quote:
Steef
02 Aug 2006, 07:01 AM
Except for his free-kicks, this guy stinks. Slow, clumsy at defending, no speed, no tactical knowledge, moves forward at all the wrong times.
He'll be a certain flop at Portsmouth.
quote:
I do scouting in South America. And Vargas was offered to us about a year ago, so I checked him out for a few games.
-----Original Message-----
From: M.C. Wotte [mailto:mwo@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 3:00 AM
To: sap@feyenoord.nl
Subject: Vargas en zavagno
peruaanse linksback en linksback van estudiantes, bekend ? Gr. Mark
--
Sent from my Treo
From: Steven Aptroot [mailto:sap@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 6:50 AM
To: 'M.C. Wotte'
Subject: RE: Vargas en zavagno
Mark,
Vargas heeft een fantastische vrije trap, maar is traag en verdedigt slordig en total niet scherp. Zal zo nog even de tweede helft van de wedstrijd tegen Velez bekijken van zondag jl., maar vooralsnog heeft hij -in wedstrijden tegen Boca en de eerste helft tegen Velez- niet genoeg indruk op mij gemaakt.
Zavagno is reserve in Estudiantes en speelt nooit. Kan ik dus weinig over zeggen. Krupoviesa is daar eerste man en die hoop ik zsm eens te kunnen bekijken.
Reasco weer fantastisch gisteren tegen River Plate als rechtsback - blijft maar opkomen a la Trabelsi en zoekt de verdediging op en gaf ook nog eens een briljante voorzet bij de 2-1. Liep zowel River-linkshalf Zapata als linksback Dominguez compleet stuk. Nog maar eens kijken hoe hij het er volgende week in Buenos Aires vanaf brengt als hij defensief meer onder druk zal worden gezet (en River-spelers geen last zullen hebben van de hoogte zoals in Quito), maar als-ie daar weer uitblinkt lijkt hij mij een interesante optie, aangezien hij ook op links uit de voeten kan.
Groet,
Steven
p.s. Gisteren nog mijn brief ontvangen?
From: Steven Aptroot
Date: 18.5.05 13:13
To: 'M.C. Wotte'
Subj: RE: Vargas en zavagno
Mark,
Vwrgas nog eens bekeken, maar is allesbehalve vinnig, slordig in de passing, komt op de verkeerde momenten op en geeft ook nog eens onbruikbare voorzetten. Nee, behalve z;n fantastische vrije trap is het weinig.
Groet,
Steven
From: M.C. Wotte [mailto:mwo@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 2:17 PM
To: sap@feyenoord.nl
Subject: RE: Vargas en zavagno
Dank je Steven, ik blijf nadenken over een voorstel Groeten Mark
En dan dit vandaag:
quote:
Topclubs azen op Catania's Vargas
Catania dreigt het volgend seizoen te moeten doen zonder Juan Vargas. De verdediger heeft een uitstekend seizoen achter de rug en wordt gevolgd door diverse Europese topclubs.
De technisch directeur van de Italiaanse middenmoter, Pietro Lo Monaco, geeft tegenover Onda Cero onder meer toe dat Real Madrid zich heeft gemeld voor de mandekker. "Vargas is één van de beste spelers uit onze selectie. Veel clubs hebben zich al voor hem gemeld, vooral uit Spanje. Daar zit ook Real Madrid bij."
Juan Manuel Vargas Risco, zoals de uit Peru afkomstige verdediger volledig heet, heeft nog een contract tot medio 2010 bij Catania. De club kan dan ook een fikse afkoopsom eisen voor de 24-jarige international, die bezig is aan zijn tweede seizoen bij de club.
Foutje bedankt.