Beide denk ik welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
maar dat was een ander soort jeuk denk ik
Join the clubquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin het nu op m'n 25e ook wel een beetje beu te worden, maar heb er niet meer zo de pest in als drie jaar geleden.
Is het mischien zo dat je enkelt bang bent dat een "0" ervaren man zich klungelig en onhandig gaat voordoen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen (en ik vraag me wel af wat andere daar van denken en zo) dat (sorry m_schtoppel) niet graag een oudere man zou willen hebben met echt 0 relatie ervaring...
(of een jongere trouwens ook niet)
wat trouwens best lullig van me is want hoe komen die mensen dan aan die ervaring.... maja
waarom denkt iedereen dat het gaat om sex? (of ik moet sommige posts echt heel slecht begrijpen)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:29 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Is het mischien zo dat je enkelt bang bent dat een "0" ervaren man zich klungelig en onhandig gaat voordoen?
Zoja, wat als een oudere "0" ervaren man nou gewoon wat mannelijker overkomt en volwassener
in de omgang is met jou? En vrij weinig van dat kungelige onzekere gedrag vertoont.
Zou je gevoelsmatig dan wel een evt. (neuk)relatie een kans geven?
Of is het idee alleen al dat hij 0 ervaring heeft genoeg om jou een .. te bezorgen ("domper" geldt niet voor
vrouwen toch?)
Nou ja, daarvan valt natuurlijk te beargumenteren dat hij weet hoe een relatie voor hem "werkt"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef thaleia het volgende:
Oh, en ik ken ook een man die in zijn derde huwelijk net zo hard structureel vreemdging als tijdens de eerste twee
Ik vind het gek dat je relatieperikelen koppelt aan relatie-ervaring. Uit je reactie komt ook enige frustratie naar boven, kennelijk over leugens. Ikzelf ben bijvoorbeeld een behoorlijk waarheidsgetrouw type. Het zal wel niet spannend klinken of bijzonder, maar ik vind eerlijk zijn en de waarheid vertellen eigenlijk heel belangrijk. Ik zou zoiets in een relatie ook doen dat weet ik 100% zeker. Een gezonde portie wantrouwen is altijd op zijn plaats, maar ik proef bij meer dames die ik spreek enige verbitterdheid over stukgelopen relaties. Is ook logisch, maar ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat veel relatie ervaring automatisch gelijk staat aan 'je weet wat er gaande is en dus ben je niet zoals die lui die nog nooit een relatie hebben gehad'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat het gaat om sex? (of ik moet sommige posts echt heel slecht begrijpen)
daar staat het gewoon los van...
ik wil iemand die weet hoe een relatie "werkt"
ik wil er niet de energie in moeten stoppen om bepaalde hobbels te overwinnen die je waarschijnlijk niet hoeft te overwinnen met iemand die er al wat ervaring in heeft
en als iemand mij door leugens kan laten geloven dat het niet zo is zal ik er idd waarschijnlijk intrappen ookal is dat zijn of haar eerste relatie
en zoals ik al zei is het voor 90% een gevoelsmatige reactie van me
Iemand zonder relatie-ervaring mist de training in gladde praatjes en omdat ze zelf ook wel weten dat ze hopeloos door de mand vallen als ze wat proberen zijn ze betrouwbaarder? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef BttD het volgende:
Sorry als het wat warrig over komt 't is al laat ...![]()
Je wilt dus zeggen dat mensen niet meteen de ware vinden, en dat ze niet eeuwig verliefd dansen in de regen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef thaleia het volgende:
Oh, en ik ken ook een man die in zijn derde huwelijk net zo hard structureel vreemdging als tijdens de eerste twee
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je relatieperikelen koppelt aan relatie-ervaring. Uit je reactie komt ook enige frustratie naar boven, kennelijk over leugens. Ikzelf ben bijvoorbeeld een behoorlijk waarheidsgetrouw type. Het zal wel niet spannend klinken of bijzonder, maar ik vind eerlijk zijn en de waarheid vertellen eigenlijk heel belangrijk. Ik zou zoiets in een relatie ook doen dat weet ik 100% zeker. Een gezonde portie wantrouwen is altijd op zijn plaats, maar ik proef bij meer dames die ik spreek enige verbitterdheid over stukgelopen relaties. Is ook logisch, maar ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat veel relatie ervaring automatisch gelijk staat aan 'je weet wat er gaande is en dus ben je niet zoals die lui die nog nooit een relatie hebben gehad'.
Sorry als het wat warrig over komt 't is al laat ...![]()
Nee dat bedoelde ik absoluut nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iemand zonder relatie-ervaring mist de training in gladde praatjes en omdat ze zelf ook wel weten dat ze hopeloos door de mand vallen als ze wat proberen zijn ze betrouwbaarder? Of begrijp ik je nu verkeerd?.
ik zeg ook niet dat het het eerste is waar ik op af ga!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:49 schreef thaleia het volgende:
Nou ik volg je wel Bttd en ik ben het ook wel met je eens. Voor mij zijn er een heleboel criteria waar ik eerder op afga dan de mate van 'relatie-ervaring'.
Of althans ik denk dat ik je volg, tis al laat en ik zit hier alsmaar te forummen omdat ik geen inspiratie heb voor datgene waarvan ik had beloofd dat ik het vanmiddag, of anders uiterlijk vanavond, op zou sturen![]()
Het was dan ook geen aan jou persoon gerichte opmerkingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het het eerste is waar ik op af ga!
alleen als ik de keuze heb ga ik gevoelsmatig af op iemand met meer ervaring
komt t nu eindelijk over?
nee maar ik word wel telkens gequote en verkeerd begrepen voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef BttD het volgende:
[..]
Het was dan ook geen aan jou persoon gerichte opmerking
Joahquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar ik word wel telkens gequote en verkeerd begrepen voor mijn gevoel
maja als het maar goed is voor de discussie
nee, het ging me niet enkelt om "bed-ervaring", sorry als het zo overkwam.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat het gaat om sex? (of ik moet sommige posts echt heel slecht begrijpen)
daar staat het gewoon los van...
ik wil iemand die weet hoe een relatie "werkt"
ik wil er niet de energie in moeten stoppen om bepaalde hobbels te overwinnen die je waarschijnlijk niet hoeft te overwinnen met iemand die er al wat ervaring in heeft
en als iemand mij door leugens kan laten geloven dat het niet zo is zal ik er idd waarschijnlijk intrappen ookal is dat zijn of haar eerste relatie
en zoals ik al zei is het voor 90% een gevoelsmatige reactie van me
dat ze denken dat het realistisch is om 24 uur per dag op elkaars lip te zitten...dat ze denken dat "het dit keer echt serieus is en we gaan nooooooit meer uit elkaar" (en oke dat denkt iedereen die net verliefd is... maar hoe vaker je het tegendeel ervaart hoe minder naief je er in bent)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
nee, het ging me niet enkelt om "bed-ervaring", sorry als het zo overkwam.
Geef es wat vorbeelden van evt. hobbels waar je tegenop ziet met een onervaren man?
wederom raad ik je aan mn eerdere posts eens te lezenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:32 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij moet je gewoon op wat zelfverzekerder en onafhankelijker types gaan vallen
Het gedrag dat jij beschrijft lijkt me nl eerder typisch voor een onzeker jong iemand, en toevallig is dat ook wel de fase waarin je vaak je eerste relatie hebt, dus er is wel overlap.....maar wie een beetje stevig in zijn schoenen staat vertoont het door jou beschreven gedrag niet ook al is het zijn eerste relatie en ook al is ie pas achttien.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin het nu op m'n 25e ook wel een beetje beu te worden, maar heb er niet meer zo de pest in als drie jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |