abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57078957
Ik denk dat Ajax hem wel wil, scheelt een hoop miskopen.
That's all folks!
pi_57079722
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn rol lijkt uitgespeeld bij Feyenoord
Bron?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57079789
Misschien dat een mailtje naar pbo feyenoord.nl of cwo feyenoord.nl wonderen doet maar die bron is er natuurlijk niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57083704
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aan de persberichten/geruchten te zien niet zoveel
Die Braziliaanse keeper misschien?
pi_57083892
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:41 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die Braziliaanse keeper misschien?
Zou zomaar kunnen maar hij is natuurlijk gewoon in Nederland gescout
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57084139
Zou het hierom zijn :´)

Ga weg man. Hij had de beschikking over topselecties met topaanvallers voordat hij ze een voor een de deur uit werkten en aan kwam zetten met Lurling, De Nooijer en noem al die kneuzen maar op. Het verval is onder hem keihard ingezet.

En er was geen goed voetbal. Alleen maar toevalsvoetbal hopende op een vrije trap van Pierre of een bevlieging van Ono of Kalou.

Progressie. Ik krijg nog nachtmerries van dat woord.

BvM is een prutser. En niet te vertrouwen. Vraag maar aan Bosvelt.
pi_57085244
Oud nieuws Diego
  zaterdag 10 mei 2008 @ 15:16:27 #133
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58594437
quote:
Steef
02 Aug 2006, 07:01 AM
Except for his free-kicks, this guy stinks. Slow, clumsy at defending, no speed, no tactical knowledge, moves forward at all the wrong times.

He'll be a certain flop at Portsmouth.
quote:
I do scouting in South America. And Vargas was offered to us about a year ago, so I checked him out for a few games.

-----Original Message-----
From: M.C. Wotte [mailto:mwo@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 3:00 AM
To: sap@feyenoord.nl
Subject: Vargas en zavagno

peruaanse linksback en linksback van estudiantes, bekend ? Gr. Mark

--
Sent from my Treo

From: Steven Aptroot [mailto:sap@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 6:50 AM
To: 'M.C. Wotte'
Subject: RE: Vargas en zavagno

Mark,

Vargas heeft een fantastische vrije trap, maar is traag en verdedigt slordig en total niet scherp. Zal zo nog even de tweede helft van de wedstrijd tegen Velez bekijken van zondag jl., maar vooralsnog heeft hij -in wedstrijden tegen Boca en de eerste helft tegen Velez- niet genoeg indruk op mij gemaakt.

Zavagno is reserve in Estudiantes en speelt nooit. Kan ik dus weinig over zeggen. Krupoviesa is daar eerste man en die hoop ik zsm eens te kunnen bekijken.

Reasco weer fantastisch gisteren tegen River Plate als rechtsback - blijft maar opkomen a la Trabelsi en zoekt de verdediging op en gaf ook nog eens een briljante voorzet bij de 2-1. Liep zowel River-linkshalf Zapata als linksback Dominguez compleet stuk. Nog maar eens kijken hoe hij het er volgende week in Buenos Aires vanaf brengt als hij defensief meer onder druk zal worden gezet (en River-spelers geen last zullen hebben van de hoogte zoals in Quito), maar als-ie daar weer uitblinkt lijkt hij mij een interesante optie, aangezien hij ook op links uit de voeten kan.

Groet,
Steven

p.s. Gisteren nog mijn brief ontvangen?

From: Steven Aptroot
Date: 18.5.05 13:13
To: 'M.C. Wotte'
Subj: RE: Vargas en zavagno

Mark,

Vwrgas nog eens bekeken, maar is allesbehalve vinnig, slordig in de passing, komt op de verkeerde momenten op en geeft ook nog eens onbruikbare voorzetten. Nee, behalve z;n fantastische vrije trap is het weinig.

Groet,
Steven

From: M.C. Wotte [mailto:mwo@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 2:17 PM
To: sap@feyenoord.nl
Subject: RE: Vargas en zavagno

Dank je Steven, ik blijf nadenken over een voorstel Groeten Mark

En dan dit vandaag:
quote:
Topclubs azen op Catania's Vargas

Catania dreigt het volgend seizoen te moeten doen zonder Juan Vargas. De verdediger heeft een uitstekend seizoen achter de rug en wordt gevolgd door diverse Europese topclubs.

De technisch directeur van de Italiaanse middenmoter, Pietro Lo Monaco, geeft tegenover Onda Cero onder meer toe dat Real Madrid zich heeft gemeld voor de mandekker. "Vargas is één van de beste spelers uit onze selectie. Veel clubs hebben zich al voor hem gemeld, vooral uit Spanje. Daar zit ook Real Madrid bij."

Juan Manuel Vargas Risco, zoals de uit Peru afkomstige verdediger volledig heet, heeft nog een contract tot medio 2010 bij Catania. De club kan dan ook een fikse afkoopsom eisen voor de 24-jarige international, die bezig is aan zijn tweede seizoen bij de club.
Foutje bedankt.
pi_58598531
Zijn dit nieuw opgedoken mails of quote je nu oude verhalen van DAM?

Wel geinig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:34:04 #135
123545 DatMeenJeNiet
pi_58599237
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
Zijn dit nieuw opgedoken mails of quote je nu oude verhalen van DAM?

Wel geinig.
Niet nieuw, gewoon die bekende mails die hij toen zelf had verspreid. Ik ben benieuwd of we deze zomer nog wat van hem kunnen verwachten, áls 'ie er nog werkt.
pi_58599481
Het kan natuurlijk zo zijn dat die speler zich bij Catania enorm heeft ontwikkeld (de Peruviaanse competitie is een lachertje), maar het is wel grappig. Vooral omdat Steef Piet de Visser afserveerde met een "Piet vindt elke Braziliaan goed".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59923425
Vargas heeft inmiddels getekend bij Fiorentina.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 6 juli 2008 @ 16:06:26 #138
220723 NFP
randje16!
pi_59927470
Ik vind die uitspraken in die mails wel erg opvallend.
Zijn mening over bepaalde spelers lijkt niet gebasseerd op erg veel bekeken wedstrijden.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_59930446
Leuk topic!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 6 juli 2008 @ 20:19:02 #140
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_59932589
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef NFP het volgende:
Ik vind die uitspraken in die mails wel erg opvallend.
Zijn mening over bepaalde spelers lijkt niet gebasseerd op erg veel bekeken wedstrijden.
Dat zegt ie dan ook in die mails(bijvoorbeeld Vargas)
pi_59934171
Jammer dat we de laatste tijd weinig van hem horen, Steef is vermakelijk.
That's all folks!
pi_59940052
Mag ie niet meer he

Zijn Mexicaanse Maldini gaat nu eindelijk misschien doorbreken, hij speelt nu vrijwel alles
pi_59954553
Dan had cultheld dus toch gelijk destijds! Zal Steef van balen, minder commissie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60071421
quote:
Feyenoord heeft het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos 'Manteiga' vastgelegd. De 18-jarige middenvelder is afkomstig van Gama en genoot zijn opleiding bij Vitoria uit Salvador. 'Met het aantrekken van Manteiga anticiperen we op de toekomst', aldus technisch directeur Peter Bosz. 'Hij zal nog moeten rijpen, maar een dergelijk talent is op latere leeftijd voor ons niet meer haalbaar. Onze scouting heeft dan ook uitstekend werk geleverd.' Manteiga zal een contract voor drie seizoenen ondertekenen, met een optie voor nog eens twee jaar. De speler verblijft momenteel nog in zijn vaderland in afwachting van de afhandeling van een verblijfsvergunning.
Zou hij dan toch? ... Nah...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 13 juli 2008 @ 14:21:03 #145
123545 DatMeenJeNiet
pi_60074991
Steef zit alleen in Argentinie en Mexico denk ik, maar anders was die Darley misschien ook wel wat van hem?
pi_60075149
Dacht toch dat ie de scouting van heel Z-Amerika onder z'n hoede had bij Feyenoord.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60077221
Hj doet heel Latijns Amerika.

Is ook wel logisch want in 2000 uur per jaar werken kan je heel wat doen
  maandag 14 juli 2008 @ 01:29:42 #148
123545 DatMeenJeNiet
pi_60088403
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hj doet heel Latijns Amerika.

Is ook wel logisch want in 2000 uur per jaar werken kan je heel wat doen
Oh oke, ik dacht dat dat door Beukers gedaan werd.

Steef zat btw goed met Carizzo.
pi_60089207
Wat zei die?
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:45:38 #150
123545 DatMeenJeNiet
pi_60157587
quote:
Op maandag 14 juli 2008 06:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zei die?
Dat ie zou mislukken.

Volgens Happel is "Boter" trouwens gescout door Steef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')