Mij lijkt het wel handig om een laptop te hebben waarmee je kunt gamen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef Dungeonmaster het volgende:
Als je lekker wil kunnen gamen en fatsoenlijk wil kunnen video bewerken, moet je geen laptop kopen en zeker niet deze.
Ik ben vaak ergens anders en een desktop is daarom geen optie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef Dungeonmaster het volgende:
Als je lekker wil kunnen gamen en fatsoenlijk wil kunnen video bewerken, moet je geen laptop kopen en zeker niet deze.
Ligt eraan welke games. DX10 only games die dit jaar uit gaan komen zijn er al niet meer op te draaien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef Dungeonmaster het volgende:
Dus jij gaat ergens anders heen om te gamen? LAN-party?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:29 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben vaak ergens anders en een desktop is daarom geen optie.
De 7700 mobility verschilt helemaal niet zoveel van de 7600 of de X1600 hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Yep, heeftie. Ja, Intel heeft ook wel iets m'n voorkeur, maar probeer maar eens een Intel laptop voor deze prijs met een GeForce go 7700 te vinden. Ik heb me de afgelopen dagen rotgezocht maar niks gevonden, ik blijf toch bij deze Targa uitkomen. Ik hoop alleen dat ie een QWERTY toetsenbord heeft. Op alle plaatjes die ik tot nu toe heb gezien was het QWERTZ. Dan hoef ik 'm niet
Nee, m'n werk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:33 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Dus jij gaat ergens anders heen om te gamen? LAN-party?
http://nl.notebookcheck.com/NVIDIA-GeForce-Go-7700.2778.0.htmlquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:34 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
De 7700 mobility verschilt helemaal niet zoveel van de 7600 of de X1600 hoor.
De 7600 GT is zelfs sneller.
Nee, ik ben vaak ergens anders voor m'n werk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:35 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Gamen op je werk? Dat wil ik ook wel.
We hebben thuis een Externe HD van Targa, die dus duidelijk goed werkt, een laptop van targa die uitstekend werkt, en een Medion Desktop PC die ook uitstekend draait...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:37 schreef ElectricEye het volgende:
Gamen op een laptop?
Dat wordt helemaal niks.
Ik hik ook ernstig tegen het merk Targa aan. Dat is net als Medion zo'n assembler van 'gekenepen' hardware. Maar goed, aan een laptop doe je niet zoveel, maar Targa en Medion desktops zijn echt niet te doen. Zodra je ook maar iets aan de configuratie veranderd omdat je na enige tijd toch iets meer wilt, vergeet het maar rustig. Het ene conflict na het andere. Na een week zit je met een totaal opnieuw geïnstallerd en herassembled ding met allemaal nieuwe hardware en software.
Ik ben blij dat ik die dingen nooit heb gekocht, ik ben bij kennissen al vaak genoeg met die meuk geconfronteerd. Of ik even kan helpen, de pc doet het niet meer.
Je hebt het over hotels? Werken in het buitenland?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nee, ik ben vaak ergens anders voor m'n werk.
Ik heb van zowel Medion als Targa dekstops (voor laptops is dat lastiger) eens de componenten (voor zover mogelijk en anders bij benadering of met gelijkwaardige alternatieven) opgezocht op een webshop. Je zal je verbazen wat voor goedkope meuk er vaak in gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:42 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
We hebben thuis een Externe HD van Targa, die dus duidelijk goed werkt, een laptop van targa die uitstekend werkt, en een Medion Desktop PC die ook uitstekend draait...
Onder andere ja.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:45 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Je hebt het over hotels? Werken in het buitenland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |