![]()
Vanuit gaande op wat voor soort spelers onze hoofdscout Steef in Zuid-en Midden Amerika gecharmeerd van is, kom ik tot de volgende voorzichtige conclusie.
In Mexico weet ik één speler op te noemen (lijkt heel veel op JR Cruz) waar heel veel van verwacht wordt in de toekomst en dat is Luis Angel Landin van Pachuca.
Steef is ook zeer gecharmeerd van hem.
Ook Andres Guardado wordt een topspeler alleen denk ik onbetaalbar.
Dan heb je nog de fantastische spits Bautista.
Bosz was dit weekend aanwezig bij Boca-River.
Bij Boca spelen Datolo, Cardozo, Morel en Banega, type spelers waar onze hoofdscout zeer gecharmeerd van is.
Ook van ander spelers natuurlijk maar die zijn onbetaalbaar.
Bij River lopen twee goede spelers rond in mijn ogen en dat zijn Galvan en Ferrari.
En tevens zal ik hier even mijn lijstje neerzetten van de beste spelers in Argentinië op dit moment tijdens deze competitie:
Keepers: Carrizo (River), Andujar (Estudiantes), Montoya (Belgrano)
Verdedigers: Re (Newells), Ferrari (River), Alayes (Estudiantes), Morel (Boca)
Spolli (Newells), Lusenhoff (River), Bottinelli (SL), Pellerano (Velez), Pellegrino (Velez), Castiglione (Arsenal)
Middenvelders: Banega (Boca), Pelletieri (Lanus), Aguirre (Lanus), Brana (Estudiantes), Bolatti (Belgrano), Sosa (Estudiantes), Leto (Lanus), Raymonda (Arsenal), Belluschi (River), Torresi (Godoy Cruz), Pellerano (Racing), Cabrera (Racing), Peralta (Newells),
Aanvallers: Palermo, Palacio, Cardozo (Boca), Pavone and Calderon (Estudiantes), Obolo (Arsenal), Nunez (Argentinos), Zarate (Velez), Lavezzi and Silvera (SL), Rolfi Montenegro (Independiente), Cardozo (Newells).
Hier moet zeker één naam tussen staan waar Bosz en Beukers deze week een eindoordeel overgeven en wellicht trachten aan te trekken.
Kroowijk heeft er kijk op :´)
De helft is bout en 2 hebben er al een transfer gemaakt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".