Alienware Topper ATM.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:27 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar laptop graka's zijn vaak efficiënter en kunnen daardoor af met minder koeling. Daarnaast is er vaak ook veel beter nagedacht over de koeltechniek in een laptop.
Feit blijft dat je voor 2000 euro een razendsnelle gaming notebook hebt, terwijl je voor een vergelijkbare pc zo'n 1500 euro zelfbouw kwijt zou zijn. Dat is echt peanuts.
Dat is een vanaf prijs. Ze hebben er ook een van 5000 dollar. Bovendien is 1500 dollar ook bijna 2000 euro, toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar, een desktop sleep je niet zo makkelijk mee hè?
Lijkt me duidelijk waarom men voor een laptop kiest en niet voor een Desktop.
Bovendien, is de beste Gaming laptop van Alienware, op dit moment 1500 dollar.
Ja, ja.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:29 schreef Lightning_NL het volgende:
Maarruh... Ja... Dit gaat eigenlijk nergens meer over. Ik vroeg gewoon of die laptop voor 1199,- wel een leuke deal zou zijn en of je er lekker op kunt gamen.
Als ik game hoef ik geen supergroot scherm met de hoogste resolutie en 7.1 surround sound met de highest settings en een veel te hoge framerate. Dat boeit me allemaal geen flikkerHet gaat mij gewoon om de gameplay. Graphics e.d. heeft weinig met gaming te maken volgens mij. Gameplay draait het vooral om, voor mij dan. Helaas lijkt het net alsof de laatste tijd, en vooral de huidige 'jeugd' games veeeeeel te veel beoordelen op graphics.
Bijna andersom, 1500 dollar is zeg maar 1,124.73 EURquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:31 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Dat is een vanaf prijs. Ze hebben er ook een van 5000 dollar. Bovendien is 1500 dollar ook bijna 2000 euro, toch?
Andersom.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:31 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Dat is een vanaf prijs. Ze hebben er ook een van 5000 dollar. Bovendien is 1500 dollar ook bijna 2000 euro, toch?
Precies! Daarom is die laptop uitstekend. Vooral qua prijs.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:29 schreef Lightning_NL het volgende:
Maarruh... Ja... Dit gaat eigenlijk nergens meer over. Ik vroeg gewoon of die laptop voor 1199,- wel een leuke deal zou zijn en of je er lekker op kunt gamen.
Als ik game hoef ik geen supergroot scherm met de hoogste resolutie en 7.1 surround sound met de highest settings en een veel te hoge framerate. Dat boeit me allemaal geen flikkerHet gaat mij gewoon om de gameplay. Graphics e.d. heeft weinig met gaming te maken volgens mij. Gameplay draait het vooral om, voor mij dan. Helaas lijkt het net alsof de laatste tijd, en vooral de huidige 'jeugd' games veeeeeel te veel beoordelen op graphics.
500 euro peanuts? Doe mij een handje peanuts dan. Je hebt het over een 3e deel van je zelfbouw PC extra. En wat ben je kwijt aan een laptop die vergelijkbaar is met een Desktop systeem van 2500 euro?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:27 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar laptop graka's zijn vaak efficiënter en kunnen daardoor af met minder koeling. Daarnaast is er vaak ook veel beter nagedacht over de koeltechniek in een laptop.
Feit blijft dat je voor 2000 euro een razendsnelle gaming notebook hebt, terwijl je voor een vergelijkbare pc zo'n 1500 euro zelfbouw kwijt zou zijn. Dat is echt peanuts.
owja en ik doelde op jou.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:31 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Als je een pc koopt, vooral om er op te gamen, ga ik er inderdaad vanuit dat je een prutserige kut nerd bent die alles op de hoogste specs wil spelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:30 schreef Apekoek het volgende:
waarom zou je inderdaad op de aller hoogste specs een spelletje willen spelen? om een beetje van een spelletje te kunnen genieten is dat toch niet nodig? ja misschien puisterige kut nerds die geen andere hobby hebben, get a life.
Jij mag wel persoonlijk worden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:37 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Als je een pc koopt, vooral om er op te gamen, ga ik er inderdaad vanuit dat je een prutserige kut nerd bent die alles op de hoogste specs wil spelen.
Dat kun je niet kopen, voor 2500 euro heb je een quadcore desktop van apple. En 500 euro is peanuts, normale consumenten boeit het echt niet zo heel veel wat zo'n aanschaf kost. Ze willen een goede laptop en hebben het geld daarvoor. Er zijn ook nog studenten zoals TS waarschijnlijk die echt een goede prijs/prestatie verhouding zoeken, maar die lui zijn schaars.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:33 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
500 euro peanuts? Doe mij een handje peanuts dan. Je hebt het over een 3e deel van je zelfbouw PC extra. En wat ben je kwijt aan een laptop die vergelijkbaar is met een Desktop systeem van 2500 euro?
Ik quote alleen iemand die persoonlijk is geworden. Wat mijn avatar en mijn signature er mee te maken hebben weet ik niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:39 schreef Draganta het volgende:
[..]
Jij mag wel persoonlijk worden?
Wat moeten wij niet zeggen van je "supermooie" avatar en je superintelligente signature
Zeg maar even snel wat je wilt zeggen ik voel een slotje komen ...
Niks, is alleen super irritantquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:46 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Ik quote alleen iemand die persoonlijk is geworden. Wat mijn avatar en mijn signature er mee te maken hebben weet ik niet.
Met een 8800 GTX en vergelijkbare componenten, zoals veel en snel geheugen, een flink scherm erbij enz. kom ik daar nog wel bovenuit ook denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:45 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Dat kun je niet kopen, voor 2500 euro heb je een quadcore desktop van apple. En 500 euro is peanuts, normale consumenten boeit het echt niet zo heel veel wat zo'n aanschaf kost. Ze willen een goede laptop en hebben het geld daarvoor. Er zijn ook nog studenten zoals TS waarschijnlijk die echt een goede prijs/prestatie verhouding zoeken, maar die lui zijn schaars.
Je hoeft het niet te lezen hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:49 schreef Draganta het volgende:
[..]
Niks, is alleen super irritant![]()
en volgens mij noemde jij iemand toch kut nerd...
Ik ben geen student, maar ik zal altijd een goede prijs/prestatie verhouding zoeken. Simpelweg omdat ik het anders zonde van m'n geld vind. Sure, ik zou zo'n Alienware laptop kunnen kopen voor $2500, maar dat vind ik dan zonde van m'n geldquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:45 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Dat kun je niet kopen, voor 2500 euro heb je een quadcore desktop van apple. En 500 euro is peanuts, normale consumenten boeit het echt niet zo heel veel wat zo'n aanschaf kost. Ze willen een goede laptop en hebben het geld daarvoor. Er zijn ook nog studenten zoals TS waarschijnlijk die echt een goede prijs/prestatie verhouding zoeken, maar die lui zijn schaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |