen die je waarschijnlijk niet hoeft te overwinnen met iemand die er al wat ervaring in heeft
en als iemand mij door leugens kan laten geloven dat het niet zo is zal ik er idd waarschijnlijk intrappen ookal is dat zijn of haar eerste relatie

Ik vind het gek dat je relatieperikelen koppelt aan relatie-ervaring. Uit je reactie komt ook enige frustratie naar boven, kennelijk over leugens. Ikzelf ben bijvoorbeeld een behoorlijk waarheidsgetrouw type. Het zal wel niet spannend klinken of bijzonder, maar ik vind eerlijk zijn en de waarheid vertellen eigenlijk heel belangrijk. Ik zou zoiets in een relatie ook doen dat weet ik 100% zeker. Een gezonde portie wantrouwen is altijd op zijn plaats, maar ik proef bij meer dames die ik spreek enige verbitterdheid over stukgelopen relaties. Is ook logisch, maar ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat veel relatie ervaring automatisch gelijk staat aan 'je weet wat er gaande is en dus ben je niet zoals die lui die nog nooit een relatie hebben gehad'.

Sorry als het wat warrig over komt 't is al laat ...
Internetjosti!
pi_47815910
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef BttD het volgende:
Iemand zonder relatie-ervaring mist de training in gladde praatjes en omdat ze zelf ook wel weten dat ze hopeloos door de mand vallen als ze wat proberen zijn ze betrouwbaarder? Of begrijp ik je nu verkeerd? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_47815927
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef thaleia het volgende:
Je wilt dus zeggen dat mensen niet meteen de ware vinden, en dat ze niet eeuwig verliefd dansen in de regen?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_47815971
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik vind het gek dat je relatieperikelen koppelt aan relatie-ervaring. Uit je reactie komt ook enige frustratie naar boven, kennelijk over leugens. Ikzelf ben bijvoorbeeld een behoorlijk waarheidsgetrouw type. Het zal wel niet spannend klinken of bijzonder, maar ik vind eerlijk zijn en de waarheid vertellen eigenlijk heel belangrijk. Ik zou zoiets in een relatie ook doen dat weet ik 100% zeker. Een gezonde portie wantrouwen is altijd op zijn plaats, maar ik proef bij meer dames die ik spreek enige verbitterdheid over stukgelopen relaties. Is ook logisch, maar ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat veel relatie ervaring automatisch gelijk staat aan 'je weet wat er gaande is en dus ben je niet zoals die lui die nog nooit een relatie hebben gehad'.

ik weet niet waar jij frustratie over leugens ziet maar toch...
en ik ben niet verbitterd over stukgelopen relaties maar ik heb een keer een "verkering" gehad met iemand die een jaartje jonger was en ook nog nooit "echt" een vriendinnetje gehad...
ik merkte gewoon een boel verschil (hij had in mijn ogen geen realistisch beeld van een relatie) en daarom zeg ik nu (en ik benadruk nog maar een keer want daar word nogal overheen gelezen vind ik PUUR GEVOELSMATIG) liever iemand met al iets van ervaring
pi_47816049
Nou ik volg je wel Bttd en ik ben het ook wel met je eens. Voor mij zijn er een heleboel criteria waar ik eerder op afga dan de mate van 'relatie-ervaring'.

Of althans ik denk dat ik je volg, tis al laat en ik zit hier alsmaar te forummen omdat ik geen inspiratie heb voor datgene waarvan ik had beloofd dat ik het vanmiddag, of anders uiterlijk vanavond, op zou sturen
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:49:25 #291
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47816054
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Iemand zonder relatie-ervaring mist de training in gladde praatjes en omdat ze zelf ook wel weten dat ze hopeloos door de mand vallen als ze wat proberen zijn ze betrouwbaarder? Of begrijp ik je nu verkeerd? .
Nee dat bedoelde ik absoluut niet

Ik bedoel dat iemand die veel relatie ervaring heeft niet perse een betere partner hoeft te zijn dan iemand zonder relatie ervaring. Naturulijk zal diegene met ervaring wel meer weten van dingen die je tegen kunt komen, maar wil dat ook zeggen dat je dan gelukkiger bent met zo iemand? In het slechtste geval weet zo iemand juist veel beter wat hij/zij moet doen om leugens e.d. te verbergen... Om maar wat te noemen...

Maar ja ik had dan ook altijd een beetje een ideaalbeeld van een relatie . Het 'romantische' beeld van een relatie is bij mij inmiddels ook verdwenen.
Internetjosti!
pi_47816085
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:49 schreef thaleia het volgende:
Nou ik volg je wel Bttd en ik ben het ook wel met je eens. Voor mij zijn er een heleboel criteria waar ik eerder op afga dan de mate van 'relatie-ervaring'.

Of althans ik denk dat ik je volg, tis al laat en ik zit hier alsmaar te forummen omdat ik geen inspiratie heb voor datgene waarvan ik had beloofd dat ik het vanmiddag, of anders uiterlijk vanavond, op zou sturen
ik zeg ook niet dat het het eerste is waar ik op af ga!
alleen als ik de keuze heb ga ik gevoelsmatig af op iemand met meer ervaring

komt t nu eindelijk over?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:52:35 #293
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47816141
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:50 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het het eerste is waar ik op af ga!
alleen als ik de keuze heb ga ik gevoelsmatig af op iemand met meer ervaring

komt t nu eindelijk over?
Het was dan ook geen aan jou persoon gerichte opmerking
Internetjosti!
pi_47816310
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef BttD het volgende:

[..]

Het was dan ook geen aan jou persoon gerichte opmerking
nee maar ik word wel telkens gequote en verkeerd begrepen voor mijn gevoel

maja als het maar goed is voor de discussie
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:59:01 #295
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47816355
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nee maar ik word wel telkens gequote en verkeerd begrepen voor mijn gevoel

maja als het maar goed is voor de discussie
Joah

Oh, ik heb ook nog wel genoeg discussiemateriaal . En dan bedoel ik niet het geblaat van een aantal maanden terug Dat was echt niet gaaf
Internetjosti!
pi_47816455
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nee, het ging me niet enkelt om "bed-ervaring", sorry als het zo overkwam.
Geef es wat vorbeelden van evt. hobbels waar je tegenop ziet met een onervaren man?
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47816583
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

nee, het ging me niet enkelt om "bed-ervaring", sorry als het zo overkwam.
Geef es wat vorbeelden van evt. hobbels waar je tegenop ziet met een onervaren man?
dat ze denken dat het realistisch is om 24 uur per dag op elkaars lip te zitten...dat ze denken dat "het dit keer echt serieus is en we gaan nooooooit meer uit elkaar" (en oke dat denkt iedereen die net verliefd is... maar hoe vaker je het tegendeel ervaart hoe minder naief je er in bent)
bij elke ruzie denken dat het nu echt over is en helemaal overstuur zijn en daardoor ook dingen als meningsverschillen moeilijk kunnen handelen dat soort dingetjes
pi_47817101
Volgens mij moet je gewoon op wat zelfverzekerder en onafhankelijker types gaan vallen

Het gedrag dat jij beschrijft lijkt me nl eerder typisch voor een onzeker jong iemand, en toevallig is dat ook wel de fase waarin je vaak je eerste relatie hebt, dus er is wel overlap.....maar wie een beetje stevig in zijn schoenen staat vertoont het door jou beschreven gedrag niet ook al is het zijn eerste relatie en ook al is ie pas achttien.
pi_47817179
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:32 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij moet je gewoon op wat zelfverzekerder en onafhankelijker types gaan vallen

Het gedrag dat jij beschrijft lijkt me nl eerder typisch voor een onzeker jong iemand, en toevallig is dat ook wel de fase waarin je vaak je eerste relatie hebt, dus er is wel overlap.....maar wie een beetje stevig in zijn schoenen staat vertoont het door jou beschreven gedrag niet ook al is het zijn eerste relatie en ook al is ie pas achttien.
wederom raad ik je aan mn eerdere posts eens te lezen

want daarin beschrijf ik al dat ik graag zo'n type heb
pi_47819222
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef CherryLips het volgende:
CL is lief als ze wanhopig is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')