abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49167936
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hyves?
Nee, van zijn kantoortje.
Geef Erwtensoep z'n account eens terug.
pi_49168041
Moet je ergens op de PC hoofd kijken in de buurt van een Italiaanse ijscokraam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49168815
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die bedoel ik niet

Federico Lussenhof

Die heb je al een keer of 50 voorbij zien komen doe je een gestreamde wedstrijd van River keek
Dat was een reactie op je eerste alinea .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49173042
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Federico Lussenhof
Ooit nog bij Tenerife spelend?
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_49186969

Vanuit gaande op wat voor soort spelers onze hoofdscout Steef in Zuid-en Midden Amerika gecharmeerd van is, kom ik tot de volgende voorzichtige conclusie.

In Mexico weet ik één speler op te noemen (lijkt heel veel op JR Cruz) waar heel veel van verwacht wordt in de toekomst en dat is Luis Angel Landin van Pachuca.
Steef is ook zeer gecharmeerd van hem.

Ook Andres Guardado wordt een topspeler alleen denk ik onbetaalbar.
Dan heb je nog de fantastische spits Bautista.

Bosz was dit weekend aanwezig bij Boca-River.

Bij Boca spelen Datolo, Cardozo, Morel en Banega, type spelers waar onze hoofdscout zeer gecharmeerd van is.
Ook van ander spelers natuurlijk maar die zijn onbetaalbaar.
Bij River lopen twee goede spelers rond in mijn ogen en dat zijn Galvan en Ferrari.

En tevens zal ik hier even mijn lijstje neerzetten van de beste spelers in Argentinië op dit moment tijdens deze competitie:

Keepers: Carrizo (River), Andujar (Estudiantes), Montoya (Belgrano)

Verdedigers: Re (Newells), Ferrari (River), Alayes (Estudiantes), Morel (Boca)
Spolli (Newells), Lusenhoff (River), Bottinelli (SL), Pellerano (Velez), Pellegrino (Velez), Castiglione (Arsenal)

Middenvelders: Banega (Boca), Pelletieri (Lanus), Aguirre (Lanus), Brana (Estudiantes), Bolatti (Belgrano), Sosa (Estudiantes), Leto (Lanus), Raymonda (Arsenal), Belluschi (River), Torresi (Godoy Cruz), Pellerano (Racing), Cabrera (Racing), Peralta (Newells),

Aanvallers: Palermo, Palacio, Cardozo (Boca), Pavone and Calderon (Estudiantes), Obolo (Arsenal), Nunez (Argentinos), Zarate (Velez), Lavezzi and Silvera (SL), Rolfi Montenegro (Independiente), Cardozo (Newells).

Hier moet zeker één naam tussen staan waar Bosz en Beukers deze week een eindoordeel overgeven en wellicht trachten aan te trekken.

Kroowijk heeft er kijk op :´)

De helft is bout en 2 hebben er al een transfer gemaakt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49187011
Volgens mij is hij iemand die Steef zwart wil maken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49187094
Niet
pi_49187354
Freddy Guarin- Saint Ettiene- gehuurd van Boca Juniors
Fantastische verdedigende middenvelder.

Bafetimbi Gomis- Saint Ettiene
Zou een top investering zijn wordt werkelijk een fantastische spits van wereldklasse.

Gregory Bourillon- Rennes
Kan als centrale verdediger maar ook als verdedigende middenvelder uitstekend uit de voeten.
Topaankoop.

Gabriel Obertan- Bordeaux
Linker aanvaller die heel veel weg heeft Thierry Henry.
Heeft alles in zich om een wereldtopper te worden

De eerste heeft voor 4 jaar getekend en kan er geen kloot van en die andere 3 die lachen om Feyenoord
pi_49188563
Krooswijk meldt :

Ik kan jullie melden dat Steef al geruime tijd in vaste dienst is bij Feyenoord.

Hij is de nieuwe hoofdscout geworden voor Midden en Zuid-Amerika.

Steef moet voor de rest zwijgen als het graf, staat in zijn contract.

Dan pas je gewoon wat info naar Krooswijk die het dan plaatst
pi_49188590
sap@feyenoord.nl is zijn email schijnbaar
pi_49188622
Spelen ook allemaal bij subtoppers in een betere competitie.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49188808
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gregory Bourillon- Rennes
Kan als centrale verdediger maar ook als verdedigende middenvelder uitstekend uit de voeten.
Topaankoop.
Bourillon is al jaren bekend, werd paar jaar terug al gevolgd door Ajax.

Dus daar is Steef niet snel mee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49188881
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krooswijk meldt :

Ik kan jullie melden dat Steef al geruime tijd in vaste dienst is bij Feyenoord.

Hij is de nieuwe hoofdscout geworden voor Midden en Zuid-Amerika.

Steef moet voor de rest zwijgen als het graf, staat in zijn contract.

Dan pas je gewoon wat info naar Krooswijk die het dan plaatst
Die kneus kopieert Steinar gewoon, want dit heb ik letterlijk op AT gelezen. Zoals ik al dacht: Een zwakzinnige die doet alsof hij een vriend van Steef is.
pi_49188924
Wie is Steinar?
pi_49189016
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is Steinar?
Steinar Dietsz als ik me niet vergis. Werkt bij Essel (marketing geloof ik) en is de beste vriend van Steef. Die postte ook veel in de hyve van Steef destijds.
pi_49189229
Steinar is zijn naam op AT?

Ik zal Steef een mail sturen, als hij bij Feyenoord werkt reageert hij daar op. Anders is het een broodje aap
pi_49189304
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steinar is zijn naam op AT?

Ik zal Steef een mail sturen, als hij bij Feyenoord werkt reageert hij daar op. Anders is het een broodje aap
Volgens mij iets van Steinar14. Steef werkt er; Jorienvdherik had het al een keer getest toen ik in het Feyenoord topic postte dat Steef de nieuwe hoofdscout Amerika is bij Feyenoord.
pi_49189554
Hoe had ie dat getest?
pi_49189651
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe had ie dat getest?
Hem gemaild met een vraag en het antwoord in het topic gezet.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:23:38 #70
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49189655
Jezus Fristianus wat een topic
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:23:52 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_49189670
Stein14 heet ie op AT ja.

Ik post er zelf ook.
Gourmetten of steengrillen?
pi_49189770
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hem gemaild met een vraag en het antwoord in het topic gezet.
Lekker is dat
pi_49190483
Deze komt uit een hele oude doos maar is wel heel erg grappig

Ja, neutraliseren die mof.

Tegen de muur ermee. Of de marathon laten lopen!

woensdag 9 mei 2007 @ 23:31:31 #74
148059 Pritt
Atheïst
pi_49207998
1945?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49228368
nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')