Uiteraard begrijp ik dat, nu snap je misschien ook waarom ik een gefingeerd verleden zal verzinnen op dat gebied, mocht ik ooit aan een relatie komen. Gelukkig kan ik erg goed liegen, is ook niet zo moeilijk als je dicht bij de waarheid blijft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen (en ik vraag me wel af wat andere daar van denken en zo) dat (sorry m_schtoppel) niet graag een oudere man zou willen hebben met echt 0 relatie ervaring...
(of een jongere trouwens ook niet)
wat trouwens best lullig van me is want hoe komen die mensen dan aan die ervaring.... maja
Ik bedoelde meer dat je aan de man zou komen en dus geen 'recht' meer had om in dit topic te posten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef n8 het volgende:
ik geef mezelf ff een ban voor 2 dagen op dit topiclijkt me gezond voor jullie en voor mezelf
![]()
omdat ik denk dat het dan eerder mis gaat....quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet willen? Ben je bang dat hij misstoot?
Wat zou er eerder misgaan? De relatie? En waarom dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ik denk dat het dan eerder mis gaat....
(en het is geen vast staande regel of zo maar ik zou er wel meer twijfels bij hebben dan waneer deze persoon al iets van relatie ervaring heeft gehad)
ik zat net te twijfelen of ik je dat aan zou raden of nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Uiteraard begrijp ik dat, nu snap je misschien ook waarom ik een gefingeerd verleden zal verzinnen op dat gebied, mocht ik ooit aan een relatie komen. Gelukkig kan ik erg goed liegen, is ook niet zo moeilijk als je dicht bij de waarheid blijft.
de relatie jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat zou er eerder misgaan? De relatie? En waarom dan?
Ik hoor je uit Liefie, dat merk je wel.
Ik snap geen zak van je reactie. Maar dat maakt ook niet uit. Het is enkel gevoelsmatig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de relatie ja
omdat ik denk dat er dan een bepaald verschil is en omdat ik lastig ben
(ik moet eerlijk zeggen dat ik in dit hele topic vooral gevoelsmatig reageer hoor dus de helft kan ik niet eens echt beargumenteren maja)
ja ik weet ook geen passend woordquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van je reactie. Maar dat maakt ook niet uit. Het is enkel gevoelsmatig.![]()
twijfelen nog wel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zat net te twijfelen of ik je dat aan zou raden of niet
omdat ik eigenlijk vrij fel tegen liegen ben maja het is wel een logisch iets voor jou in deze situatie
ja daarom twijfelde ik er juist aanquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
twijfelen nog wel!
en stel nou dat het een stevige relatie wordt met toekomst-potentie. Hoe langer die duurt, hoe groter de kans dat de aap uit de mouw komt - monneer blijkt ineens gelogen te hebben. Is dat wel gezond voor je relatie dan?
dat noemen ze ook wel een stopwoordjequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
wie is toch die maja die steeds in je posts genoemd wordt?
daarom zei ik ook al het is geen regel die ik voor mezelf heb maar gevoelsmatig zeg ik nee als je aan me zou vragen goh zou je een oudere vriend(ing) willen zonder enige relatie ervaring?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:20 schreef thaleia het volgende:
liefie, mijn zusje ontmoette een man van 29, die nu alweer zes jaar haar vriend is, en die had op dat moment nog geen enkele relatie-ervaring. Bij het uitgaan weleens met een meisje gezoend, dat was alles. Zijzelf kwam uit een relatie van ruim vijf jaar. Als zij had gedacht: "iemand van die leeftijd met nog geen enkele relatie-ervaring hoef ik niet" was ze heel wat misgelopen.
Och die komen wel aan ervaringen alleen niet met jouquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:
wat trouwens best lullig van me is want hoe komen die mensen dan aan die ervaring.... maja
ja dat snap ik maar als iedereen zo denktquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:06 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Och die komen wel aan ervaringen alleen niet met jou
Zou het te maken hebben met dat een vrouw graag een wat grotere, rijpere en ervarenere man zoekt en een man vaak een wat jongere en kleinere vriendin?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef liefie_ het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen (en ik vraag me wel af wat andere daar van denken en zo) dat (sorry m_schtoppel) niet graag een oudere man zou willen hebben met echt 0 relatie ervaring...
(of een jongere trouwens ook niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |